در این پست از سایت استار بورس جدیدترین اخبار از مهدی طارمی,اصرار مهدی طارمی برای جدایی از پورتوی پرتغال را قرار دادیم . مهدی طارمی در حالا تلاش برای جدایی از تیم فوتبال پورتوی پرتغال و پیوستن به میلان ایتالیا می باشد …

جدیدترین اخبار از مهدی طارمی,اصرار مهدی طارمی برای جدایی از پورتوی پرتغال

دلیل اصلی مخالفت پورتو با پیشنهادهای اینتر و میلان/ طارمی به این دلیل در پرتغال می‌ماند

باشگاه پورتو حاضر نیست با مبالغ اعلام شده از سوی باشگاه میلان و اینتر رضایتنامه مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را صادر کند.

اینتر و پورتو مهدی طارمی را با 15 میلیون یورو می‌خواهند و این مبلغ برای تیم پورتو رضایتبخش نیست. از سویی نباید به باشگاه اینتر و میلان بابت مبلغ پیشنهادی معترض شد به این خاطر که مهدی طارمی یک بازیکن 31 ساله است و در آینده فرصتی برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و درآمدزایی وجود دارد. باشگاه پورتو با وجود اینکه یک فصل دیگر با مهدی طارمی قرارداد دارد و این بازیکن در ژانویه می‌تواند تیم جدید خود را مشخص کند، تصمیم هوشمندانه ای در مورد این بازیکن گرفته است. مخالفت با فروش مهدی طارمی به میلان و اینتر از سوی باشگاه پورتو اگر چه سودی را سهم پرتغالی‌ها نمی‌کند اما باید به این نکته مهم هم توجه داشت، درخشش پورتو در لیگ برتر پرتغال با گلزنی‌های مهدی طارمی و هم چنین حضور شایسته در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بیش از 15 میلیون یورو برای پورتو سود داشته باشد.

با سیاست گذاری‌های صورت گرفته از سوی باشگاه پورتو تکلیف مهدی طارمی هم مشخص شده است و او تا پایان فصل در باشگاه پرتغالی باقی می‌ماند. مبلغ پیشنهادی باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی به اینتر یا میلان 25 میلیون یورو است. عددی که بعید است از سوی ایتالیایی‌ها برای خرید مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تامین شود. ضمن اینکه ایتالیایی‌ها می‌توانند صبر و چند ماه بعد مهدی طارمی را به عنوان بازیکن آزاد خریداری کنند.

طارمی ساز جدایی را کوک کرد

خبرنگار فرانسوی از اصرار مهدی طارمی برای جدایی از پورتوی پرتغال و پیوستن به میلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آث میلان با خرید مارکو پلگرینو، یک مدافع میانی اکنون رو ی خرید بعدی‌اش یعنی یک مهاجم مرکزی که به اولیویه ژیرو در خط حمله کمک کند، تمرکز خواهد کرد. شایعات اخیر علاقه روسونری را دوباره به مهدی طارمی، مهاجم پورتو برجسته کرده است.

بر اساس گزارش میارد پاچینی، روزنامه‌نگار یورو اسپورت فرانسه، مهدی طارمی در حال اصرار برای پوشیدن پیراهن میلان است. در واقع این بازیکن ایرانی مدتی است که با میلان برای پیوستن به این تیم به توافق رسید. طارمی تمایل به جدایی از پورتو را به مدیران این باشگاه اعلام کرده و منتظر نهایی شدن انتقالش به میلان است.

طارمی برای انتقال به میلان شخصا دست به کار شد

ستاره ایرانی پورتو به صورت رسمی درخواست جدایی داد تا راهی سری آ شود.
طارمی برای انتقال به میلان شخصا دست به کار شد

به گزارش خبرگزاری فارس، آینده مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با باشگاه پورتو همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. باشگاه پرتغالی همچنان اصرار دارد ستاره ایرانی را با مبلغ دلخواهش بفروشد ولی با این قیمت مشتریان طارمی نمی توانند اقدام کنند.

میلان، اینتر، تاتنهام و منچستر یونایتد بخشی از مشتریان بزرگ طارمی در تابستان کنونی هستند که هیچکدام با سنگ اندازی پورتو موفق به شکار ستاره ایرانی نشدند.

این بار طبق گزارش «پاچینی» روزنامه‌نگار یورو اسپورت فرانسه مهدی طارمی به سیم آخر زده و از مدیران باشگاه پورتو خواسته با پیشنهاد میلان موافقت کنند تا بتواند راهی سری آ شود.

این خبرنگار اعلام کرد طارمی اصرار دارد پیراهن میلان را برتن کند. این بازیکن ایرانی با مدیران روسونری به توافق رسیده و تنها به رضایت باشگاه پورتو نیاز دارد.

طارمی درخواست جدایی اش را به مدیران پورتو اعلام کرده است.