خودروی برقی دیپال s7، محصول سرمایه گذاری شرکت چانگان، هواوی و کتل(catl) می باشد که شعاع حرکتی بیش از ۱۰۰۰کیلومتر را دارد.

این شاسی بلند الکتریکی ، در دو نسخه تمام الکتریکی و هیبرید نوع EREV به بازار عرضه می شود‌. علاوه بر این دونسخه، نسخه های با سوخت هیدروژن در آینده وارد بازار چین خواهد شد. این خودرو بدون آلایندگی و بسیار شیک می باشد ، در تریم فول برقی خود قدرت ۲۶۰ اسب بخار را دارد.برند دیپال جایگاهی بالا تر از برند چانگان و پایین تر از برند آواتر دارد.

برند دیپال و چنگان باهم برده می شود ولی چند وقت پیش برند چنگان و دیپال به دو برند مستقل تبدیل شدند.در حال حاضر برند دیپال فقط یک خوردو به نام SL03به فروش می رساند و جدیدا از خودرو شاسی بلند رونمایی کرده است.

معرفی S7، شاسی بلند جدید برند دیپال چانگان:

ابعاد و طراحی:
از ویژگی های ظاهری این خودرو چینی می توان به باریکی چراغ های جلو ، دستگیره های مسطح مخفی، شیشه های بدون قاب و چراغ سرتاسری اشاره کرد.

مشخصات فنی شاسی بلند اس 7

مشخصات فنی شاسی بلند اس 7

خودرو S7 برند دیپال چانگان 4750 میلی‌متر طول، 1930 میلی‌متر عرض و 1625 میلی‌متر ارتفاع دارد و دو محور آن در فاصله 2900 میلی‌متری از همدیگر جا گرفته‌اند. این خودرو با این ابعاد در دسته شاسی بلندهای سایز متوسط قرار می‌گیرد.

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

آپشن های خودرو S7:

یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی در مرکز داشبورد با قابلیت ۱۵ درجه ای به سمت راست و چپ دارد. یگ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مربوط به سیستم سرگرمی در سمت شاگرد قرار دارد.

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

چیپست 8155 اسنپدراگون کوالکام هم مسئول پردازش است و امکانات کمک‌راننده پیشرفته رایج مثل تغییر خودکار خط، حفظ خودرو در خط و کروز کنترل تطبیقی در دسترس راننده خواهند بود.

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

شاسی بلند الکتریکی دیپال S7

با این دو موتور الکتریکی 215 و 255 اسب بخاری دیپال S7 چانگان، شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به ترتیب ظرف 6.7 و 7.5 ثانیه امکان‌پذیر خواهد بود. ضمن اینکه این خودرو دیپال سقف سرعت 180 کیلومتر بر ساعتی دارد و مصرف انرژی آن 14.2 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر برآورد می‌شود.
نسخه تمام الکتریکی این خودرو چینی یک موتور الکتریکی با قدرت ۲۱۵ و ۲۵۵ اسب بخار بسته به تریم و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر دارد. تامین انرژی موتور را هم دو باتری با ظرفیت‌های ۶۶.۸ و ۷۹.۹۷ کیلووات ساعتی بر عهده خواهند داشت که شعاع حرکتی آن‌ها به ترتیب به ۵۲۰ و ۶۲۰ کیلومتر می‌رسد.

برای تامین انرژی هم باتری لیتیم آهن فسفات با ظرفیت‌های ۱۸.۹۹ و ۳۱.۷۳ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده است. شعاع حرکتی تمام الکتریکی با این دو باتری به ترتیب ۱۲۰ و ۲۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود. شعاع حرکتی کلی هم با این باتری‌ها باید به ترتیب ۱۰۴۰ و ۱۱۲۰ کیلومتر باشد. همچنین مصرف سوخت این نسخه هیبرید ۴.۹۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.