در این پست از سایت ?آموزش طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ,دستور پخت سالاد مرغ و قارچ? را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان دستور و آموزش طرز تهیه و پخت خوراکی و غذایی بسیار خوشمزه بنام سالاد مرغ و قارچ را برایتان آماده کرده ایم.مواد اولیه طرز تهیه و پخت این غذا شامل سینه مرغ،چند عدد قارچ،هویج،پیاز،سس مایونز و… که در ادامه اشاره خواهیم کرد، می باشد. برای دیدن آموزش و طرز تهیه پخت سالاد مرغ و قارچ به صورت ساده و مختصر و مفید به ادامه مطلب مراجعه کنید.      سایت استار بورس …          در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با آموزش نحوه پخت سالاد مرغ و قارچ. . .

فهرست دسترسی سریع

salad gharch

میزان زمان تقریبی مطالعه: 59 ثانیه

?سالاد مرغ و قارچ?

مواد لازم? :

▫️حدود 453 گرم سینه مرغ (1 سینه مرغ بزرگ یا دو سینه مرغ متوسط)
▫️حدود 340 گرم قارچ درشت خرد شده
▫️1 هویج بزرگ و یا 2 هویج کوچک، رنده شده
▫️1 پیاز کوچک ریز خرد شده (1/2 پیمانه)
▫️سس مایونز(اختیاری)
▫️5-6 عدد خیارشور کوچک، ریز خرد شده
▫️نمک و فلفل سیاه

??طرز تهیه??:

هر دو طرف سینه مرغ، نمک و فلفل سیاه بپاشین و روی شعله ملایم، با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون تفت بدین تا کاملا بپزه.بعد 10 دقیقه صبر کنین تا سرد شه و خرد کنین.تابه رو با دستمال کاغذی تمیز کنین و قارچ هارو هم روی شعله ملایم به بالا تفت بدین تا آبشو بکشه بعد نمک و فلفل سیاه بریزین و اونقدر تفت بدین تا قهوه ای طلایی شن.هویج و پیازو هم تفت بدین با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، روی شعله ملایم.وقتی همه مواد سرد شدن، مخلوط کنین و خواستین سس مایونز بزنین.

 

منبع:

?آموزش طرز تهیه سالاد مرغ و قارچ,دستور پخت سالاد مرغ و قارچ? ,سالاد ماکارونی,سالاد ماکارونی با مرغ,سالاد ماکارونی با تن ماهی,سالاد ماکارونی نواب ابراهیمی,سالاد ماکارونی با سوسیس,سالاد ماکارونی بدون کالباس,سالاد ماکارونی گیاهی,سالاد ماکارونی رژیمی,سالاد ماکارونی با کاهو,سالاد ماکارونی جواد جوادی,سالاد الویه,سالاد الویه با مرغ,سالاد الویه به انگلیسی,سالاد الویه مجلسی,سالاد الویه با کالباس,سالاد الویه نواب ابراهیمی,سالاد الویه رزا منتظمی,سالاد الویه بدون مرغ,سالاد الویه برای 12 نفر,سالاد الویه برای ۱۰ نفر,سالاد سزار,سالاد سزار رژیمی,سالاد سزار نواب ابراهیمی,سالاد سزار رستورانی,سالاد سزار اصل,سالاد سزار به انگلیسی,سالاد سزار سنسو,سالاد سزار میخوش,سالاد سزار سوخاری,سالاد سزار چیست,سالاد شیرازی,سالاد شیرازی اصل,سالاد شیرازی با ابلیمو یا ابغوره,سالاد شیرازی با سس,سالاد شیرازی کالری,سالاد شیرازی در بارداری,سالاد شیرازی با کاهو,سالاد شیرازی متفاوت,سالاد شیرازی نی نی سایت,سالاد شیرازی برای سرماخوردگی,سالاد اندونزی,سالاد اندونزی رستورانی,سالاد اندونزی برای مهمانی,سالاد اندونزی با کشمش,سالاد اندونزی با سیب زمینی,سالاد اندونزی با مرغ,سالاد اندونزی با شوید,سالاد اندونزی با کشمش و گردو,سالاد تن ماهی,سالاد تن ماهی رژیمی,سالاد تن ماهی و کاهو,سالاد تن ماهی با پیازچه,سالاد تن ماهی با کرفس,سالاد تن ماهی با سیب زمینی,سالاد تن ماهی و کرفس,سالاد تن ماهی و سیب زمینی,سالاد تن ماهی با لوبیا,سالاد تن ماهی کتویی,سالاد کلم,سالاد کلم سفید,سالاد کلم قرمز,سالاد کلم بروکلی,سالاد کلم و کشمش,سالاد کلم و هویج,سالاد کلم رستورانی,سالاد کلم بنفش,سالاد کلم و انار,سالاد کلم به انگلیسی,سالاد سیب زمینی,سالاد سیب زمینی و شوید,سالاد سیب زمینی و پیازچه,سالاد سیب زمینی و تخم مرغ,سالاد سیب زمینی آلمانی,سالاد سیب زمینی رژیمی,سالاد سیب زمینی و تن ماهی,سالاد سیب زمینی ایتالیایی,سالاد سیب زمینی و کرفس,سالاد سیب زمینی و مرغ,سالاد,سالاد فصل,سالاد فصل مجلسی,سالاد فصل فیلم,سالاد فصل به انگلیسی,سالاد فصل تزیین,سالاد فصل چیست,سالاد فصل رژیمی,سالاد فصل بهار,سالاد فصل کالری,سالاد فصل ساده

********************************