ترس شدید فرزاد فرزین هنگام پریدن هوادارش روی سن کنسرت را در ادامه ببینید. فرزاد فرزین از یورش یک جیمی جامپ وحشت کرد.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ می‌باشد. او خواننده و بازیگر است و موسیقی را به صورت رسمی از سال ۷۸ آغاز کرده و ۷ آلبوم رسمی دارد.

فرزاد فرزین سابقه بازی در فیلم سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و آهنگ دو نفره را داراست. او در سال‌های اخیر در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان و نیوکمپ به ایفای نقش پرداخته است.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین موسیقی حرفه‌ای را در سال ۱۳۷۸ با گروه کروز آغاز کرد و در آلبوم «باغ افسانه» گروه کروز آهنگسازی کرد. اما از آنجایی که او قصد داشت آلبوم اول خود به نام شراره را تولید کند گروه را ترک کرد. تدارک شراره سه سال زمان برد و در نهایت این آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر گردید.

استوری فرزاد فرزین

استوری فرزاد فرزین

آهنگسازی قطعه‌های شراره بر عهده خود فرزین، یاشار صباحی و علی ثابت بود و ارژنگ حقانی کار تنظیم آن را انجام می داد. بعد از آن فرزاد فرزین با خوانندگان دیگر همکاری خود را آغاز کرد و با «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس»، «رضا صادقی» و «امید آمری» در قطعات پشت صحنه و هموطن هم آواز شد و قطعاتی را برای دیگر خوانندگان تنظیم نمود و در آلبوم متاسفم به خوانندگی محسن چاوشی حضور افتخاری داشت.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

چند موزیک ویدیو هم تهیه و تدوین کرد که برای کارهای بعدی او مشکل ایجاد نمود. فرزاد فرزین در یک نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی خود در پاسخ به سوال خبرنگاران که صدای او را شبیه فریدون فروغی می‌داند گفت: سبک موسیقی ایشان مورد علاقه من نیست اما برای موسیقی ترانه هایشان احترام زیادی قائل هستم.

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین

او در نشست رونمایی آأبوم شخصی خود گفت: تمام تلاشم را کرده ام که در این آلبوم پتانسیل های صدایم که قبلا کمتر به کار گرفته شده بوذ را مورد استفاده قرار دهم.

فرزاد فرزین در سال ۲۰۱۶ برای برخی برنامه کاری و فعالیت‌های هنری خود به آمریکا سفر کرد و بعد از گذشت دو ماه به ایران بازگشت.

او در گفتگو با برنامه کاناپه که برنامه موسیقی محور در شبکه اینترنتی تی‌وی پلاس است گفت به خاطر برخی همکاری‌ها سفر را انجام داده که به زودی شاهد کارهای اجتماعی از آن خواننده خواهیم بود.

این ستاره موسیقی پاپ ایران آهنگ‌هایی را به زبان انگلیسی در آلبوم شخصی خود منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازیگر برنامه‌ریزی‌های پیشین برای بین المللی شدن و ورود به بازار موسیقی جهانی دارد.

سایر فعالیت های فرزاد فرزین

فرزاد فرزین برای کنسرت‌های خود گروه کارگردانی قدرتمند به سرپرستی و کارگردانی کیوان ملک مطیعی دارد که او از ابتدا تا حال حاضر کارگردانی کنسرت‌های ویژه فرزاد فرزین در شهر تهران را بر عهده دارد. او در مورد طراحی لباس هایش گفت: یک خیاط دارم که خودش طرح می دهد یا من طرح هایی را پیشنهاد می کنم. سال 90 بود که با این فرد آشنا شدم و متوجه شدم کارش خوب است.

آلبوم معروف فرزاد فرزین به نام شکیک

فرزاد فرزین پس از موفقیت آلبوم شانس آلبوم جدید خود را استارت زد و در این آلبوم با افرادی چون کوشان حداد ، انوشیروان تقوی همکاری کرده است . این آلبوم شلیک نام گرفت که هم اکنون آماده ی ورود به بازار موسیقی می باشد.

فرزاد در فاصله ی بین آلبوم شانس و شلیک در دو آلبوم گروهی از جمله آلبوم خاص و آلبوم دلصدا حضور پیدا کرد و به گفته ی وی به احتمال قوی دیگر در آلبوم های گروهی حضور پیدا نخواهد کرد.

فرزاد فرزین در چند سال اخیر کنسرت های بسیار متفاوت و خوبی با کارگردانی کیوان ملک مطیعی برگزار کرد که بسیار مورد توجه مردم و اهالی موسیقی قرار گرفت تا با این کار سطح کنسرت های موسیقی پاپ داخل کشور را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.