در این پست از سایت لیست خودروهای ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲,قیمت محصولات ثبت نامی ایران خودرو ۱۴۰۲ را قرار دادیم . ایران خودرو در تاریخ 16 اردیبهشت 1402 کدام ماشین ها و خودروهای تولیدی خود را برای فروش گذاشته است ؟ لیست قیمت محصولات و اسامی و فهرست خودروهای ثبت نامی ایران خودرو در طرح فروش سامانه یکپارچه در تاریخ 16 اردیبهشت سال 1402 . سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با لیست و فهرست و اسامی خودروها و ماشین ها و محصولات ایران خودرو برای فروش در سامانه یکپارچه خودرو در تاریخ 16 اردیبهشت 1402 …

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

طرح جدید فروش ایران خودرو تنها مربوط به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است و افراد عادی را در بر نمی‌گیرد. بر این اساس، ایران خودرو در نظر دارد که بر اساس طرح جوانی جمعیت، 7 خودروی پرطرفدار خود را عرضه کند.

شرایط ثبت نام ایران خودرو چیست؟

به گزارش تجارت نیوز، قرار است در تاریخ 16 اردیبهشت ماه دومین مرحله از طرح فروش یکپارچه سامانه خودرو برگزار شود. اما از چندی قبل ایران خودرو اعلام کرد که در این مرحله شرکت نمی‌کند و اکنون هم اعلام کرده که طرحی که در 16 اردیبهشت ماه اجرا می‌شود، طرح پیش فروش 7 محصولی است که قرار است در قالب طرح جوانی جمعیت انجام شود.

بر این اساس تنها مادرانی که از تاریخ 8 آبان 1400 به بعد دارای فرزند دوم و بیشتر شده باشند می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو شرکت کنند.

کدام خودروها در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می‌شود؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو، 7 محصول عرضه می‌شود. دناپلاس اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف فلزی، پژو 207 اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی و دوگانه‌سوز و هایما اس 7 و اس 5 اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.