در این پست از سایت استار بورس فال تاروت سه کارتی سریع دوشنبه 3 مهر 1402 فال تاروت سه کارتی عاشقانه را برای شما قرار دادیم . فال و طالع بینی تاروت سه کارتی اصل و فال و طالع بینی تاروت سه کارتی پیشگویی آینده عاشقانه و ازدواج + فال تاروت سه کارتی صددرصد درست و واقعی و دقیق روزانه برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال تاروت سه کارتی سریع دوشنبه 3 مهر 1402 فال تاروت سه کارتی عاشقانه

?#فروردین نماد :رسیدن به مراد
به حقیقت پیوستن رویایتان /  یک خوش اقبالی / نظم در زندگی / قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید / پذیرش مسئولیت

? #اردیبهشت نماد :مسافر
شهامت داشتن/ به روز بودن /  ساختن فرصت از تهدیدها/ آشنایی با شخصی پرشور و ماجراجو/ دریافت هدیه / عدم وابستگی.

? #خرداد نماد :خشونت
نداشتن امید به آینده،  آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می‌دهد. / آزار و اذیت / ترس، تردید و سردرگمی / به اصول اخلاقی‌تان مقید باشید./  خشم خود را کنترل کنید.

? #تیر نماد:زیان
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو گردید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران /  قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات /  حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

?#مرداد نماد :زنی مهربان
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است./ اطرافیان بی‌اختیار مسایل خود را با شما در میان می‌گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند./ همچنین بانوی جام می‌تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند./ در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می‌دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می‌گیرید!

? #شهریور نماد : ایمان
غم‌ها و غصه‌های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. / نماد ستاره به شما هدیه‌ای پر از مهر تقدیم می‌کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. / ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

? #مهر‌ نماد :پدرانه
نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید./  در بحران‌ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید./ تجربیات به شما آموخته‌اند که بسیاری چیزها همیشه آنگونه که به نظر می‌رسند، نیستند. / کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

? #آبان نماد :تلاش در باز کردن گره ها
برای کنترل وضعیت فعلی، باید مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. / تلاشتان را بیشتر کنید و به توانایی‌های خود اعتماد داشته باشید./انعطاف پذیر باشید. / به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد. / دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

? #آذر نماد :مؤفقیت
الهه‌ی خورشید برای شما پیام‌آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان به وقوع می‌پیوندند. / کامیابی نزدیک است. /در زمینه‌ی کاری و هنری، فرصت بی‌نظیری به شما رو خواهد کرد. / اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

❄️ #دی نماد:مرد قابل اعتماد
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می‌گردد./ شما موقعیت‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. / جذاب و تاثیرگذار هستید./ حاکم سکه به شما توصیه می‌کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان به عهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد./ حاکم سکه ضمناً می‌تواند تأثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش‌های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت‌های بحرانی قابل اعتماد، یار و مددکار است.

⛄️ #بهمن نماد :ماه
نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دو رنگی

☃️ #اسفند نماد :خورشید
موفقیت/ به‌دست آوردن/ رضایت/ خوشبختی/ عشق/ لذت/ ازدواج موفقیت‌آمیز/ سعادت.

فال تاروت سه کارتی

?#فروردين :تمام بدهی های خود را پرداخت میکنید و به آرامش میرسید.‌کارتان پیشرفت میکند و همه چیز رو به راه میشود.
?#ارديبهشت :
دوستان دورو و احمق را از خود دور کنید که باعث دردسر شما هستند. ممکن است هر لحظه آسیبی ببینید.
?#خرداد : مطمئن باشید با برنامه ریزی موفق میشوید و به نتیجه ی مطلوبتان میرسید. در معامله یا پروژه ای شرکت میکنید که سود خوبی خواهد داشت.

?#تير :برای سفری به قصد عاطفی و‌عاشقانه خواهید رفت. پس تصمیم بگیرید و شک ‌و دودلی را از خود دور کنید و به آرزوهایتان فکر‌کنید.
?#مرداد :به سفری دور خواهید رفت، پس همه چیز را بسنجید‌ و آماده باشید. با برنامه ریزی حرکت کنید تا مشکلی پیش‌ نیاید.

?#شهريور :محسن يا حسين براتون جا به جايي در كار افتاده،اگر دچار مشكلات قانوني يا اداري شديد رفع ميشود به شادي،سحر يا بستگي براتون رفع شده به اذن خدا،
?#مهر :علي يا رضا براتون بحث و جدايي افتاده و اگر م،دهستيد فاصله عاطفي خواهيد داشت
جر و بحث و دعوایی در بین شما و خانوادتان سر میگیرد که با تفکر و رفتار عاقلانه رفع میشود.
?#آبان :رهایی از ناراحتی و سختیها ،همه چیز روبه راه میشود. تغییرات مثبتی در زندگیتان رخ میدهد.
محرميت يا ازدواج پايدار و درخواست ازدواج
?#آذر:برای رسیدن به هدف باید تلاش کنید و از سختیها و مشکلات راه نترسید. ایمانتان را حفظ و به خدا توکل کنید.مطمئن باشید به هدفتان میرسید.

?#دي :نشانگر دعوا و درگیری های لفظی است. با دیگران به مشکل برمیخورید و‌دعوا میکنید باید بتوانید بحث را کنترل کنید و اوضاع را آرام کنید‌و‌مشکل را حل کنید.
?#بهمن : به مسافرت دور يا خارجه خواهید رفت پس آمادگی لازم را داشته باشید‌.خاطرات خوشی برایتان به همراه دارد و کمی آرام میشوید

?#اسفند : با دیگرام گرم و با مهر برخورد کنید و احساساتتان را بروز دهید تا روابطتتان صمیمی تر شود.
در شغل خود سود کلانی بدست خواهید آورد. اما مراقب باشید و تحقیق کنید تا متضرر نشوید‌.

تاروت سه کارتی

كسانيكه نيت احساسي دارند
آشتی بین دو تا سه وعده دیگه برای دوستان 6ماه دوم سال افتاده
بازگشت رابطه کات شده برای تابستانی ها از سه هفته تا سه ماه
شروع یک رابطه عاشقانه و پايدار براي متولدين پاييز ديده ميشود
متاهلين در رابطه با مسایل احساسی اگر احساس شکست و نا کامی میکنید و رابطه شما دو وعده هست که بسیار سرد شده این احساس شکست موقتی هست ممکنه که کمی در تنهایی روحی و عاطفی قرار بگیرید ولی باید تا دو وقت صبر کنید
تولد و احتمال بارداري برای دوستانی که مشكل باروری دارند ديده ميشود كه ميتونه حتي اين باشه كه انتخاب كنيد از طريق جراحي يا سرپرستي كودك

??نیت مالی و کاری⚙️? :

برای کسانیکه در حروف اسمی آنها پ – ر- ن وجود داره رفاه و آسایش مالی دیده میشه و دریافت یک حکم یا سند یا مدرک و برای مجردها میتونه امضاءازدواج باشه تا 9 ماه دیگه برای برخی از افراد دیده میشه و پول های پیش بینی نشده و میراث خانوادگی برای برخی از افراد پیش بینی میشه .اگر نگران مسائل دادگاهي هستید از نگرانی در ميائيد و اگر به فکر شراکت کاری هستید شراکت کاری با شخصی تا سه ماه دیگه انجام میشه و بايد احتياط كنيد ريسك نكنيد و تعهد سنگين نديد، خروج از ناراحتی و اندوه مالی ( برای آقایانی با اسم های هومن – ماهان – هامون- محمد یا با این حروف اسمی ) ، تبدیل نا امیدی به امید واری به خاطر مسائل مالی اگر نگرانی های زیادی دارید ، اگر شخصی از شما طلب مبلغی پول کرده بهتره بهش ندید چون در برگردوندش دچار مشکل میشه پس بهتره که از این کار منصرف بشید ، اگر به کسی بدهی دارید کمی با تاخیر میتونید پول رو برگردونيد بهتره که وقتي تصميم ميگيري اقدام کنید و حرکت کنید