دغدغه یبسیاری از خانم ها اینست که جوان تر و شاداب تر به نظر برسند و قیافه کوچکتر از سنشان داشته باشند. روش های مختلفی برای جوان سازی و جوان نگه داشتن قیافه وجود دارد اما میخواهیم ترفندی را به شما بگوییم که شما را جوان تر کند.

اگر علاقه مند به رنگ کردن مو و ابروی خود به رنگ بلوند هستید باید بگویم که این کار در عین حال که زیبایی خاصی دارد قیافه شما را بزرگتر نشان میدهد برای اینکه جوانتر به نظر برسید موهای خود را مشکی کنید و از رژ لب قرمز استفاده کنید هیچ چیز به اندازه ی موی مشکی و رژ قرمز نمیتواند در جوان نشان دادن صورتتان تاثیر بگذارد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش های دیگر جوان تر شدن پوست و صورت را یاد بگیرید.

خانم ها با این ترفند 10 سال جوان تر میشوید

خانم ها با این ترفند 10 سال جوان تر میشوید

تغذیه برای جوان تر به نظر رسیدن

شاید فکر کنید که تغذیه نمی‌تواند تاثیر چندانی روی جوان تر به نظر رسیدن صورت داشته باشد؛ اما این تصور کاملا اشتباه است.

آب بنوشید

روزانه حداقل ۶ لیوان آب بنوشید. آب برای سلامت تمام ارگان‌های بدن لازم بوده و سموم را از بدن دفع می‌کند. کمبود آب موجب بیماری مثل سردرد و بی‌حالی می‌شود. انسان شاداب و سرحال همیشه جوان تر از یک انسان مریض به نظر می‌رسد. علاوه بر این نوشیدن آب باعث شفافیت پوست و درخشندگی مو و در نتیجه زیبایی بیشتر خواهد شد.

خوردن مواد غذایی سالم ?

در طول روز از مواد غذایی سالم استفاده کنید. سبزیجات و میوه را فراموش نکنید. هر کدام از این گروه‌های غذایی خاصیت‌های زیادی دارند که منجر به سلامت شما خواهند شد. غذاهای سرخ‌کردنی پوست را کدر کرده و چربی مو را افزاش می‌دهد. علاوه بر این غذاهای سرخ‌کردنی و فست‌فود منجر به بالا رفتن چربی بدن و در نتیجه اختلال در کار سیستم‌های گوارشی خواهند شد. این اختلال هم در ظاهر نمود پیدا کرده و شما را پیرتر نشان خواهد داد.

نگهداری از مو برای جوان تر به نظر رسیدن

مدل و حالت موی شما تاثیر به‌سزایی در نشان دادن سن شما دارند. برای جوان تر به نظر رسیدن می‌توانید کارهایی که در این بخش گفته می‌شود را برای موهایتان انجام دهید

رنگ کردن مو ?

با بالا رفتن سن، رنگ‌دانه‌های مو از بین می‌روند و رنگ طبیعی مو جای خود را به رنگ سفید می‌دهند. این سفیدی از ریشه مو شروع می‌شود و باعث پیرتر نشان دادن شما خواهد شد. برای جوان تر به نظر رسیدن بهتر است تا از یک رنگ موی مناسب با شکل صورت و رنگ پوست خود استفاده کنید. برای انتخاب رنگ مناسب پیشنهاد می‌کنیم تا نزد یک متخصص رنگ مو بروید و از او مشورت بگیرید. اگر سن بالایی دارید، موهایتان را مشکی و پرکلاغی نکنید. برخلاف تصور عموم این رنگ‌ها سن شما را بیشتر نشان خواهند داد.

قد و مدل مو ??

قد و مدل موی خود را جوری انتخاب کنید تا برای درست کردن آن مشکلی نداشته باشید. موهایی با قد متوسط شما را شیک‌تر و جوان تر نشان خواهند داد. موهای کوتاه با مدل خاص احتیاج دارند تا همیشه آنها را درست کنید. اگر فرصت و یا حوصله این کار را ندارید سراغ مدل‌های ساده بروید. موهای شلخته ظاهر شما را بد نشان خواهند داد. هرچند پیشنهاد ما هم همان‌طور که گفتیم موهایی با قد متوسط و ساده است.

تغذیه مو

برای جلوگیری از وز شدن، خشک شدن، شکستن و موخوره گرفتن موهایتان باید به آنها رسیدگی کنید. وقتی به حمام می‌روید از نرم‌کننده و ماسک مو برای نرم شدن موهایتان استفاده کنید. نرم‌کننده را همیشه و ماسک را هفته‌ای دوبار بزنید. بعد از آن که از حمام خارج شدید، از یک روغن یا کرم مو به کل موهایتان بزنید تا از وز شدن موهایتان جلوگیری کنید. بعضی از کرم‌ها و روغن‌ها از موها در برابر حرارت وسایل حرارتی، مثل اتو مو و سشوار، مراقبت می‌کنند. اگر از وسایل حرارتی برای خشک کردن و یا حالت دادن به موهایتان استفاده می‌کنید، قبل از آن حتما این محصولات را به موهایتان بزنید.