در این پست از سایت آموزش بورس و فیلتر و اندیکاتور و تحلیل تکنیکال بورس starbourse.ir فیلتر کف کانال نزولی در بورس برای فیلتر سهم هایی که در کف کانال نزولی هستند را قرار دادیم . فیلتر زیر از بهترین فیلترهای مخصوص تشخیص و شناسایی و پیدا کردن نمادها و سهم هایی است که در کف کانال نزولی هستند . در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با بهترین فیلتر کف کانال نزولی برای پیدا کردن سهم ها و نمادهایی که در کف کانال نزولی هستند …

فهرست دسترسی سریع

فیلترها، از جمله فیلتر کف سه ماهه، ابزاری برای ساده سازی نظارت بر بازار برای کسانی است که در بازار سهام کار می کنند.

فیلتر قیمت کف 60 روزه نیز یکی از فیلترهای مهمی است که می تواند سهام بسیار خوبی را به نمایش بگذارد.

تصور کنید می خواهید سهام هایی را که مستعد رشد در بازار سهام هستند شناسایی کنید.

برای این کار نیازی نیست هر روز قیمت ها و صف خرید و فروش تمام سهام را بررسی کنید.

با استفاده از فیلترهای مهم بورس به راحتی می توانید سهام مورد نظر خود را جستجو کنید.

در واقع فیلترها به شما این امکان را می دهند که نمادها را با ویژگی هایی که به دنبال آن هستید در میان نمادهای دیگر موجود در بازار شناسایی کنید. در زیر با فیلتر قیمت کف 3 ماهه آشنا می شوید.

آنچه در این مقاله می خوانید

1. فیلتر قیمت کف فصلی چیست؟
2. نحوه استفاده از فیلتر قیمت کف 60 روزه
3. خلاصه

فیلتر قیمت کف 3 ماهه چیست؟

هر کسی که با تحلیل تکنیکال آشنا باشد می‌داند که در بسیاری از موارد، شناسایی سهام‌هایی که قیمت‌شان به کف می‌رسد برای موفقیت بازار سهام بسیار مهم است. شاید شنیده باشید که گفته می شود یک سهم در کف قیمتی خود قرار دارد و در آستانه افزایش است.

در واقع بهترین زمانی که می توانید سهام بخرید زمانی است که سهام در کف قیمتی خود قرار دارد و می توانید از فیلترها برای شناسایی این گونه دیدگاه ها استفاده کنید. در این زمان است که سرمایه گذاران حرفه ای می توانند با خرید سهام با قیمت های پایین از بازار سود ببرند.

حال چگونه باید سهامی با کف قیمتی پیدا کنیم؟

اینجاست که استفاده از فیلتر قیمت کف سه ماهه مفید است. با استفاده از این فیلتر می توانید در بازه زمانی 60 روزه یا سه ماهه در بورس تهران با قیمت پایین ترین سهام را جستجو کنید. به این ترتیب، بهترین زمان ممکن را برای ورود به چنین سهامی با استفاده از این فیلتر مهم بازار سهام خواهید داشت. در ادامه با نحوه استفاده از این فیلتر آشنا خواهید شد.