احتمال اینکه یحیی گل محمدی در فصل بعدی همراه پرسپولیس نباشد بالا گرفته به طوری که خبر قطعی شده از یحیی گل محمدی به جای رسیده که وی قرار است فصل بعدی را در یکی از لیگ های قطری به فعالیت مربی گری اش ادامه بدهد. یحیی گل محمدی فوتبال خودش را از کودکی اش و در جایی که متولد شده یعنی میناباد ( از روستاهای اردبیل ؛ شهرستان نمین ) شروع کرده است. او پس از پایان دوره ی دبیرستانش به قم رفته و فوق دیپلم خودش را اخذ کرده است و معلم رشته هنر شده است.

هدف بعدی گل محمدی

هدف بعدی گل محمدی

در سال 1367به تبریز بازگشته و در تیم تراکتورسازی 5 بازی کرده است. و در کنار تدریسش به بازی فوتبال خود نیز ادامه داده است. وی در سال 69 توسط احمد خداداد جذب تیم پورا تهران شد درخشش وی در این تیم باعث شد که او جذب تیم پرسپولیس تهران بشود. یحیی گل محمدی 74 بازی ملی انجام داده است و 5 گل ملی هم به ثمر رسانده است.

هدف بعدی گل محمدی

هدف بعدی گل محمدی

 

یحیی گل محمدی بعد از کنارگذاشتن فوتبال بلافاصله مربیگری خود را آغاز نمود.

اوج کار یحیی گل‌محمدی اما در لیگ بیست و دوم بود که توانست لیگ برتر، جام حذفی و همچنین سوپرجام را ببرد و حالا پس از فتح سه گانه رسما اعلام کرده که شاید نیم فصل استراحت کند یا اینکه از پرسپولیس برود. او همواره علاقه‌اش به مربیگری در خارج از ایران را بیان کرده و حالا گفته می‌شود یک تیم قطری در لیگ ستارگان، خواهان همکاری با یحیی گل‌محمدی است.