بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس

در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس را قرار دادیم . برای کسب سود در بازار فارکس یکی از مهمترین عوامل انتخاب تایم فریم مناسب می باشد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش بهترین تایم فریم مخصوص نوسان گیری برای بازار فارکس …

بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس

بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس

تایم فریم مناسب برای نوسان گیری گرفتن در بازار فارکس

انتخاب بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در فارکس

اگر می خواهید از آموزش بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در بازار فارکس بهره مند شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس

تایم فریم یا دوره زمانی یکی از اصطلاحات مهم تحلیل تکنیکال است و به مدت زمانی اشاره دارد که طی آن یک میله‌‌ قیمت یا یک کندل در نمودار تشکیل می‌شود.

تایم فریم ها بر اساس نوع معاملات تعریف می شوند. ما در ادامه انواع معاملات و تایم فریم مناسب را برای شما معرفی می کنیم.

این دوره‌های زمانی یا همان تایم فریم‌ ها یکی از مفاهیم اولیه در تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی هستند که درک کاربرد آن‌ها اهمیت زیادی دارد.

انواع معاملات و تایم فریم مناسب آن ها

در ادامه مقاله مناسب ترین و بهترین تایم فریم برای معامله در فارکس را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، همراه داتیس نتورک باشید.

معامله گری با اخبار

تایم فریم مناسب: نمودار های یک دقیقه، پنج دقیقه و ۱۵ دقیقه

اخبار اقتصادی در بازارهای مالی اهمیت زیادی دارند.

معامله کردن با اخبار اقتصادی و سیاسی تنها برای افراد مجرب و حرفه ‌ای مناسب می باشد.

افرادی که توانایی خواندن، فهم و تحلیل آنی اخبار را دارند می توانند موقعیت های مناسب معاملاتی را به خوبی تشخیص دهند.

در این روش معامله‌ گر پیش از انتشار اخبار اقتصادی مهم، پشت سیستم قرار می گیرد و با انتشار اخبار سریعاً وارد معامله می شود.

تنها کافی است شاخص‌های اقتصادی اندکی از پیش‌بینی ‌ها انحراف داشته باشند.

همین انحراف فرصتی است تا معامله‌ کننده از نوسانات سریع و فوری بازار کسب سود کند.

باید توجه داشته باشید که شاید معامله گران و سرمایه‌ گذاران بلندمدت هم به دلیل اهمیت برخی از اخبار اقتصادی منتظر انتشار اخبار بمانند و بعد از آن وارد بازار شوند.

این بدین معنی نیست که این گروه از سرمایه‌گذاران یا معامله گران هم روش معامله با اخبار را انتخاب کرده‌اند.

طول عمر معامله همیشه بهترین روش برای تشخیص روش ها و سبک های معامله ‌گری است.

معامله‌ گر یا تریدری که تنها با اخبار معامله می‌ کند کمتر از یک ساعت پوزیشن(معامله) را به شکل باز نگه می کند اما سرمایه‌ گذاری که از نمودار های بلندمدت استفاده می‌کند، حداقل چند روزی معامله را برای خود باز نگه خواهد داشت.

معامله‌ گر بنیادی یا فاندامنتال

تایم فریم مناسب: نمودار روزانه، هفتگی و ماهانه

در این سبک شما باید با مفاهیم و مدل‌های اقتصادی کلان و بنیادی آشنایی داشته باشید.

در این سبک هدف شما باید بررسی قدرت یا ضعف ارزها، سهام یا بازار کالا باشد و با ارزیابی نسبی یا دقیق ارزش ذاتی دارایی مورد نظر اقدام به خرید یا فروش کنید.

در این روش باید از نمودارهای بلندمدت روزانه، هفتگی و ماهانه استفاده کنید.

متغیرهای کلان و بنیادی بازار به ندرت تغییر می‌کنند.

با این حال حتی اگر اتفاق غیر منتظره‌ای هم روی دهد، نمودار روزانه به شما کمک خواهد کرد تا در اولین فرصت وضعیت بازار را ارزیابی کنید.

معامله ‌گری تکنیکال

تایم فریم مناسب : نمودار های یک دقیقه، پنج دقیقه، ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه، یک‌ساعته، چهارساعته و روزانه

در این سبک تریدر تنها از تحلیل تکنیکال برای ارزیابی بازار، سیگنال یابی، ورود و خروج استفاده می‌کند.

در این سبک شما می‌توانید از هر تایم فریمی که دوست داشتید برای معامله استفاده کنید.

با این حال اکثر معامله گران این سبک از نمودار های زیر یک هفته برای تحلیل و معامله استفاده می‌کنند.

معاملات بین روزی یا Intraday Trading

تایم فریم مناسب: نمودار های یک دقیقه، پنج دقیقه، ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه و یک‌ساعته

در این روش، عمر معاملات کمتر از یک روز می باشد.

این یعنی اگر شما امروز معامله باشید، در همان روز هم معامله بسته خواهد شد.

در این سبک معامله گری شما باید مهارت‌های تحلیل تکنیکال خود را تقویت کنید تا بتوانید به خوبی نوسانات معاملاتی را بفهمید و به خوبی از آن استفاده کنید.

معامله گری اسکالپینگ ( Scalping)

تایم فریم مناسب اسکالپ فارکس : نمودار های یک دقیقه و پنج دقیقه

اسکالپینگ روشی است که بیشتر شبیه به معاملات بین روزی یا Intraday Trading است.

در این روش باید همیشه پشت سیستم باشید و اگر مانیتور را حتی برای یک لحظه خاموش کنید، فرصت‌ ها را از دست خواهید داد.

این روش محبوبیت زیادی بین تازه واردان در بازار فارکس دارد زیرا اکثر تازه واردان بازار با سرمایه اندک کار می‌کنند و می‌ خواهند سود بالایی به دست آورند.

این روش خیلی سخت‌ تر از سایر روش ‌های معامله ‌گری است و علاوه بر مهارت‌ های تحلیل تکنیکال، باید خیلی منظم در فارکس کار کنید و قوانین سختی را برای خود تعریف و مشخص کنید که به آنها پایبند باشید.

در این روش به جای استفاده از دستورات شرطی یا همان پندینگ، معامل ه‌گر از قابلیت “معامله با یک کلیک ۱-Click متاتریدر” استفاده می ‌کند و فورا با نرخ‌های آنی بازار معامله می ‌کند.

این روش همان نوسان گیری در فارکس می باشد.

منبع : https://www.datisnetwork.com/best-time-frame-scalping.html

بهترین تایم فریم برای نوسان گیری فارکس,تایم فریم ساعتی و روزانه فارکس

کلمات کلیدی : ,,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در فارکس,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری طلا,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در بورس,بهترین تایم فریم برای فیوچرز,بهترین تایم فریم برای معاملات فیوچرز,بهترین تایم فریم معاملات فیوچرز,بهترین تایم فریم برای ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای ترید ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای تحلیل ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای معامله ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم در ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم تحلیل ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای ایچیموکو,بهترین تایم فریم برای اندیکاتور ایچیموکو,بهترین تایم فریم ایچیموکو,بهترین تایم فریم برای ترید,بهترین تایم فریم ترید,بهترین تایم فریم ترید فارکس,بهترین تایم فریم برای ترید روزانه,بهترین تایم فریم در فارکس,بهترین تایم فریم فارکس,بهترین تایم فریم برای معامله در فارکس,بهترین تایم فریم برای فارکس,بهترین تایم فریم معاملاتی فارکس,بهترین تایم فریم برای معاملات فارکس,بهترین تایم فریم برای تحلیل فارکس,بهترین تایم فریم برای Rsi,بهترین تایم فریم برای اندیکاتور Rsi,بهترین تایم فریم Rsi,بهترین تایم فریم بورس ایران,بهترین تایم فریم برای بورس ایران,تایم فریم نوسان گیری,تایم فریم نوسان گیری ارز دیجیتال,تایم فریم مناسب نوسان گیری,کدام تایم فریم برای نوسان گیری,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در فارکس,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری طلا,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری ارز دیجیتال,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در بورس,تایم فریم فارکس,تایم فریم در فارکس,بهترین تایم فریم فارکس,تایم فریم در فارکس چیست,بهترین تایم فریم در فارکس,بهترین تایم فریم برای فارکس,بهترین تایم فریم معاملاتی فارکس,انتخاب تایم فریم در فارکس,تایم فریم های فارکس,مولتی تایم فریم در فارکس,تفاوت تایم فریم ها در فارکس,بهترین تایم فریم برای معامله در فارکس,بهترین تایم فریم برای نوسان گیری در فارکس,اموزش تایم فریم در فارکس,انواع تایم فریم در فارکس,بهترین تایم فریم برای معاملات فارکس,بهترین تایم فریم برای تحلیل فارکس,بهترین تایم فریم معاملاتی در فارکس

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس