برای شناسایی و پیدا کردن بهترین شت کوین های انفجاری آینده دار جهت نوسان گیری یا سهامداری می توان از روشهای زیر استفاده کرد . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با معرفی و آشنایی با بهترین شت کوین های انفجاری برای خرید و نوسان گیری و سهامداری بلندمدت در سال 2023 تا 2025 ….

یکی از سود آورترین بخش های بازار ارزهای دیجیتال به شت کوین ها بر می گرده.

درسته که شت کوین ها هدف خاصی رو دنبال نمی کنن و کاربرد خاصی در بازار ارزهای دیجیتال ندارن ولی خرید شت کوین ها می تونن سود های خیلی خوبی رو نصیب شما کنن،

اگه بدونین چه زمانی اون ها رو بخرین و چه زمانی اون ها رو بفروشین.

در ادامه می خواهیم شما را با شت کوین های معروف یا همون شت کوین های انفجاری بازار کریپتو آشنا کنیم که بیشترین بازده رو در بازار ارزهای دیجیتال داشته اند.

شت کوین چیست؟

در بازار ارز های دیجیتال شت کوین ها ارز های دیجیتالی هستن که ارزش کوین مارکت کپ کمتری دارن و یا بدون هیچ دلیل خاصی به وجود اومدن و حجم سرمایه ی کمی دارن.

بطور کلی با هدف و دلیل خاصی بوجود نیومدن و برنامه مشخصی برای آینده خود ندارن و حتی قیمت اونها با حدس و گمان تعریف می شود و در وایت پیپر اون ها در مورد اینکه نیازی از کاربران و بازار های مالی رو برطرف کنن حرفی به میان نیومده.
عوامل تاثیر گذاربر قیمت شت کوین ها

شاید براتون این سوال پیش بیاد که وقتی یک ارز دیجیتال کاربرد خاصی در بازار ارزهای دیجیتال نداره، چرا باید قیمت چند برابری رو تجربه کنه و چه دلیلی داره که مردم علاقمند به خرید شت کوین باشند؟

در ادامه این دلیل ها رو برای شما توضیح میدیم.

سلبریتی های بازار ارزهای دیجیتال

یکی از مهمترین دلایل بالا، پایین شدن قیمت شت کون ها در بازار به افراد مشهور بازار ارزهای دیجیتال بر میگرده.

این افراد در شبکه اجتماعی توییتر فعال بوده و افراد خیلی زیادی در سرتاسر دنیا اون ها رو دنبال می کنن.

نظرات و علاقمندی این افراد در مورد یک شت کوین می تونه روی قیمت اون تاثیر بسزایی داشته باشه.

از مشهورترین افراد فعال در این حوزه می تون به ایلان ماسک Elon Mask کارآفرین مشهور و مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس Space X و تسلا Tesla، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس که در توییتر همه اون رو با نام سی زی CZ می شناسن، ویتالیک بوترین خالق اتریوم، جک دورسی Jack Dorsey مدیر عامل توییتر و جاستین سان خالق ترون و ارزهای مرتبط با ان اشاره کرد.

این افراد بارها تاثیرات خود را بر این بازار با انتشار یک توییت یا حمایت از یک ارز دیجیتال بر جا گذاشته اند.

هیجانات و جوهای روانی بازار رمز ارز ها

دومین دلیلی که می توان بر قیمت ارزهای دیجیتال موثر دونست، به جوهای روانی حاکم بر بازار بر میگرده.

همونطور که میدونین قیمت ارزهای دیجیتال و مخصوصا شت کوین ها تحت تاثیر مفهومی بنام عرضه و تقاضا هستش.

هر چقدر تقاضا برای خرید یک ارز دیجیتال بیشتر باشه، قیمت اون رمز ارز هم بالاتر می ره و یکی از بهترین راه ها برای افزایش تقاضای یک ارز دیجیتال، این هستش که در شبکه های اجتماعی و تبلیغات کاری می کنن که توجه مردم به سمت یک ارز بیشتر شده

و این کار خرید بیشتر اون رو به دنبال داشته و باعث میشه رشد قیمتی خوبی رو تجربه کنن.

دلیل محبوبیت خیلی از شت کوین های معروف، این هستش که در شبکه های اجتماعی افراد خیلی زیادی اون ها رو دنبال می کنن و هر جوی میتونه مردم رو به خرید شت کوین انفجاری علاقمند کنه.