در این پست از سایت استار بورس خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان امروز,همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ را قرار دادیم . خبر خوش برای بازنشستگان کشوری این است که همسان سازی حقوق در سال 1402 انجام خواهد شد . با اعمال همسان سازی در سال 1402 حقوق بازنشستگان کشوری نیز افزایش خواهد یافت . میزان و مقدار افزایش حقوق بازنشستگان کشوری پس از تصویب همسان سازی حقوق چقدر افزایش خواهد یافت ؟ برای دیدن آخرین اخبار و جدیدترین خبرهای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1402 به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

خبر خوب برای بازنشستگان / تصویب همسان سازی حقوق بازنشستگان 1402

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در جریان بررسی برنامه هفتم توسعه پیشنهادی مبنی بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تصویب کرد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه در زمان بررسی پیشنهادات لایحه برنامه هفتم تصویب کرد که همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در لایحه درج شود. وی توضیح داد: این موضوع در قالب پیشنهاد و مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم داده شده است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم‌گیری و نهایی شود.

 

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در زمینه پیشبرد موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان پیشنهادهای را در برنامه هفتم توسعه مطرح خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه ، می توان گفت ، مقدار پولی است که ماهانه ، به طور مستمر و تا پایان عمر ، به افراد دارای شرایط بازنشستگی مندرج در قانون تامین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و بر اساس احکام جدید بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی ، تعلق می گیرد. سه میلیون و 600 هزار بازنشسته در انتظار اجرای مصوبه قانونی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستند.​​حقوق بازنشستگان1401 همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد