دانلود بازی همستر کامبت و به عبارتی دیگر دانلود ربات همستر و نصب بازی همستر موضوعی است که در سایت استاربورس به ان میپردازیم.

دانلود بازی همستر کامبت

به منظور دانلود بازی همستر کامبت و تولید سکه رایگان با گوشی با استفاده از ربات همستر و نصب بازی همستر روی عبارت “دانلود کنید” در سطر زیر کلیک کنید.

دانلود بازی همستر کامبت= دانلود کنید.

درحال حاضر بازی همستر چند برابر بیشتر نسبت به نات کوین رشد کرده است و تعداد اعضای کانال خبری اش از 27.000.000 عضو گذشته. و جالب اینجاست که قیمت نات کوین روز به روز افزایش یافته و در حال حاضر 1400تومان در صرافی ایرانی میباشد و کسانی که نات کوین را به مشابه همین همستر و فقط با جمع کردن سکه به طور رایگان در تلگرام جمع کرده اند، الان به ریال می توانند معامله و سود کنند.

چرا دانلود بازی همستر کامبت در تلگرام معروف شد؟

توجه کنید که قبل از دانلود بازی همستر تلگرام این موضوع را بدانید که مدت ها پیش بازی نات کوین در میان افرادی به شدت رواج پیدا کرد و ممکن است این افراد از نزدیکان یا دوستان شما نیز باشد که در حال کلیک روی گوشی آن ها را دیده باشید .

کمتر کسی باور میکرد که با این کار ساده بتوان واقعا به درآمد رسید، ولی این اتفاق افتاد و افرادی که حتی به شوخی و یا با امید کم سکه جمع میکردند به پول رسیدند چرا که نات کوین در تمامی صرافی های خارجی و ایرانی لیست شده و معامله ی میلیونی آن شروع شد.

بعد از این اتفاق خیلی ها به دنبال جایگزین بودند، چون از نات کوین چیزی به آنها نرسیده بود به همین دلیل  همستر کامبت در کل جهان معروف و همه گیر شد و تقریبا همه به آن اعتماد کردند.
عملکرد همستر شبیه به نات کوین است و رشد آن چندین برابر نات کویین که اگر لیست شود( به احتمال قوی) ممکن است قیمت آن بیشتر از پنجاه هزار تومان باشد پس بهتر است از همین الان بازی را شروع کرده و سکه جمع کنید که از بقیه عقب نمانید.

کد تقلب همستر

اگر در حال بازی و جمع کردن سکه در همستر تلگرام هستید و یا میخواهید شروع کنید زیاد به پستتان میخورد که کانال ها و پیج هایی در شبکه ی مجازی درباره ی کارت های همستر و جایزه ی 5 میلیونی اش میگویند که میتوانید با دسترسی به کارت ها ی همستر و باز کردن آنها جایزه را دریافت کنید.