ماسک های صورت یکی از روش های مناسب برای تقویت و حفظ شادابی پوست می باشد. بسیاری از افراد با افزایش سن چین و چروکهایی روی پوست صورتشان ظاهر می شود که از آنها ناراضی می باشند و این چین و چروک ها برای همه ی افراد خوشایند نیست.

رفع مشکلات پوستی با این ماسک معجزه گر

رفع مشکلات پوستی با این ماسک معجزه گر

روش های پرهزینه زیادی وجود دارد که از شر این چروک های پوستی خلاص شوید و در مقابل روش های کم هزینه و کم دردسر هم وجود دارد که می توانید در خانه و بدون هزینه های آنچنانی چروک های پوستی خودتان را درمان کنید‌.

استفاده از ماسک های خانگی هم یکی از این روش های کم هزینه و کم خرج خانگی می باشد که می توانید با استفاده مرتب از آنها مشکلات پوستی خودتان را برطرف کنید.

این ماسک خانگی که در ادامه به شما معرفی می کنیم باید ۷ روز پشت سرهم مصرف شود، و بعد از ۷ روز نتیجه مشخص می شود برای متوجه شدن عملکرد این ماسک بهتر است عکس صورت خودتان را در روز اول داشته باشید و با عکس صورتتان در روز ۷ام مقایسه کنید تا اثر بخشی این ماسک را ببینید.

جوان سازی پوست

جوان سازی پوست

مواد لازم ماسک برای ۳ روز:

  • ۲ قاشق پودر دال عدس
  • ۶تا ۸ قاشق شیر( اگر پوستی خشک دارید به جای شیر ماست استفاده کنید)
  • یک ونیم قاشق آرد برنج
  • ۶قاشق آب سیب زمینی
  • یک دوم قاشق آب لیموی تازه
  • نصف قاشق عسل
  • مقداری کم زردچوبه

این ماسک خاصیت سفید کنندگی دارد، باف پوستتان رو تغییر می دهد ، بعد از ۷ روز پوستی نرم و صاف خواهید داشت. رنگ پوست را باز می کند و اگر جای جوش روی پوست شما باشد آن را محو یا کمرنگ می کند، و زبری و خشنی پوست را برطرف می کند. پستی و بلندی پوست را برطرف می کند.
البته این تغییرات با توجه به نوع و مشکل پوست متفاوت است.

تمامی مواد این ماسک طبیعی است و در همه خانه ها پیدا می شود.

دستور استفاده ماسک جادویی:

دستور استفاده از این ماسک به این صورت می باشد، که مواد را به خوبی باهم مخلوط کنید و روی پوست تمیز خود ماساژ دهید، زمانی که ۹۰ درصد  شک شد، با آب ولرم پوست صورت خود را بشورید، و بعد از خشک کردن پوست به آن مرطوب کننده بزنید. معمولا نتایج گفته شده، از روز چهارم به بعد ظاهر می شود، این ماسک صد درصد موثر و نتیجه بخش می باشد.

نکات استفاده از ماسک جادویی:

بهتر است ماسک را زمانی استفاده کنید که در آرامش کامل هستید.
در مدت این ۷ روز که از ماسک استفاده می کنید، از اسکراب استفاده نکنید.
بعد از ۷ روز استفاده از ماسک، ۲ الی ۳ بار از این ماسک استفاده کنید.