برند تویوتا یکی از برند های موفق و پرفروش ژاپن می باشد، این برتر پرطرفدار بیشتر از ۳۶۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد.برند تویوتا جز برندهایی است که تولیدات زیادی دارد و اولین کمپانی می باشد که از سال ۲۰۱۲ هر سال، ۱۰ میلیون دستگاه ماشین تولید می کند. سازنده برند پرطرفدار تویوتا کیچیرو تویودا، در سال ۱۹۳۷ می باشد.اولین محصول تولید شده برند تویوتا موتور تیپ Aنام داشت.

تویوتا سی اچ آر

تویوتا سی اچ آر

کیچیرو تویودا آنقدر پر تلاش و نابغه بود که توانست کارخانه ای مستقل از کارخانه ی پدرش تاسیس نماید و بدین ترتیب در سال 1935 اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد.

بررسی مشخصات تویوتا سی اچ آر

بررسی مشخصات تویوتا سی اچ آر

به کیچیرو لقب ادیسون ژاپن را می دهند، چون اختراع ها و ابداعات زیادی را به ثبت رسانده است.

این روز ها تویوتا از خودروی جدید به نام سی اچ آر رونمایی کرده است، طراحی موفق و متفاوت این خودرو باعث شده این کراس اوور در جایگاه متفاوتی قرار بگیرد. این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی تویوتا معرفی شد، و در دسامبر ۲۰۲۲ نسل دوم سی اچ آر رونمایی شد.

مشخصات ظاهری تویوتا سی اچ آر

تویوتا سی اچ آر

تویوتا سی اچ آر

این خودرو دارای رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی با یک تم دو رنگ می باشد‌. ابعاد این خودرو؛ ۴۳۶۰ میلی متر طول، ۱۸۳۰ میلی متر عرض، ۱۵۶۴/۱۵۸۸ ارتفاع دارد. فاصله ی بین محور ها ۲۴۶۰ میلی متر می باشد.

از دیگر مشخصات ظاهری این خودرو می توان به، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال پشت فرمان و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی دیگری که برای سرگرمی به کار رفته است، اشاره کرد.

همچنین تریم بالاتر مجهز به نمایشگر هداپ، نورپردازی 64 رنگ داخلی، سقف پانورامیک و سیستم صوتی جی بی ال خواهد بود.

پیشرانه ۱.۸لیتری هیبرید ۱۴۰ اسب بخار، ۲ لیتری هیبرید ۱۹۸ اسب بخار، و ۲ لیتری پلاگین هیبرید ۲۲۳ اسب بخار می باشد.

قدرتمند ژاپنی در راه بازار

قدرتمند ژاپنی در راه بازار

صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۹.۹ ثانیه می باشد و بیشترین سرعت آن ۱۷۰کیلومتر برساعت است. این زمان برای پیشرانه ۲ لیتری ۸.۱ ثانیه است. که هم چنین بیشترین سرعت برای آن ۱۸۰ ثبت شده است.

در تریم پلاگین هیبرید صفر تا ۱۰۰، عدد ۷.۴ را گزارش می دهد. و بیشترین سرعت آن ۱۸۰ می باشد.

قیمت فعلی این خودرو حدودا $33,715 می باشد که با 120% افزایش قیمت گمکری و سود وارد کننده و .. انتظار قیمت بازارآزاد 3.5میلیارد تومانی داریم.