رقص بابا کرمی مهران مدیری در سریال خاتون توجه همه را به خود جلب کرد و شما شاهد این هستید که مهران مدیری رقصید! خوب هم رقصید.

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین سال ۱۳۴۶ می‌باشد. او کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری ایرانی است. مجله نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را به عنوان مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران خواند. از آنجایی که مهران مدیری ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده است رکورد دار بیشترین جوایز در بین کسانی است که برنده جایزه حافظ شده اند.

مهران مدیری برای بازی در فیلم همیشه پای یک زن در میان است در سال ۱۳۸۶ نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

رقص مهران مدیری

رقص مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده چهار نفری است او سه برادر بزرگتر به نام محسن، مسعود و مهرداد دارد. مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر نمود و بعد از آن موفق به برگزاری چند اجرای زنده گردید.

مشاهده فیلم رقص مهران مدیری:

شما مهران مدیری را مشاهده خواهید کرد که پس از ورود به یک جمع با آهنگ شاد قدیمی شروع به رقصیدن می کند. ویدیو را کلیک و تماشا کنید

فعالیت های مهران مدیری

مجموعه دورهمی مهران مدیری در نوروز ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد. این مجموعه توانست به سرغت توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد به طوری که بسیاری از کارشناسان پیش بینی کردند به زودی جان خندوانه رامبد جوان را خواهد گرفت.

مهران مدیری ۶ سال به خوبی در رادیو درخشید. ساخت برنامه‌هایی مانند نوروز ۷۲، ساعت خوش و … به شهرت مهران مدیری سرعت داد. او متاهل است و دارای دو فرزند می‌باشد.