در این پست از سایت استار بورس خبر فوری افزایش اعتبار بیمه‌ های تکمیلی بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ را قرار دادیم . بر اساس اخبار و خبرهای رسیده از وزیر کار و تعاون اجتماعی اعتبار بیمه های تکمیلی همه بازنشستگان در سال 1402 افزایش خواهد یافت …

? افزایش اعتبار بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان در سال ۱۴۰۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: اعتبار بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ براساس سیاست‌های حمایتی دولت افزایش می‌یابد.

تلاش داریم بخشی از دغدغه جامعه بازنشستگی کاسته شود. مسکن، اشتغال و ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز از موضوعاتی است که دولت سیزدهم در رأس برنامه‌های خود گذاشته است.

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری

افرادی که بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری می باشند و قصد دارند از خدمات بیمه تکمیلی درمان این سازمان بهره مند شوند، می توانند از طریق سایت ثبت نام بیمه اکمل بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲، جهت دریافت بیمه اکمل بازنشستگان کشوری، اقدام به ثبت نام، نمایند. برخی بازنشستگان کشوری 1402 نیز، تمایل به حذف بیمه اکمل خود دارند؛ آنان نیز از طریق سایت retirement.ir، می توانند اقدام حذف آن کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه خدمات بسیار زیادی را به بازنشستگان کشوری، به صورت غیر حضوری ارائه نموده است، جهت دریافت بیمه اکمل درمانی نیز سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری retirement.ir، را در اختیار آنان قرار داده است تا به صورت اینترنتی، بتوانند برای دریافت بیمه تکمیلی، ثبت نام کنند.