در این پست از سایت استار بورس طرح خودرو فرسوده بهمن موتور ۱۴۰۲ – سایت ثبت نام خودرو فرسوده بهمن موتور۱۴۰۲ را قرار دادیم . ثبت نام طرح خودروهای فرسوده بهمن موتور چند روز پیش شروع شد و برخی از خودروهای فرسوده شرکت بهمن موتور به متقاضیان این خودروها فروخته شد . برای اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام جدید طرح خودرو فرسوده بهمن موتور در سال 1402 به همراه سایت و سامانه ثبت نام خودرو و ماشین فرسوده بهمن موتور به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

طرح فروش بهمن موتور (خودروهای فرسوده)

جدیدترین طرح فروش بهمن موتور، ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، اعلام شد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و فرآیند اسقاط خودرو آن‌ها به اتمام رسیده، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه، ۶ شهریورماه ۱۴۰۲ تا دوشنبه، ۱۳ شهریورماه برای ادامه فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه به سایت فروش بهمن موتور مراجعه کنند.

شرایط فروش بهمن موتور ویژه متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده اعلام شد.

این طرح از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 6 شهریورماه 1402 آغاز می‌شود و تا 13 شهریورماه 1402 ادامه دارد. متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده می‌توانند در این تاریخ به سایت بهمن موتور مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.

نج خودرو در این طرح ارائه شده‌اند که شامل فیدلیتی پرایم 5 نفره و 7 نفره، دیگنیتی پرستیژ، بهمن ریسپکت پرایم و وانت کارا دوکابین تیپ 4 هستند. موعد تحویل تمامی خودروها نیز هفته چهارم مهرماه 1402 اعلام شده است.

از بین خودروهایی که در لیست بالا ارائه شده‌اند، خرید دیگنیتی پرستیژ بیشترین سود را برای مصرف‌کننده به‌همراه خواهد داشت. این خودرو هم‌اکنون با نرخی بیش از دو میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. ازاین‌رو متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با خرید این خودرو، 600 میلیون تومان سود خواهند کرد. این میزان از سود معادل قیمت یک خودرو داخلی همچون رانا پلاس یا پژو 207 است. بنابراین انتظار داریم میزان تقاضای مشتریان برای جایگزینی دیگنیتی پرستیژ با خودرو فرسوده بالا باشد.

دو کراس‌اوور خانوادگی و پرفروش بهمن موتور یعنی فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره نیز سود سرشاری را نصیب خریداران خود خواهند کرد. هر دوی این خودروها با اختلاف قیمت 300 میلیون تومانی در بازار به فروش می‌رسند. درنهایت خرید ریسپکت پرایم نیز سودی در حدود 200 میلیون تومان برای خریدار به‌همراه دارد. کمترین میزان سود نیز به وانت کارا دوکابین تعلق می‌گیرد که کمتر از 100 میلیون تومان اختلاف قیمت بازار و کارخانه را روانه جیب مشتری می‌کند.