هنگامی که به خانه آمدم احساس کردم که اشتباه وارد شدم چون نه تنها همسرم در خانه نبود بلکه هیچ یک از اسباب و لوازم منزل نیز در خانه وجود نداشت. بنابر اخبار گزارش  شده،  تصاویر زشت  همسرم با مردان غریبه خیانت او را برایم برملا کرد. هنگامی که به خانه برگشتم یک لحظه احساس کردم که خانه را اشتباه آمده ام  با نگرانی از خانه بیرون اومدم و واحد رو بررسی کردم همسایگان وقتی اضطراب من را دیدند گفتند که همسرت  وسایل خانه را با کامیون به شهرستان برد.

تصاویر زشت همسرم با مردان غریبه راز خیانتی را برایم آشکار کرد/مموری سیاه

تصاویر زشت همسرم با مردان غریبه راز خیانتی را برایم آشکار کرد/مموری سیاه

مرد ۳۲ ساله در حالی که میگفت از افشای تصاویر مموری سیاه ناراحت هستم به مشاوره و کارشناس انتظامی نیروی سپاد مشهد بیان کرد: به علت تحصیلات پایین نتوانستم کار مناسبی را پیدا کنم و با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کردم به همین علت همسرم هنگامی که دید تامین نیازهای زندگی برایم سخته است از دو سال پیش تصمیم گرفت به عنوان بازار یاب مشغول به کار شود.

من با کار کردن همسرم بیرون از خانه موافقت کردم تا بتوانیم با کمک یکدیگر مشکلات زندگی را بهبود بخشیم اما از ۹ ماه قبل به  رفت‌وآمدهای و تلفن های شبانه همسرم  مشکوک شدم وقتی از ایشان علت را پرسیدم گفت من دچار بدگمانی شدم و از این شرایط خسته است و به همین علت با هم دعوا کردیم تا اینکه متوجه شدم همسرم لوازم خانه را به شهرستان برده است.

بلافاصله به نزد خانواده همسرم رفتم و این موضوع به را به آن ها گفتم، خانواده همسرم مارا آشتی دادند و من شب را در آن جا ماندم و وقتی که در خواب بودیم یک گوشی داخل کیف همسرم زنگ خورد  وقتی همسرم آن تلفن را در دست من دید به سرعت آن را از گرفت و در زیر پشتی قایم کرد و گفت این گوشی متعلق به خواهر اوست  هنگامی که سر سفره صبحانه این موضوع را به خواهرم همسرم گفتم ایشان با تعجب گفت گوشی من؟ و همسرم صحبت او را قطع کرد.

وقتی وارد اتاق شدم گوشی را برداشتم و مموری آن را درآورده و به یک مغازه دار به امانت سپردم. زمانیکه تصاویر مموری سیاه را دیدم دنیا در مقابل چشمانم تیره و تار شد که تصاویر زشت همسرم را در حال خیانت با مرد غریبه بود و خیانتی را برایم آشکار کرد.