در این پست از سایت استار بورس STARBOURSE.IR علی اکبر رائفی پور به کشور برگشت + فیلم و جزئیات را قرار دادیم. در این مطلب برای شما عزیزان خبری که به تازگی در فضای های مجازی بسیار پر بازدید شده مبنا بر ممنوع الخروجی علی اکبر رائفی پور در عربستان را برایتان آماده کرده ایم.اما به همت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کنسولگری ایران در عربستان سعودی علی اکبر رائفی پور آزاد شده و به کشور برگشت . برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید. نظر خود را در مورد این خبر جنجالی در قسمت دیدگاه ها برای ما بفرستید.           سایت استار بورس …                                                                                در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با برگرداندن رائفی پور به ایران. . .

پور 1 1

میزان زمان تقریبی مطالعه: 40 ثانیه

علی اکبر رائفی پور به کشور برگشت + فیلم و جزئیات

photo 2023 07 14 12 52 31

حسن زرنگار در ارتباط با بازگشت علی اکبر رائفی پور به کشور اظهارکرد: با عنایت به تاکیدات وزیر امور خارجه کشورمان و با پیگیری های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولکری جمهوری اسلامی ایران در جده، اشکال به وجود آمده در خروج آقای علی اکبر رائفی پور مرتفع گردید و ایشان عصر روز پنجشنبه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، جده را به مقصد تهران ترک کرد. حسن زرنگار از مساعدت‌های مسئولان ذی‌ربط عربستان و به ویژه وزارت خارجه این کشور قدردانی کرد.

در ویدئوی زیر که به نظر می رسد در هواپیما و در حال بازگشت به ایران ضبط شده است، رائفی پور سخنانی درباره بازگشت به ایران بیان می کند.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن زرنگار اعلام کرد: با عنایت به تاکیدات وزیر امور خارجه کشورمان و با پیگیری های انجام شده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولکری جمهوری اسلامی ایران در جده، اشکال به وجود آمده در خروج  علی اکبر رائفی پور مرتفع گردید و او عصر روز  پنجشنبه با پرواز هواپیمایی ایران ایر، جده را به مقصد تهران ترک کرد.

وی از مساعدت‌های مسئولان ذی‌ربط عربستان و به ویژه وزارت خارجه این کشور قدردانی کرد.

لحظه پیاده شدن علی اکبر رائفی پور از هواپیما

 

اولین صحبت‌های استاد رائفی‌پور در فرودگاه امام خمینی (ره) بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان

۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲

منبع:پایگاه اطلاع رسانی استاد رائفی پور

علی اکبر رائفی پور به کشور برگشت + فیلم و جزئیات,رائفی پور,رائفی پور جدید,رائفی پور و یاسر عرفات,رائفی پور توییتر,رائفی پور عرفات,رائفی پور یوتیوب,رائفی پور خدایا بسه دیگه,رائفی پور امام علی,رائفی پور در بیت رهبری,رائفی پور و عرفات,رائفی پور جدید ۱۴۰۱,رائفی پور جدید 1401,رائفی پور جدید صوتی,رائفی پور جدیدترین,رائفی پور جدیدترین سخنرانی,رائفی پور جدید اپارات ۱۴۰۱,رائفی پور جدید مهسا امینی,رائفی پور جدید جنجالی صوتی,رائفی پور جدید اپارات ۱۴۰۰,عکس رائفی پور و یاسر عرفات,رائفی پور یاسر عرفات,بیوگرافی رائفی پور یاسر عرفات,رائفی پور توییتر جدید,پیج رائفی پور در توییتر,توییتر رائفی پور بسته شد,توییتر رائفی پور سینما,داستان رائفی پور و عرفات,رائفی پور Youtube,رائفی پور در یوتیوب,رائفی پور و یوتیوب,کلیپ رائفی پور یوتیوب,علی اکبر رائفی پور یوتیوب,رائفی پور خدایا بسه دیگه کامل,دانلود کلیپ رائفی پور خدایا بسه دیگه,گریه رائفی پور خدایا بسه دیگه,تیکه رائفی پور خدایا بسه دیگه,سخنرانی استاد رائفی پور خدایا بسه دیگه,علی اکبر رائفی پور خدایا بسه دیگه,دانلود صدای رائفی پور خدایا بسه دیگه,خدایا بسه دیگه از رائفی پور,رائفی پور خدایا بسه دیگه خسته شدیم,رائفی پور امام علی ع,رائفی پور امام علی صوتی,رائفی پور حضرت علی,رائفی پور در مورد امام علی,سخنرانی رائفی پور در مورد امام علی,رائفی پور حضرت علی اکبر,رائفی پور حضرت علی اصغر,رائفی پور حضرت علی در قرآن,رائفی پور مظلومیت امام علی,عکس رائفی پور و عرفات

********************************