محمد صادقی که با نام امیر علی سریال بی همگان هم شناخته میشود، در ویدیوی در صفحه مجازی خود در مورد حجاب نظر خاصی داد. او گفت: هر مردی به خانوم ها بگه شال بزنید سرتون احمقه! فیلم و ویدیو ها در ادامه مشاهده کنید.

صادقی 2

محمد صادقی از بازیگران جوان ایرانی است که با بازی در سریال های مانکن در نقش آبتین و افرا در نقش پیمان معروف شد. صادقی قبل از ورود به دنیای بازیگری و تئاتر ، ورزشکار بوده است.

صادقی

محمد صادقی در 22 فروردین سال 1372 در تهران متولد شد. او اصالتا مازندرانی است. او زمانی که 7 سال داشت، پدرش را از دست داد.

این اتفاق برای او بسیار اندوهناک بود. از آن پس، او به مادرش که پرستار بیمارستان بود وابسته شد. او در کودکی بسیار بازیگوش بود و به همین دلیل به ورزش تکواندو علاقمند شد و از 10 سالگی وارد این رشته شد. اما به مرور او علاقه اش به ورزش را از دست داد.

ویدیوی دیگر

محمد صادقی از نوجوانی به هنر علاقمند شد. اما گمان نمی کرد که روزی بازیگر می شود و به همین دلیل نیز هنگام انتخاب رشته، مدیریت را انتخاب کرد.

صادقی 4

 

اما سپس برای بازیگر شدن تلاش کرد و در تئاتر هایی مانند شاه لیر، مفیستو، آمادئوس و … بازی کرد. در سریال مانکن که از اولین تجربه های کارگردان حسین سهیلی زاده بود، او در نقش آبتین بازی کرد. در این سریال او برادر اخگر بود که یکی از شخصیت های مورد توجه برخی از مخاطبان این سریال است. به این ترتیب محمد بعد از بازیگری در تئاتر، با بازی در این سریال وارد دنیای تصویر شد.

او در مورد بازی اش در این سریال می گوید: من نسبت به نقش ها خیلی گارد ندارم. به این خاطر که احساسم برای بازی کردن تیپیکال نیست مگر کارگردانی بخواهد کاراکتر خط کشی شده ای را بازی کنم. نقشم در سریال مانکن و نقش های این شکلی میتوانست واقعا مرا نابود کند. سریال افرا یکی از کار های بهرنگ توفیقی است که در آن بازیگرانی مانند مهدی سلطانی،  اسماعیل محرابی، پیام دهکردی و بسیاری دیگر از بازیگران با تجربه حضور دارند. آنچه در خلاصه این سریال آمده است: در پگاه مه آلود یک روز پاییزی در زیر شاخه های پر شکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصل وصلت شوم اخلاق و منفعت. چشمان پیر افرا، یگان شاهد این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچ کس نبودن،  اولین و آخرین قانون کتاب عشق است…. این سریال در سال جاری پخش شد و محمد صادقی با بازی در این سریال، اولین تجربه بازی در قاب تلویزیون را کسب کرد. او در این سریال نقش پیمان را به تصویر کشید.

برای محمد صادقی بازیگران الگوی ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد. او می گوید الگوهای من چندان قدیمی نیستند به علت اینکه من سینمای قدیم ایران را ندیده ام و از بین بازیگران ایرانی جواد عزتی، شهاب حسینی و هوتن شکیبا را خیلی دوست دارم و قطعا وقتی نام این بازیگران می آید، مخاطب خود بازیگر را به یاد می آورد و نه نقشی را که بازی کرده اند. او به محمدرضا فروتن نیز علاقه زیادی دارد و می گوید ایشان بیشتر از اینکه برایم الگوی بازیگری باشند، به عنوان یک روان شناس هستند.

محمد صادقی، بازیگر پرنبوغ ایرانی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

محمد صادقی از سن 10 سالگی وارد رشته تکواندو شد و به طور جدی این ورزش را شروع کرد تا جایی که حتی به اردوی تیم ملی نوجوانان نیز دعوت شد. او در باشگاه سایپا نیز بازی می کرد، اما بعد از مدتی به دلیل نامعلومی از ادامه این فعالیت خودداری کرد.