رضا رشیدپور طی اقدامی عجیب و شوکه کننده موهای خود را تراشید و کچل شد. رضا رشیدپور متولد 19 دی 1357 است که در خیابان سلسبیل تهران به دنیا آمده است.

او مجری، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر ایرانی است. رضا رشیدپور سابقه مجری‌گری در چندین برنامه تلویزیونی در شبکه 5 را داشته است که بعضی از آن ها توقیف شده‌اند.

این مجری سرشناس در سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی ازدواج کرد و یک دختر به نام هلن دارد که در مورد دخترش چنین می گوید: من دیوانه وار عاشق دخترم هستم و زندگیم بر محوریت او می چرخد. رضا رشیدپور ظاهرا پرسیولیسی است به طوری که در کنار پرستو صالحی برای او کری خواند.

رضا رشیدپور از سال 1391 تصمیم به ساخت ویدیوهای انتقادی و انتشار آن ها از طریق سایت فیسبوک و یوتیوب نمود. در تیر ماه سال 1392 مدیرعامل پرسپولیس محمد رویانیان در خبری اعلام کرد که تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری‌گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد گردید. رضا رشیدپور مجری برنامه شب شما بخیر در شبکه ماهواره ایرانیان نیز بوده است.

رشیدپور 3

این مجری توانا از اردیبهشت ماه سال 1387 با مجری گری در برنامه مثلث شیشه‌ای آغاز به کار کرد، اما هنوز 35 قسمت از این برنامه نگذشته بود که یهو پخش آن متوقف گردید که عده‌ای دلیل آن را نماد برنامه مثلث شیشه‌ای و شباهت بودن آن به نماد فراماسونرها می‌دانستند البته صحبت‌ های مهمانان نیز بر روی آنتن زنده باعث شد که او از صدا و سیما خداحافظی کند.

رضا رشیدپور و مهران مدیری

رضا رشیدپور و مهران مدیری

رضا رشیدپور بعد از 5 سال خداحافظی از صدا و سیما در خرداد سال 1399 با برنامه‌های حسن روحانی، کاندید وقت ریاست‌های جمهوری به تلویزیون بازگشت.

مادر رضا رشیدپور

مادر رضا رشیدپور

او در سال 1396 در جشنواره 36 ام فجر مجری گری برنامه سینمایی هفت را به عهده گرفت که هر شب به مدت 10 شب از شبکه 3 سیما بر روی آنتن می‌رفت.

رضا رشیدپور حین اجرای برنامه زنده «حالا خورشید» از هوش رفت

رضا رشیدپور حین اجرای برنامه زنده «حالا خورشید» از هوش رفت

رضا رشیدپور علاوه بر مجری‌گری، کارهای کارگردانی و ساخت و ساز را نیز انجام می‌دهد او در فیلم‌های سوپر استار، بی‌پولی، شیش و بش، در امتداد شب و قاتل اهلی نقش آفرینی کرده است.

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور

رشیدپور در خرداد سال 98 با تهیه کنندگی فیلم «در رادار بمانید» وارد عرصه تهیه کنندگی شد. در اسفند سال 97 رضا رشیدپور به همراه احسان علیخانی، محمد دلاوری و رامبد جوان به عنوان مجریان برتر جام جم انتخاب شدند.

رضا رشیدپور کچل کرد

رضا رشیدپور کچل کرد

رضا رشیدپور مجری معروف کشورمان که مدتی است در تلویزیون فعالیت نمی‌کند طی اقدامی عجیب تمام موهای سر خود را تراشید. ?این مجری سرشناس عکس خود را به همراه هوادارانش در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر نمود.

رضا رشیدپور تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد که او معمار است. مادرش خانه دار و پدرش مهندس برق و الکترونیک بوده و زمانی که به دزفول به منظور جمع آوری تجهیزات اعزام گردیده قطع نخاع شده و در سال 76 از دنیا رفت. رضا رشیدپور در دوران مدرسه دانش آموز بسیار درس خوانی بوده به طوری که دیپلم ریاضی _ فیزیک را با معدل 19/86 دریافت کرده است.