برمیگردیم به آن سالها، باید بدونید که جنگ جهانی دوم در اروپا تمام شده، همه تسلیم شدن از جمله آلمان ( هیتلر ) ، اما ژاپنی ها تسلیم بشو نیستند. هیروشیما سالمترین شهر ژاپن بود و مردم خیلی خوشحال بودند که شهرشون هیچ خرابی در طول جنگ جهانی دوم نداشته و کشورشون تسلیم نشده و در حال جنگ با چین و پیشروی هستند.البته هواپیما ها دیگر شهرهای ژاپن را بمب باران می کنند.  در ادامه ی این مطلب داغ سایت استاربورس، ماجرای اصلی را مشاهده کنید و بخوانید.

بمب اتمی هیروشیما

بمب اتمی هیروشیما

بمب اتمی هیروشیما

بمب اتمی هیروشیما

مردم ژاپن چند دقیقه قبل از انفجار اتمی

مردم ژاپن چند دقیقه قبل از انفجار اتمی

ژاپنی ها درحال رفتن به مدرسه و سرکار

ژاپنی ها درحال رفتن به مدرسه و سرکار

عکس واقعی روز انفجار ساعت 7 صبح در هیروشیما

عکس واقعی روز انفجار ساعت 7 صبح در هیروشیما

اما ماجرا از آنجا شروع شد که مردم ساعت 8 صبح درآسمان 2 خورشید را مشاهده کردند.

لحظه ی طلوع خورشید دوم در هیروشیما

لحظه ی طلوع خورشید دوم در هیروشیما

خورشید اول که از قبل بود و طلوع کرده بود! و خورشید دوم ( عکس بالا ) در ارتفاع 600 متری از زمین ظاهر شده بود! . این خورشید دوم یک بمب اتمی بود و مردم این صحنه را اگر دیده باشند تنها 8 میلیونم ثانیه فرصت داشتند که تماشا کنند و بعد از آن پودر شدند!.

لحظه انفجار در هیروشیما

لحظه انفجار در هیروشیما

لحظه انفجار در هیروشیما

لحظه انفجار در هیروشیما

پس از انفجار در هیروشیما

پس از انفجار در هیروشیما

واقعیت عجیب در هیروشیما:

در فاصله 1.5 کیلومتری مردمی بودند که تونستند زنده بمونن ولی بشدت درگیر نفس کشیدن و پیدا کردن اکسیژن بودند. آنها در ان لحظه وسط دود بودند، این دود از ارتقاع 25سانتی متری زمین به بالا در جریان بود و مردم هیروشیما برای نفس کشیدن مجبور شدند دراز بکشن، اما مشکل دیگری هم وجود داشت، دمای زمین بالای 60 درجه بود ( در اون لحظه ) و خیلی ها نتونستن نفس بکشن، و افرادی بودند که تونستن زنده بمونن و نفس بکشن و خودشونو به رودخونه برسونند.

قبل از انفجار در هیروشیما

قبل از انفجار در هیروشیما

بمب اتمی هیروشیما دروغ بوده ؟آیا آن بمب اتمی نبود؟

گفته های آقای الکساندر مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) در مورد هیروشیما و ناکازاکی بعد از انفجار بمب اتمی و مشاهدات این شخص:

در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملاً غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود. درختان با تنه و تیر های تلفن و ستون های سوخته ولی تقریباً سالم!! پل ها و جاده های سالمبودند!! این ککاملاً عجیب است، زیرا یک بمب هسته ای با چیزی که به ما درباره آن گفته اند چیزی برای ماندن باقی نمی گذارد و همه چیز را تبدیل به خاکستر میکند! حتی برخی ساختمان ها ساختاری سالم و دست نخورده داشتند اما این چگونه ممکن است؟ این انفجار آنگونه که فکر میکنیم نبوده است شاید اصلاً بمب هسته ای در کار نبوده. زیرا بمب هسته ای همه چیز را با خاک یکسان میکند و چیزی باقی نخواهد گذاشت!! هیچ اثری از پدیده های غیر عادی پیدا نکردیم! تقریباً همه جای شهر میشد درختان و ستون ها و ساختمان هایی با ساختار سالم که فقط سوخته بودند پیدا کرد! برخی درختان دارای برگ های سوخته نیز بودند که این نشان میدهد فاجعه هیروشیما ربطی به بمب هسته ای ندارد! برخی چوب ها هنوز سالم بودند و هیچ اثری از سوختگی بر روی آن ها دیده نمی شد. سایبان ها و برخی شیشه ها سالم بودند و دست نخورده آیا میشود یک بمب هسته ای با آن شدت شیشه و تنه درختی باقی بگذارد ؟ یک بمب هسته ای دارای مواد رادیواکتیوی است که تاثیرات آن تا 500 سال باقی خواهد ماند اما بعد از یک ماه پوشش گیاهی در هیروشیما دوباره رشد کرد و مردم دوباره شروع به بازسازی شهر کردند در حالی که چنین چیزی نباید ممکن باشد مهم تر اینکه پل ها و اکثر ساختمان ها سالم بودند و این کاملاً عجیب است و من را به شک فرو میربد.

هیروشیما و ناکازاکی بدون هیچ گونه مشکلی در حال شکوفایی و رشد هستند حتی بدون شواهد سرطان های طولانی مدت اما هنوز ادعا میشود این دو شهر دارای میزان ابتلا به سرطان زیادی هستند که این ادعا اهمیتی ندارد زیرا در کشور هند نیز افراد مشکل دار بسیاری به وجود می آیند آیا میشود نتیجه گرفت هندوستان را بمباران هسته ای کرده اند؟ قطعاً نه! اگر بمب هسته ای در 75 سال قبل در هیروشیما برخورد کرده باشد باید سالانه افراد مشکل دار و بیماری زیادی را مشاهده کنیم حتی نباید شاهد رشد گیاهان در مناطق رادیواکتیوی باشیم آب ها باید آلوده شوند اما چنین چیزی هرگز اتفاق نیوفتاد.