لاغر شدن با این کارها قابل دسترس است، بخصوص اینکه لاغری را از آب کردن شکم شروع کنید. زمانی که شما تمرکزتان روی آب کردم چربی شکم و پهلو هست،طبیعتا سایر اندام ها نیز متقابلا دچار چربی سوزی خواهند شد،اما شروع لاغری با شکم یک اصل در لاغری هست. دانستن 100ها روش برای لاغری قطعا شما را سردرگم میکند،بهتر نیست که شما با 2 کار که در ادامه توضیح داده می شود شروع رایگان برای لاغری را در سال جدید تجربه کنید؟ با ما برای لاغری همراه باشید.اگر دنبال پاسخ به این سوال هستید که چگونه لاغر و استخوانی شویم بهترین کار همین 2 روش پایین هست که انجام دهید.

لاغر شدن در خانه با این کار

لاغر شدن در خانه با این کار

کرانچ برای لاغر شدن

اولین حرکتی که باعث آب شدن چربی شکم و لاغر شدن میشود و برای جوانتر ها قابل انجام هست، حرکت چربی سوزِ کرانچ هست. روی تخت خوبتان دراز بکشید و زانوهای خودتان را خم کنید و کف پاهایتان را بر روی تخت قرار بدید.کف دستانتان را پشت گردن قرار بدید. به طور همزمان بالاتنه خودتان ( سرو گردن و کتف ) را از تخت جدا کنید به سمت بالا و نفستان را رها کنید بیرون. وقتی هم به حالت قبل برمیگردید نفس بکشید.

صندلی کاپیتان برای لاغر شدن

اول از همه نیاز به یک صندلی دارید تا لاغری را با این روش تضمین کنید. اگر صندلی نداشته باشید هم فقط نیاز هست یک جایی که مانند صندلی هست بنشینید و جای هم باشد برای گرفتن و محکم نشستن. اگر صندلی بود ، کناره های صندلی را بگیرید و حالت عادی روی صندلی خودتان بشینید.کف پاهایتان طبیعتا روی زمین باید باشد. سپس سعی کنیدپاهایتان را از زمین جدا کنید تا جای که توان دارید زانوهایتان را به شکم نزدیک کنید. به اندازه ای نزدیک کنید که بتوانید 2 ثانیه مکث کنید. این کار را 1ماه روزی 2سری و هر سری 3ست 15 تایی انجام بدید، بعد از 1ماه شگفت زده خواهید شد.