ستاره شناسان ناسا جدیدا در یک کشف تازه یک ساختار عجیب را در کهکشان مشاهده کرده اند که باعث تحریک تخیل دانشمندان و مردم های عادی شد. و ستاره شناسان به اهمیت و منشا این پدیده پرداختند.

شی صلیب مانند در کهکشان

شی صلیب مانند در کهکشان

دیده شدن این شی در قلب ?کهکشان باعث شد که دانشمندان سوالاتی را درباره منشا این پدیده در ذهن خود داشته باشند و به دنبال جواب برای آن باشند.

دانشمندان ناسا، مرتبا با استفاده از تلسکوپ‌های پیشرفته و فناوری های پیشرفته، وسعت فضا را چک می کنند و اسرار پنهان شده ی آنرا کشف می کنند، اخیرا این دانشمندان شی متقاطع مانند(شبیه صلیب) را وسط کهکشان مشاهده کردند.

شی صلیب مانند در کهکشان

شی صلیب مانند در کهکشان

این ساختار تشکیل شده از غبار و گاز کیهانی، که فاصله ی آن با ما هزاران سال نوری می باشد.

این شکل عجیب ، دانشمندان را به چالش کشیده و سوالاتی درباره ماهیت جهان ایجاد می کند‌.

این شکل عجیب باعث تشکیل شدن یک گردهمایی و همفکری بین رشته های اخترفیزیک، کیهان شناسی و مطالعات دینی شده است و برای کشف این پدیده تلاش می کنند تا علت آنرا پیدا کنند.

این ساختار صلیب مانند باعث نظریه ها و گمانه زنی های زیادی شده است، که برخی از دانشمندان معتقدند که این شکل ممکن است نتیجه فرایند های اختر فیزیکی، مثل تاثیر میدان های مغناطیسی و تلاطم کیهانی باشد و بعضی نشانه ی تقارن کیهانی می دانند.

احتمال وجود داشتن ۴۰۰ سیاره سرگردان در کهکشان

تلسکوپ نانسی گریس رومن سیاره های سرگردان و بدون ستاره را در کهکشان جستجو می کند.

دانشمندان با استفاده از تلسکوپ‌ آتی ناسا، ۴۰۰ سیاره در حجم و ابعاد زمین شناسایی کرده اند که در کهکشان راه شیری مخفی اند.

حیات این سیاره ها در منظومه ی خودشان(شبیه منظومه شمسی) آغاز می شود و بعد به دلایل و مکانیسم های ناشناخته از این منظومه خارج می شوند.