بر اساس اخبار گزارش شده، یک دستگاه مینی بوس در محور سنندج_ مریوان واژگون گردید که منجر به فوت دو نفر از سرنشینان و مصدومیت چهار نفر از آنها شد.

حادثه ای دیگر در محور سنندج_ مریوان/6 کشته و زخمی

حادثه ای دیگر در محور سنندج_ مریوان/6 کشته و زخمی

در ارتباط با واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سنندج_ مریوان در نزدیکی روستای صوفیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: پس از گزارش به مرکز فوریت های اورژانسی بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام گردید اما در این حادثه شش نفر مصدوم شده بودند که متاسفانه یک نفر از آنها قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان باخته بود و یک نفر دیگر هم در حین انتقال بیماران به دلیل شدت جراحات وارد شده فوت کرد.

رضا پیرا در ادامه گفت: چهار نفر از مصدومین حادثه  به بیمارستان کوثر در شهر سنندج منتقل شدند و عملیات تکمیلی درمان جهت بهبود حال آنها در حال انجام است.

ماموران نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبر در محل حادثه حضور پیدا کردند رئیس پلیس راه استان کردستان در این مورد گفت: مینی بوس در حال حرکت از سنندج به مریوان بود که در اثر واژگون شدن منجر به مصدومیت ۶ نفر گردید.

رئیس پلیس راه کردستان در این باره گفت: علت واژگونی مینی بوس در حال بررسی است. همچنین از رانندگان خواست ضمن اطمینان داشتن از سلامت خودرو خود قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا مانع از بروز این گونه حوادث گردد.