در این پست از سایت استار بورس عکس جشن تولد لیونل مسی به همراه همسرش و فرزندانش را قرار دادیم . لیونل مسی ستاره آرژانتینی با این جشن تولد 36 ساله شد . عکس خانوادگی لیونل مسی در جشن تولد 36 سالگی همسرش و فرزندانش حضور داشتند …

عکس جشن تولد لیونل مسی به همراه همسرش و فرزندانش

آنتونلا روکازو، همسر آرژانتینی لیونل مسی، تصاویری را از جشن تولد نابغه آرژانتینی منتشر کرد.

لیونل مسی، اسطوره تاریخ فوتبال امروز ۳۶ ساله شد. به همین مناسبت صفحات مختلف شبکه‌های اجتماعی و بازیکنان و همبازیان سابق این نابغه آرژانتینی با انتشار ویدیو و متن‌هایی تولد او را تبریک گفتند.

دقایقی پیش نیز آنتونلا روکازو، همسر مسی نیز تصاویری از مراسم تولد او را منتشر کرد.

در این تصاویر منتشر شده، لیونل مسی، یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ یک مراسم ساده در کنار فرزندانش را برای جشن گرفتن سالروز تولد خود برپا کرده است.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال امروز 36 ساله شد و به این ترتیب زادروز خود را در کنار اعضای خانواده اش جشن گرفت.

عکس جشن تولد لیونل مسی به همراه همسرش و فرزندانش

مسی اکنون در سی و شش سالگی راهی فوتبال آمریکا شده است و به این ترتیب دیگر دوران حضورش در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و به نظر می رسد که به طور کلی فاصله زیادی هم با به پایان رسیدن دوران فوتبالش نداشته باشد. مسی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی رسید و پس از این قهرمانی خودش اعتراف کرد که دیگر هیچ چیز باقی نمانده است که در دنیای فوتبال فتح نکرده باشد و به این ترتیب کلکسیون خود را تکمیل کرده است.

 

مسی به همراه خانواده اش یعنی همسرش آنتونلا روکوزو و پسر هایش یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو جشن تولد 36 سالگی خود را برگزار کرد و آن طور که این تصویر پیدا است، جشن تولد مسی به یک حالت ساده برگزار شده است و یک کیک تولد ساده برای مسی تدارک دیده شده است و این جشن حالتی تجملاتی ندارد. روی کیک تولد لیونل مسی با توت فرنگی تزیین شده است و به نظر می رسد که ماتئو یعنی پسر دوم مسی در فوت کردن شمع نقش داشته است!

پیام جالب ام‌باپه برای تولد مسی

کیلیان ام‌باپه به مناسبت سالروز تولد لیونل مسی پیامی را برای این بازیکن نوشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از لوپاریزین، لیونل مسی روز شنبه تولد ۳۶ سالگی خود را جشن گرفت.

کیلیان ام‌باپه در پیامی که منتشر کرد سالرزو تولد مسی را به این بازیکن تبریک گفت و تاکید کرد که چیزهای زیادی از این بازیکن یاد گرفته است.

ام‌باپه در این پیام نوشت: «مسی تولدت را تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برایت در کنار خانواده و دوستانت آرزو می‌کنم. از تو به خاطر این دو سال حضور در پاری سن ژرمن تشکر می‌کنم. من چیزهای زیادی از تو به عنوان یک بازیکن، یک هم تیمی و یک مرد و رقیب یاد گرفته‌ام. از همه چیزهای که از تو یاد گرفتم تشکر می‌کنم. امیدوارم که در ماجراجویی جدید خود موفق شوی.»

 

لیونل مسی بعد از دو سال حضور در پاری سن ژرمن تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. قرارداد او با پاری سن ژرمن به پایان رسید و او و باشگاه برای تمدید به توافق نرسیدند. مسی باوجود آن که پیشنهادهای بسیار خوبی از اروپا و لیگ عربستان داشت اما در یک تصیمم غیرمنتظره راهی لیگ آمریکا شد تا پیراهن اینترمیامی را برتن کند.

در دوران حضور مسی در پاری سن ژرمن بارها اعلام شد که او رابطه خوبی با ام‌باپه ندارد البته هر دو بازیکن چنین چیزی را رد کردند و این پیام ام‌باپه هم نشان داد که رابطه آن‌ها دوستانه است.