از جمله بیماری های خطرناکی که امروزه سلامت انسان را به خطر می اندازد سرطان نام دارد. این بیماری ممکن است روی هر عضوی از بدن تاثیر گذاشته و به مرور در بدن پخش شود و کل بدن را درگیر کند. برای پیشگیری به ابتلا و مقابله با این بیماری راه ها و روش های زیادی وجود دارد که می توان به گیاه درمانی در این زمینه اشاره کرد.

عرق ضد سرطان! درمان کبد و تصفیه خون با عرق کاسنی

عرق ضد سرطان

کاسنی گیاهی ست با گل های آبی که در فصل بهار روییده و هوای مرطوب موجب افزایش رشد آن می شود. کاسنی خواص بی شماری برای سلامتی دارد که می توان از میان آن ها به تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با سرطان، کاهش مشکلات گوارشی، کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی، و جلوگیری از عفونت های باکتریایی اشاره کرد. همچنین یک آرام بخش طبیعی محسوب می شود که با سنگ کلیه مبارزه می کند و گاها ممکن است باعث کاهش وزن نیز شود.

قابل توجه است که کاسنی طبع سردی داشته و می تواند دمای بدن را در گرما و فصل تابستان متعادل کند.

کاسنی و درمان کبد

یکی از بهترین خواص عرق کاسنی درمان کبد است و باعث دفع صفرا در بدن و زردی زدایی می شود و در نتیجه سبکی کبد را به همراه دارد.

کاسنی و تصفیه خون

عرق کاسنی در بهبود جریان خون رسانی بدن نقش بسزایی داشته و برای تصفیه خون موثر می باشد.

لازم به ذکر است که مصرف بلند مدت فرآورده های کاسنی مضراتی به همراه داشته و ممکن است موجب افت فشار خون و تخریب عروق شبکیه شود. فلذا لازم است در مصرف به اندازه آن دقت گردد.