در این پست از سایت قانون جدید حجاب برای مردان,لباس های ممنوعه برای مردان و آقایان را قرار دادیم . بر اساس قانون جدید مصوب شده از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردان و آقایان نیز باید حجاب خود را رعایت کنند . پوشیدن برخی از لباس های زننده و آستین کوتاه و لباس های چسبان و شلوارهای کوتاه برای مردان و آقایان ممنوع اعامال شده است . برای دیدن خبر کامل قانون حجاب مردان و لباس های ممنوعه مردان و آقایان به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با لیست لباس های ممنوعه برای مردان و آقایان . قانون حجاب مردان …

قوانین جدید برای مدل لباس پوشیدن مردان در جامعه؛ آستین کوتاه ممنوع!

سخنگوی ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر و مسئول قرارگاه گشت ارشاد مدیران گفت: لباس‌های زننده، مارک‌ها، آستین‌کوتاه و لباس‌های چسبان و شلوارهای‌کوتاه در مورد لباس آقایان است که باید رعایت کنند.

هفته گذشته کراوات بهانه‌ای برای جلوگیری از برگزاری همایش سراسری کانون های وکلای سراسر کشور شد و در جدیدترین واکنش‌ها نیز دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در مورد حجاب مردان ایراداتی داشتند. گویی بعد از بانوان حالا نوبت مردان است و باید دید چه عاقبتی درانتظار پوشش آقایان است.

 

این موضوع را با سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درمیان گذاشتیم که وی سخت‌گیری در مورد نوع پوشش آقایان را خیلی کم‌تر از بانوان و تقریبا نادیده برشمرد. از آن‌جا که سید علی خان محمدی مسئول قرارگاه گشت ارشاد مدیران «گام» نیز است، از ایشان در مورد ورود این قرارگاه به داستان خودروهای شاسی بلند نمایندگان مجلس هم پرسیدیم که وی گفت با هماهنگی سازمان بازرسی در صدد شناسایی مجموعه‌هایی هستیم که می‌خواهند بدون طی روال قانونی، خودرو دریافت کنند، از مجلس گرفته تا دولت و دستگاه‌های دیگر.