در این پست از سایت استار بورس فال تاروت عاقبت پیشگویی آینده سه شنبه 25 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی را قرار دادیم . فال و طالع بینی تاروت پیشگویی آینده تک کارتی + فال تاروت پیشگویی آینده ازدواج + فال تاروت صددرصد درست و تضمینی و واقعی + فال تاروت عشق و عاقبت + فال تاروت کبیر سه کارتی برای همه متولدین ماه های سال در سایت استار بورس …

فال تاروت عاقبت پیشگویی آینده سه شنبه 25 مهر 1402 فال تاروت صد در صد واقعی

فروردین
پولی به دستتون میرسه که این پول به نوعی حق شماست و یا ارثیه ای هست و یا حمایت مالی که از طرف پدر و یا مرد میانسالی دریافت میکنید گشایشی در کارهاتون دیده میشه که باعث تغییر و تحول تو زندگیتون خواهد شد فرصتهایی در برابرتون قرار میگیره که اگر درست استفاده کنید موقعیت خوبی نصیبتون خواهد شد. میهمان از راه دور دارید تو مسیر مالی بهبود وضعیت براتون دیده میشه راهی براتون باز میشه چه در زمینهی احساسی و چه کاری و مالی خانم های متولد این ماه آقایی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه، گاهی بینتون فاصله میفته ولی عشقش صددرصده توی روابط احساسیتون بهتون وفاداره دوستتون داره و بهتون فکر میکنه

اردیبهشت
اینروزا مراحل سختی رو دارید میگذرونید یه جور به هم ریختگی توی کار یا در زمینه ی ،احساسی بزودی سختیها را پشت سر خواهید گذاشت و از این مراحل سخت عبور خواهید کرد و شخصی در این زمینه با کمک هایی که به شما میکنه تأثیر مثبت زیادی تو راه رسیدن به پیروزی براتون داره اگر کار قانونی و دادگاهی یا اداری دارید و منتظر حکم یا جواب و نتیجه ای هستید به نفع شما حکم داده میشه در (آبان) ماه . شخصی که متولد شهریور ،دی ،مهر هست توی زندگیتون نقش مهمی داره و اخباری خوب از طرفش دریافت خواهید کرد. اگر قصد دارید اتومبیلی بخرید و از نظر مالی کمبود دارید شخصی به شما کمک مالی میکنه قصد سفر دارید ولی هنوز حتمی نشده ولی سعی کنید برید چون شمارو از افکار پریشان راحت خواهد کرد تا حدود زیادی توی کارتون در حال پیشرفت هستید پولی که میتونه مثل وام قرعه کشی و…. باشد به دست .میارید توی روابط احساسیتون دلتنگی دوطرفه همراه با فاصله بین هم دارید

خرداد
اخبار خوشی در زمینه های مختلف دریافت خواهید کرد. اگر مجرد هستید و یا مجردی در خانواده دارید بزودی در خانه مجلس شادی، خواستگاری و نامزدی در پیشه که خیلی زود اتفاق میفته و غافلگیر خواهید شد. موفقیت در مورد یک کار و یا کار گروهی که همکاری میکنید در پیشه.
خرید خانه و یا اگر خانه ای در حال ساختن دارید خیلی زود پایان میگیرد و احساس امنیت و آرامش برای خودتان و خانواده دیده میشه .
در یک دورهمی با دوستانتون شرکت میکنید یک جمع چهار پنج نفره ولی مراقب باشید شخص دیگه ای موذیانه در اطراف شما قرار میگیره و قصد جاسوسی و ضربه زدن به شمارو داره توی روابط احساسیتون دلتنگی دوطرفه و سورپرایز دارید.

تیر
دلتنگ شخصی هستین که در حال حاضر کنارتون نیست از لحاظ مالی و کاری و خانواده دچار مشکلاتی و تنگناهایی شده اید، احساس رنج و ناراحتی میکنید.
پولی رو از دست داده اید و یا ورشکست شدید و یا پولی طلب دارید که دچار درگیری فکری و ناراحتی هستید مسائل مالیتون در آبان ماه برطرف خواهد شد و حقتون رو دریافت خواهید کرد در محیط کاریتون شخصی با مخالفت با شما قصد پایین آوردن بازده کاریتون رو داره سعی کنید با رفتاری مناسب او را خجالت زده کنید و نظر دیگران رو نسبت به خودتون عوض نکنید توی روابط احساسیتون رابطه ی سردی و یا محدودیت دارید که برطرف خواهد شد.

مرداد
تو تنهایی به سر میبرید این تنهایی بیشتر مربوط به افکارتونه خودتونو تنها و کلافه احساس میکنید انگار دست و پاتون بسته شده و نمیتونید کاری که میخواید رو انجام بدید در یک حصارکاری زندگی مالی و عاطفی قرار گرفته اید و بعضی از افراد خانواده در زمینه های مختلف به شما فشار میآورند و یه جورایی اعصابتونو بهم میریزند باید عاقلانه برخورد کنید و خونسرد باشید با لجبازی و توهین و داد و بیداد کردن کاری از پیش نمیتونید ببرید پس کمتر حرف بزنید و بیشتر فکر کنید سعی کنید دست از سخن چینی و یا دوبهم زنی بردارید رفتار و کردار خودتون باعث شده که اکنون دچار افسوس و افسردگی شده اید و در یک محدودیت بخصوص در تصمیم گیری شده اید عیبی نداره میتونید از همین حالا خودتونو تغییر بدید ممکنه از طرف کسی تهدید بشید و یا از موضوعی بترسید و یا عذاب وجدان داشته باشید احتمالا خبر زندانی شدن و یا زندان رفتن شخصی باعث ناراحتیتون میشه که نگران کننده نیست حل خواهد شد. توی روابط احساسیتون آشتی بیرون رفتن و دیدار دارید

شهریور
خاطراتی از دورانی خوب تو ذهنتون نقش بسته و یا دوست داشتنی که مربوط به زمانی قبل هست. بزودی با دوستی ملاقات خواهید کرد که باعث آرامش و شادی شما خواهد شد دریافت هدیه بین شما و شخصی ردوبدل خواهد شد. اگر با کسی و یا عشقتون قهر هستید و یا ترکتون کرده آشتی دارین و دوباره به سمتتون باز خواهد گشت ! در آبان ماه رفتن به جایی خوش آب و هوا براتون دیده میشه که گرمتر هست در این مسیر شخصی رو که دوستش دارید دیدار میکنید.
گفتگو با کسی که دوستش دارید باعث خوشحالیتون خواهد شد توی روابط احساسی تون ازتون دلخوره و بهتون پشت کرده فکرش درگیره و کاراش به هم ریخته ولی بهتون با اینکه از دستتون ناراحته فکر میکنه.

مهر
شما بیشتر از هر چیز باید شاکر خداوند باشید چون خداوند نگاه خاصی نسبت به شما داره و شمارو از خطر و ناراحتی و…. دور میکنه ولی این به این معنا نیست که هر کاری که بخواهید انجام بدید باید برای کارهایی که میکنید اولا راه درست و تصمیم و انتخاب درست داشته باشید در هر کاری که میکنید حتی اگر کار خیر و خداپسندانه ای هم اگر هست زیاده روی نکنید، حد تعادل داشتن بهترین و مهمترین رکن موفقیت شماست. شما از چشم بد به دور هستید و هر کس بخواهد به شما ضربه بزند خودش را گرفتار میکند با اینکه حسودان زیادی دارید ولی شما محافظت شده اید هر جا که باشید و بروید خیر و برکت به آنجا شما پر خیر و پر رزق و روزی هستید و از جایی که انتظارش را ندارید پول و برکت به شما تعلق میگیرد نذر و نیازتان در مورد دعایتان اجابت میشود. امدادهای غیبی و الهی همیشه دستتان را میگیرند در مورد کارهاتون خوب تحقیق کنید بعد مسیر درست را پیش بگیرید توی روابط احساسیتون بحث و دلخوری دوطرفه دارید البته کوتاه مدت هست ولی دل خوری شما از عشقتون بیشتره.

آبان
توی زندگیتون و یا کار و امور مالی و روابط احساسیتون شخصی براتون مشکل درست کرده تا شمارو درگیر مشکلات کنه تا از مسیر احساسی و عشقتون دور بشید سنگینی توی زندگیتون انداخته.
حسادت شخصی که توی خانوادست و بهتون نزدیکه مشکل ساز شده.
سعی کنید کار خیرخواهانه ای انجام دهید و یا پیش شخصی برید تا این سنگینی و چشم بدی که به دنبالتونه از شما دور کنه برای آقایون خانمی که متولد فصل زمستون و بهار هست به شما حس عشق و دوست داشتن داره بهتره قدر این عشق صادقانه رو بدونید و از دستش ندهید. گاهی لازم است در تنهایی به جایی آرام بروید و درست فکر کنید و منطقی قضاوت کنید. شخصی از نزدیکانتون تهمتی به کسی که شما دوست دارید میزنه که باعث خراب کردن رابطتون ،میشه گول نخورید حتی اگر احساس میکنید آن شخص قابل اعتماده!
یک سفر براتون دیده میشه که احتمالا سفر به جای گرمسیره و ممکن هست این سفر رو در کنار مسافرتی دیگر انجام میدید. توی روابط احساسیتون دوست داره باهات تماس بگیره و حس عشقشو بیان کنه بهش بیشتر توجه کن.

آذر
مشکلی دارید و یا در مسیر ازدواج و یا رابطه احساسیتون دچار مشکل و یا ناامیدی شده اید که در فصل بعد حل خواهد شد در مسیر ازدواج برای مجردین شخصی واسطه ی این امر خیر خواهد شد و تا حدودی به شما برای ازدواج کمک خواهد کرد شخصی از شما دلخور و ناراحته سعی کنید روی رفتارتون کنترل داشته باشید و اگر دلی را رنجوندید حتماً از دلش در بیارید.
پول بزرگی مثل ارث یا طلب سوخته ای که از دستش داده بودید تا اوایل آبان ماه به شما میرسه همچنین دریافت سند یا حکم یا نتیجه ای که دریافت خواهید کرد توی روابط احساسیتون بهتون وفاداره و دوستتون داره و در انتظار در آغوش گرفتن شماست.

دی
بخاطر مسایل و مشکلاتی تو دورانی پر آشوب هستید، درگیریهای فکری انرژیهایی که منفی هستند و مرتب به ذهنتون هجوم میارن دلتنگی نسبت به شخصی شمارو اذیت میکنه.
احساس میکنید همه چیز و همه اشخاص دست به دست هم داده اند تا شمارو نگران و پر استرس و افسرده کنند، تاریکی سایه انداخته تو ،زندگیتون به هر حال مشکلات یکی یکی در حال رفع شدنه مهم اینه که روحیتونو نبازید و به خودتون اعتماد و ایمان داشته باشید. کم کم روشنایی به سمت شما خواهد آمد به شرط آنکه دست به روی زانوتون بزنید و دوباره بلند بشید پنهان کاریهای خودتون و یا شخصی که در اطرافتونه بزودی فاش خواهد شد و باعث میشه شناختتون نسبت به اطرافتون بیشتر بشه به هر کسی رازتونو نگید علیه خودتون بعدها استفاده میشه .
تولد فرزندی در راه دارید ممکنه برای خودتون و یا اعضای خانواده و یا خبر بارداری کسی به گوشتون برسه توی روابط احساسیتون از طرفش تلفن و دیدار دارید.

بهمن
خودتونو یکه و تنها در مسیر کار و مشکلات میدونید و احساس خستگی سنگینی و فشار روی دوشتون میکنید ،تلاشتون زیاده و گاهی بخاطر بعضی مسایل و مشکلات احساس ناراحتی و دلتنگی میکنید موفقیت و پیروزی بزودی نصیبتون میشه شما دارید از موانع سخت عبور میکنید و بزودی دریچه ای از نور و روشنایی به زندگیتون طلوع میکنه. نقل مکان و یا اگر قصد نقل مکان دارید براتون خوش یمنه و برکات و آرامش براتون دیده میشه در ماه آینده (آبان) تو مسیر کاری و مالی به پیروزی بزرگی خواهید رسید. اگر احساس کسالت و یا ناامیدی میکنید نگران نباشید با تفریح کردن و ورزش سلامتیتون تضمین میشه.
به استراحت و وقت خوابتون اهمیت بیشتری بدید توی روابط احساسیتون دوست داشتنتون دوطرفست و بزودی خبری خوب دریافت خواهید کرد.

اسفند
درگیر مشکلی هستید که بیشتر فکرتونو مشغول کرده و برای حل شدنش دست به دعا برداشته اید و یا نذری در این زمینه کرده اید صددرصد حاجت روایی براتون دیده میشه در بعضی زمینه ها اول خودتونو باید پاک سازی کنید تا لیاقت برآورده شدن حاجتتونو داشته باشید شما در مسیر استجابت دعا قرار گرفته اید در هر مسئله و یا هر خواسته ای که در هر زمینه و یا زندگی و یا کار که هست فصل پاییز در آبان ماه تغییر و تحولات تازه و اتفاقات خوبی به نشانه برآورده شدن حاجتتان دارید پس ناامید نباشید و به خدا نزدیکتر شوید و ایمانتان را قوی کنید .
توی روابط احساسیتون رابطه ی خوبی دارید یعنی دوست داشتن ،دوطرفه است اگر معایب خودتونو برطرف کنید و دست از لجبازی و یا شک کردن بردارید مطمئن باشید رابطه ی محکمتر و قویتری خواهید داشت البته براتون شخصی رو میبینم که به عشق و رابطه شما حسادت میکنه و آرزوی بهم خوردن رابطتونو داره ولی اگر سیاست گفتار و رفتار با عشقتون رو داشته باشید حتماً معجزه ی عشق رو خواهید دید.