با این رنگ لباس ها استایل پاییز 1402 رو خفن و خوشگل کنید. فقط 2 روز تا فصل دوست داشتنی پاییز مونده و همه به فکر لباسای پاییزی و خرید هستند بخصوص برای مدرسه و دانشگاه و یا برای سرکار رفتن. تیپ شما چه اسپرت چه مجلسی و… با رنگ هایی که میپوشین خودش رو نشون میده و زیبا میشه پس این پست راهنمایی برای رنگ لباس پاییزی رو از دست ندین.

فهرست دسترسی سریع

برای اول پاییز که هوا زیاد سرد نیست و هنوز وقت پوشیدن لباس های پشمی و گرم نشده پیشنهاد میکنیم از لباس های جین، کت و شکت کتان استفاده کنید و از خنکی پاییز لذت ببرید.

رنگ های ترند پاییز 1402

رنگ زیتونی: زیتونی به رنگ های ترند امسال اضافه شد…زیتونی رنگی با حس خونگرمی و احساس گرمی رنگ زرد و آرامش رنگ سبز بهترین انتخاب برای پاییز است و با طبیعت قشنگ این فصل هم متناسب است.

زرد خورشیدی : اگر میخواهید پاییز امسال مثل خورشید بدرخشید رنگ زرد خورشیدی در استایل خود به کار ببرید. انتخاب این رنگ در کت و ژاکت یا حتی کیف و کفش استایل شما را زیبا و پاییزی میکند.

نارنجی ببری : این رنگ علاوه بر پاییز مناسب رنگ زمستان هم میباشد و فوق العاده ترند و زیباست و ست کردن آن با رنگ های سنتی و قهوه ای و مشکی شما را بسیار جذاب خواهد کرد.

قهوه کاراملی : گرچه این رنگ جزء رنگ های بی زرق و برق است اما ست کردن آن با رنگ های خنثی و روشن زیبایی شکوهمندانه ای به استایل شما میدهد.

آبی : آبی در پاییز برای پوشش های رسمی و اداری بسیار زیباست و همچنین در مهمانی های پاییز و زمستان هم میدرخشد.

کَره ای : زیبا ترین رنگ خنثی همین رنگ است که پاییز بیشتر از آن استفاده میشود. کره ای طیف رنگی کرمی را شامل میشود رنگی است که با تمامی رنگ ها ست میشود و هم برای پوشش رسمی و هم تیپ اسپورت و دانشجویی مناسب و شیک است.

در آخر شما با هر سلیقه ای که دارید مهم است که خودتان اعتماد به نفس داشته و با هر رنگ و لباسی احساس زیبایی کنید. رنگ هایی که برای امسال پاییز معرفی کرده ایم را هم میتوانید با رنگ های دلخواهتان ست کنید.