دلیل اینکه برای اولین ملاقات عاطفی لباس رنگ آبی توصیه میشود چیست؟ هر رنگی بیان کننده یک نوع احساس است و حتی تاثیرات روانی مثبت یا منفی هم میتواند داشته باشد. در حالت کلی رنگ آبی نماد آرامش و نظم است اما در موقعیت های مختلف و در جاهای مختلف پوشیدن لباس آبی احساس متفاوتی را به طرف مقابل انتقال میدهد.رنگ آبی به اصطلاح مانند آب روی آتش و آرام کننده اعصاب است.

برا اولین ملاقات با فرد احساسی و عاطفی خود استفاده از لباس رنگ آبی گزینه مناسبی ست چون شما را متین تر نشان میدهد به طرف مقابل احساس آرامش و امنیت میدهد و در نتیجه بیشتر به دل مینشینید.

برای اولین ملاقات با پارتنرت آبی بپوش

برای اولین ملاقات با پارتنرت آبی بپوش

احساساتی که رنگ آبی انتقال میدهد:

احساس صداقت و روراستی

آبی ، رنگ آسمان، اقیانوس و خواب دم دم های صبح است.
با تمام این زیبایی‌هایی که رنگ آبی را برایمان تداعی می‌کند، احساس خوب در وجودمان جاری می‌شود و زمانی که این رنگ را می‌بینیم، حس رهایی در ما پدید می‌آید.
همه این حس های معنوی و الهام بخش، صداقت و روراستی را به دنبال دارد، و طبق نظرسنجی ها، افرادی که لباس هایی با تنالیته رنگ آبي به تن می کنند، می توانند روراستی و صداقت خود را به دیگران انتقال دهند.

احساس آرامش

سایه های مختلف در پالت رنگ آبی ، و مخصوصا رنگ های فیروزه ای ، با توجه به داشتن طیف طبیعی که در خود دارند، احساس آرامش را در افرادی که لباس هایی به این رنگ به تن می کنند، ایجاد می کنند.
بنابراین می‌توان گفت که این افراد، با لباس هایی به رنگ آبی ، افرادی هستند که کمتر عصبی می‌شوند و راحت‌تر ارتباط برقرار می کند.

احساس شور و نشاط

علاوه بر حس آرامش و همچنین صلحی که این رنگ مانند آسمان صاف تابستانی و آب‌های آرام، انتقال می‌دهد، به عنوان رنگی عمیق و پرشور نیز شناخته می‌شود.
بنابراین، لباس هایی به رنگ آبی پر رنگ‌تر می‌تواند شور و نشاط عاطفی و در برخی موارد قدرت و روحیه بالا را نشان دهد.

احساس الهام بخش

از نمادهای این‌رنگ جذاب و دوست‌داشتنی میتوان :

  • آرامش،
  • سکوت،
  • انعکاس،
  • قدرت،
  • ثبات،
  • صداقت،
  • غم را نام برد.