نامادری جوان پسر بچه ای ۴ ساله به نام شیما، پس از بررسی های قضایی توسط مامورین بازداشت شد. ۱۰ ام آبان سال گذشته ، محمد(پدر بچه ۴ ساله)، در حالی که کودک خود را در آغوش داشت به اورژانس بیمارستان تبریز وارد شد، در نهایت تلاش پزشکان برای نجات جان این پسربچه بی فایده بود و متاسفانه جان خود را از دست داد. پدر این پسر بچه ماجرا به به پلیس گزارش داد و پلیس بعد از بررسی نظر پزشکان در بیمارستان به تحقیق پرداختند.

قتل کودک ۴ساله با دمپایی

قتل کودک ۴ساله با دمپایی

شیما( نامادری پسربچه) با کمال ناباوری مرگ پسر بچه را باور نداشت، و در بازجویی خود از آشنا شدنش با محمد و گذشته اش گفت.

شیما دو فرزند ۹ و ۱۰ ساله دارد و مدتی قبل از این ماجرا از شوهرش جدا شده، تنهایی باعث ازدواج مجدد او با محمد شده است، تا فرزندان او و خودش تکیه گاهی داشته باشند.

پسر محمد با اینکه ۴ سال داشته ولی خیلی لاغر و ضعیف بوده است و وزنش ۱۱ کیلو بیشتر نبوده، و اکثر اوقات بهانه گیری داشته است.

روز حادثه زن جوان درد قفسه سینه زیادی داشته و بخاطر همین درد به دکتر می رود، پزشکان با بررسی مدارک او، آب پاکی را روی دستش می ریزند و خبر از سرطان او می دهند.طلاق و ازدواج مجدد، بزرگ کردن فرزندان خودم و همسر دومم و حالا سرطان مشکلاتی که زن جوان دچار آن شده بود‌.

زمانی که خبر سرطانش را شنیده با ناراحتی به خانه برمی گردد، محمد در خانه حضور نداشته، پسرش مرتب گریه می کرده و به هیچ عنوان آرام نمی شده، که ناگهان شیما نامادری اش از کوره در می رود و با ۴ضربه با دمپایی به سرش می زند.
در همان هنگام پسر بیهوش می شود و شیما به محمد زنگ می زند، اما با وجود تلاش های پزشکان ، پسربچه جان خودش را از دست می دهد‌.

جسد پسر بچه در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار می گیرد و طبق تحقیقات ، علت مرگ ، خونریزی مغزی معلوم می شود‌.
بعد از تشخیص علت مرگ محمد از همسرش شیما به اتهام قتل شکایت می کند.

پس از تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه جرم و با توجه به اعترافات شیما و نظریه پزشکی قانونی، کیفرخواست پرونده از سوی شعبه ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب تبریز صادر و برای صدور حکم نهایی زن جوان به شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان‌شرقی ارسال شد و بزودی جلسه رسیدگی به این پرونده صادر خواهد شد.