در این پست از سایت فیلم جدید مهران مدیری ساعت ۶ صبح,جزئیات فیلم ساعت ۶ صبح مهران مدیری را قرار دادیم . مهران مدیری که در چند ماه گذشته کار جدیدی به غیر از دورهمی انجام نداده بود در اقدام جدید فیلمی به نام ساعت 6 صبح را کارگردانی می کند . فیلم ساعت 6 صبح فیلم جدید مهران مدیری است که نویسندگی و کارگردانی فیلم ساعت 6 صبح توسط مهران مدیری انجام شده است . برای اطلاع از آخرین اخبار و جزئیات جدید و اسامی بازیگران و ساعت پخش فیلم ساعت 6 صبح مهران مدیری به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

فیلم جدید مهران مدیری ساعت ۶ صبح,جزئیات فیلم ساعت ۶ صبح مهران مدیری

جزئیات فیلم جدید مهران مدیری

مهران مدیری فیلم جدید خود را براساس یک داستان ملتهب اجتماعی می‌سازد.

در پی انتشار خبر روز گذشته ایسنا درباره ثبت درخواست پروانه ساخت فیلمی به نام «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری، روابط عمومی این فیلم نخستین جزئیات رسمی این پروژه را در اختیار این خبرگزاری قرار داد.

 

براین اساس، مهران مدیری هفت سال پس از فیلم «ساعت ۵ عصر» در تدارک ساخت دومین فیلم سینمایی خود است. این فیلم سال گذشته با نام «بن‌بست» متقاضی دریافت پروانه ساخت شده بود که به تازگی نام آن به «ساعت ۶ صبح» تغییر یافته است.

 

در حال حاضر «ساعت ۶ صبح» در مرحله پیش‌تولید است و تمام عوامل و بازیگران آن مشخص شده‌اند و به زودی فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

«ساعت ۶ صبح» با مضمونی اجتماعی روایتگر داستانی ملتهب است.

آخرین فیلمی که مدیری در سینما کارگردانی کرده، «ساعت ۵ عصر» بود که سال ۱۳۹۵ ساخته شد. او در این سال‌ها بیشتر در عرصه بازیگری مشغول بود و تجربه‌های متفاوتی را از جمله بازی در سریال نمایش خانگی «خاتون» و فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی پشت سر گذاشت.

 

مدیری در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو»ی محمدحسین مهدویان و «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی بازی کرده که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.

[epcl_toggle title=””]

فیلم جدید مهران مدیری ساعت ۶ صبح,جزئیات فیلم ساعت ۶ صبح مهران مدیری,فیلم مهران مدیری,فیلم مهران مدیری و پیمان معادی,فیلم مهران مدیری و هدیه تهرانی,فیلم مهران مدیری و گلزار,فیلم مهران مدیری دراکولا,فیلم مهران مدیری در بیمارستان,فیلم مهران مدیری و شیلا خداداد,فیلم مهران مدیری و بهرام رادان,فیلم مهران مدیری و حمید فرخ نژاد,فیلم مهران مدیری و برزو ارجمند,فیلم مهران مدیری با پیمان معادی,فیلم مهران مدیری و هدیه تهرانی در استخر,فیلم سینمایی مهران مدیری و هدیه تهرانی,مهران مدیری و هدیه تهرانی در فیلم,سریال مهران مدیری و هدیه تهرانی,فیلم مشترک مهران مدیری و هدیه تهرانی,فیلم عاشقانه مهران مدیری و هدیه تهرانی,نام فیلم مهران مدیری و هدیه تهرانی,فیلم مهران مدیری هدیه تهرانی,فیلم قلب یخی مهران مدیری و هدیه تهرانی,فیلم مهران مدیری و محمدرضا گلزار,فیلم مهران مدیری و رضا گلزار,فیلم مهران مدیری گلزار,فیلم سینمایی رحمان 1400 مهران مدیری و گلزار کامل,فیلم سینمایی مهران مدیری و محمدرضا گلزار,فیلم تقلید صدای مهران مدیری و رضا گلزار,فیلم سینمایی با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار,دانلود فیلم گلزار و مهران مدیری,فیلم مهران مدیری دراکولا کامل,سریال مهران مدیری دراکولا,سریال مهران مدیری دراکولا قسمت ۲,بازیگران سریال مهران مدیری دراکولا,سریال مهران مدیری دراکولا قسمت ۱,فیلم طنز مهران مدیری دراکولا,فیلم های مهران مدیری دراکولا,فیلم دراکولا مهران مدیری فصل اول قسمت 2,فیلم دراکولا مهران مدیری فصل اول قسمت 5,فیلم مهران مدیری بیمارستان,سریال مهران مدیری بیمارستان,فیلم سینمایی مهران مدیری و شیلا خداداد,اسم فیلم مهران مدیری و شیلا خداداد,دانلود فیلم مهران مدیری و شیلا خداداد,فیلمی که مهران مدیری و شیلا خداداد بازی کرده,فیلم مهران مدیری شیلا خداداد,فیلم جدید مهران مدیری با شیلا خداداد,فیلم مهران مدیری بهرام رادان مهناز افشار,فیلم مشترک مهران مدیری و بهرام رادان,دانلود فیلم مهران مدیری و بهرام رادان,فیلم مهران مدیری بهرام رادان,فیلم مهران مدیری با بهرام رادان,فیلمی با بازی مهران مدیری و بهرام رادان,فیلم مهران مدیری با بهرام رادان و مهناز افشار,فیلم جدید مهران مدیری حمید فرخ نژاد,فیلم سینمایی مهران مدیری و برزو ارجمند,فیلم مهران مدیری برزو ارجمند,فیلم مهران مدیری با برزو ارجمند

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس