در این پست از سایت ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو 1402 خودروهای دنا سمند پژو 207 و هایما را قرار دادیم . ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده خود در اردیبهشت 1402 7 محصوص خود را برای فروش گذاشته است . زمان و تاریخ و شرایط ثبت نام در طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو 1402 و همچنین خودروهای ثبت نامی شامل پژو 27 دستی و دنده اتومات و دنا پلاس اتومات و دستی و هایما و سمند سورن می باشد . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با زمان ثبت نام طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در سایل 1402 + لیست خودروهای ثبت نامی …

 

تاریخ و زمان و شرایط ثبت نام ایران خودرو 16 اردیبهشت 1402 :

شرکت ایران خودرو از تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه می کند.

اگرچه ایران خودرو اعلام کرده بود در مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو شرکت نمی‌کند اما قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت از طرح خودرویی خود رونمایی کند و 7 محصول پرطرفدار خود را مجددا در بازار عرضه کند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت ماه دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو برگزار شود. اما از چندی قبل ایران خودرو اعلام کرد که در این مرحله شرکت نمی‌کند و اکنون هم اعلام کرده که طرحی که در 16 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، طرح پیش فروش 7 محصولی است که قرار است در قالب طرح جوانی جمعیت انجام شود.

بر این اساس تنها مادرانی که از تاریخ 8 آبان 1400 به بعد دارای فرزند دوم و بیشتر شده باشند می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.