فیلتر رانت یاب بورس برای شناسایی سهام رانتی و پیدا کردن سهم های رانت

اگر به دنبال فیلتر رانت یاب بورس برای شناسایی سهام رانتی و پیدا کردن سهم های رانت و روش و چگونگی تشخیص سهم و نمادهای رانت و خرید سهم های رانت و بهترین و قویترین کد فیلتر رانت یاب مخصوص خرید سهام رانت در بورس ایران هستید پیشنهاد میکنم این مطلب از سایت استار بورس را حتما ببینید …

فیلتر رانت یاب بورس برای شناسایی سهام رانتی و پیدا کردن سهم های رانت

فیلتر رانت یاب در بورس ایران

فیلتر تشخیص سهام رانت و خرید سهم های رانت

اگر می خواهید از بهترین و قویترین فیلترهای رانت یاب برای پیدا کردن و تشخیص سهام رانت در بورس مطلع شوید در کانال تلگرام سایت استار بورس به لینک زیر عضو بشید و در صورت لزوم به آیدی تلگرام من در تلگرام پیام ارسال کنید …

کانال تلگرام آموزش بورس و نوسان گیری در بورس استار بورس

آیدی تلگرام : AZARBAIJAN10

فیلتر تشخیص سهام رانت در بورس :

فیلتر شناسایی سهم های رانتی

بسیاری از کاربران درخواست هایی مبنی بر انتشار سیگنال رانتی یا Filter سهام رانتی داشته اند به همین دلیل تصمیم گرفتیم به این موضوع به شکل ویزه تری بپردازیم.

لازم به ذکر است اصطلاح رانتی یعنی افرادی که صاحب نفوذ و پول و قدرت هستند تصمیم به رشد و گرفتن سود از یک یا چند سهم خاص می کنند و در چنین شرایطی حتی ممکن است بازیگر سهم یا حقوقی نیز در جریان امور نباشد و مطلع نشود.

برای شناسایی اینگونه سهم ها هیچ قاعده ریاضی وجود ندارد که بتوانیم بر اساس آن فیلتر بورسی بنویسیم.

اما از روی یکسری نشانه ها می توانید متوجه شوید که برنامه روند سهم چگونه است.

سهام های رانتی معمولا سهام های کوچک هستند که شناوری کمتری دارند و تعداد سهم آن ها کم است و این امکان در آن ها وجود دارد که با نقدینگی به سمت و سوی خاص هدایت شود.

بنابراین اگر بتوانید سهم های کوچک و مستعد رشد را شناسایی کنید این موضوع می تواند به شما در پیدا کردن سهم های رانتی نیز کمک کند.

این فیلتر برای شناسایی سهام شرکت های کوچک تحت شرایطی خاص برای سرمایه گذاری بلند مدت بیش از 3 سال مناسب است. لطفا از این فیلتر با احتیاط و با استفاده از سایر تحلیل ها استفاده کنید.

((pf)>=1.02*(py)) && ((pc)>=(py)) && (100*(((pmax)-(pmin))/(pc))>2) && (bvol)<1000000 && (pcp)>0.5

منبع : datisnetwork

نحوه وارد کردن کدها در بخش فیلتر بورس

برای معامله در بورس هر شخصی استراتژی مخصوص به خود را دارد برخی ها با استفاده از فیلترهای طلایی بورس نتایج شگفت انگیزی بدست می آورند. اگر تازه کار هستید برای استفاده از فیلتر در سایت tsetmc ابتدا وارد سایت بازار بورس اوراق بهادار به ادرس tsetmc.com شوید، سپس در بالای صفحه روی منوی دیده‌بان بازار در بالای سایت کلیک کنید.

فیلتر سهم های مثبت فردا در بورس برای پیدا کردن سهم هایی که فردا مثبت هستند

سپس روی گزینه فیلترها در منوی بالای دیده‌بان کلیک کنید.

فیلتر سهم های مثبت فردا در بورس برای پیدا کردن سهم هایی که فردا مثبت هستند

سپس پنجره مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد برروی فیلتر جدید کلیک کنید.

فیلتر سهم های مثبت فردا در بورس برای پیدا کردن سهم هایی که فردا مثبت هستند

در مرحله بعد میتوانید فیلتر مورد نظر خود را در قسمت شرط وارد کنید.

فیلتر سهم های مثبت فردا در بورس برای پیدا کردن سهم هایی که فردا مثبت هستند

پس از وارد کردن فیلتر توجه داشته باشید که برروی اعتبار ستجی کلیک نمایید تا از درستی فیلتر اطمینان حاصل کنید. پس از اطمینان از صحت کد برروی ثبت کلیک کنید تا فیلتر اعمال شود.

کلمات کلیدی : ,,فیلتر رانت یاب بورس,فیلتر رانتی,فیلتر رانتی بورس,فیلتر سهام رانتی رایگان,فیلتر سهم رانتی بورس,فیلتر سهام رانتی در بورس,فیلتر سهام رانتی یاب,فیلتر رانت یاب ,سهام رانتی,سهام رانتی چیست,سهام رانتی کدامند,سهام رانتی در بورس,سهم رانتی چیست,سهم رانتی,سهم رانتی بورس,فیلتر سهام رانتی,فیلتر سهام رانتی رایگان,سهام های رانتی بورس,سهم های رانتی چیست,سهم رانتی در بورس,فیلتر سهام رانتی در بورس,سهام رانتی بورس کدامند,سهم رانتی یعنی چه,سهم رانتی نی نی سایت,کانال سهم رانتی,سهم های رانتی,فیلتر سهم رانتی بورس,سهام رانتی بورس,سهم های رانتی بورس,سهم های رانتی در بورس ,رانت یاب,رانت یاب بورس,فیلتر رانت یاب بورس,فیلتر رانت یاب,فیلتر رانت یاب بورس چیست,فیلتر سهام رانتی یاب,واژه یاب رانت

——————————————–

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس