در این پست از سایت  شرایط معافیت سربازی سه فرزندی,معافیت سربازی ۱۴۰۲ سه فرزندی را قرار دادیم . آخرین اخبار و خبرهای جدید و جزئیات کامل و دقیق و شرایط معافیت جدید سربازی برای سربازان متاهل دارای 3 فرزند در سال 1402 . آیا معافیت سربازی برای سربازانی که متاهل و دارای 3 فرزند هستند در سال 1402 اجرا می شود ؟ آیا کسر خدمت سربازی برای سربازان متاهل دارای 3 فرزند در سال 1402 اجرا می شود ؟ قوانید و شرایط جدید معافیت سربازی و کسر خدامت سربازی برای سربازان متاهل دارای 3 فززند در سال 1402 …

شرایط معافیت سربازی سه فرزندی,معافیت سربازی ۱۴۰۲ سه فرزندی

تشریح فرآیند معافیت و کسرخدمت سربازان دارای ۳ فرزند

سازمان وظیفه عمومی فراجا:
تمامی سربازان وظیفه حین خدمت که دارای ۴ فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای ۳ فرزند به شرط داشتن حداقل ۴۰ سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.
ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه، طلاب و … سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تأییدیه ثبت احوال است.

 

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی سربازان وظیفه حین خدمت که دارای 4 فرزند و بیشتر هستند بدون شرط سنی و سربازان وظیفه دارای 3 فرزند به شرط داشتن حداقل 40 سال تمام از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

ملاک عمل برای رسیدگی به درخواست سربازان وظیفه اعم از سربازان عادی، امریه، طلاب و … سند رسمی ازدواج، شناسنامه پدر و تأییدیه ثبت احوال است.

یگان‌های خدمتی پس از بررسی و تأیید مدارک و مستندات مربوطه و ثبت ترخیص آنان در سامانه، سربازان واجد شرایط را برای ثبت درخواست معافیت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10معرفی می کنند.

 

سازمان وظیفه عمومی فراجا پس از بررسی و تأیید شرایط سربازان ترخیص شده، کارت معافیت را صادر کرده و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه خدمت فرد را به یگان خدمت معرفی می‌کنند.

کارکنان وظیفه فراری در صورت داشتن شرایط معافیت، پس از معرفی خود به یگان خدمتی و بررسی مدارک از یگان ترخیص و می‌توانند برای معافیت مذکور اقدام کنند.

 

همچنین کارکنان وظیفه متأهل حین خدمت که واجد شرایط معافیت نیستند می‌توانند علاوه بر 2 ماه کسر خدمت تاهل برای فرزند اول 3 ماه کسر خدمت و برای فرزند دوم 4 ماه و فرزند سوم 5 ماه کسر خدمت بهره مند شوند.

در این اطلاعیه آمده است که مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

جزئیات معافیت‌ سربازی برای افراد دارای ۳ فرزند و بیشتر

برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، معافیت از سربازی برای مشمولان و کارکنان دارای سه فرزند و بیشتر به تصویب رسیده که تا پایان سال ۱۴۰۴ اجرایی و از ابتدای خردادماه رسیدگی به درخواست‌ها آغاز شده است.

سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، اظهار کرد: مشمولان واجد شرایط معافیت سربازی برای افراد دارای سه فرزند و بیشتر، باید با به همراه داشتن مدارک شامل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر یا همسران و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

 

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا تصریح کرد: پس از بررسی و استعلام لازم در اسرع وقت در استان محل سکونت به تمام درخواست‌ها رسیدگی، متقاضیان برای طی کردن دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی بسیج به سپاه استان محل سکونت معرفی می‌شوند و پس از طی دوره‌های مذکور، کارت معافیت خود را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: سربازان حین خدمتی که در شمول این مقررات قرار گرفته‌اند نیز در صورت سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی در یگان خدمتی، بدون نیاز به سپری کردن آموزش مجدد و پس از احراز شرایط از خدمت ترخیص شده و کارت معافیت دریافت می‌کنند.

کسر خدمت کارکنان وظیفه متأهل

سرهنگ مهرداد پناهپوریان؛ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با اشاره به معافیت مشمولان غایب و غیرغایب دارای سه و چهار فرزند و بیشتر از خدمت وظیفه عمومی، اظهار کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح از تاریخ بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۴، تمام مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای چهار فرزند و بالاتر هستند از خدمت نظام وظیفه معاف می‌شوند.

 

وی افزود: مشمولان غایب و غیرغایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای سه فرزند بوده و سن آنها حداقل ۴۰ سال تمام است نیز پس از اتمام دوره آموزش مقدماتی و تکمیلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بر اساس مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح در راستای مشوق‌های لازم به منظور افزایش جمعیت به کارکنان وظیفه متأهل حین خدمت نیز افزون بر دو ماه کسر خدمت تأهل، برای فرزند اول سه ماه، برای فرزند دوم چهار ماه و برای فرزند سوم پنج ماه کسر خدمت اعطا می‌شود.

شرایط معافیت سربازی سه فرزندی,معافیت سربازی ۱۴۰۲ سه فرزندی,معافیت سربازی سه فرزندی,معافیت سربازی 3 فرزندی,معافیت سربازی سه فرزند,معافیت سربازی 3 فرزند,معافیت سربازی دارای سه فرزند,معافیت سربازی متاهلین دارای سه فرزند,معافیت سربازی با داشتن سه فرزند,معافیت سربازی بالای چهل سال سه فرزند,معافیت سربازی بالای چهل سال دارای سه فرزند,معافیت سربازی بالای چهل سال سه فرزندی,معافیت سربازی بالای چهل سال با سه فرزند

********************************