در این پست از سایت ?لیست معافیت های سربازی ۱۴۰۲,قانون جدید معافیت سربازی در سال 1402? را قرار دادیم . آیا در سال 1402 معافیت سربازی وجود دارد ؟ چه کسانی شرایط معافیت های سربازی را در سال 1402 دارند ؟ به چه افرادی در سال 1402 معافیت خدمت سربازی داده می شود ؟ آخرین وضعیت معافیت های سربازی سال 1402 و قوانین و اخبار و خبرهای فوری خدمت سربازی در سال 1402 را در سایت استار بورس خواهید دید …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با شرایط و قوانین جدید معافیت از خدمت سربازی در سال 1402 …

لیست معافیت های سربازی ۱۴۰۲,قانون جدید معافیت سربازی در سال 1402

در کانال تلگرام استار بورس عضو شوید

کانال تلگرام استار بورس

با ابلاغ قانون جدید معافیت سربازی، سربازان بالای چهل سال و برخی از سربازان متاهل در صورت داشتن شرایط، معاف می‌شوند.

طبق آخرین تغییرات معافیت سربازی در سال ۱۴۰۲ همه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند معاف می‌شوند.

همچنین در صورتی که حداقل چهل سال و ۳ فرزند دارید باز هم از مزایای این معافیت بهره‌مند می‌شوید. اما افرادی که ۲ فرزند دارند مشمول قانون جدید معافیت سربازی نمی‌شوند.

معافیت سربازان دارای ۳ فرزند و بیشتر

معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح:
برابر موافقت مقام معظم رهبری کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند می باشند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌گردند.
صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان‌پذیر خواهد بود.
مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.

قانون جدید معافیت سربازی

آخرین وضعیت حقوق سربازان در سال ۱۴۰۲

?لیست معافیت های سربازی ۱۴۰۲,قانون جدید معافیت سربازی در سال 1402?,معافیت از سربازی,قوانین معافیت از سربازی در سال 1402,چگونه معافیت سربازی بگیریم,روش و نحوه گرفتن کارت معافیت از سربازی,درست کردن کارت جعلی معافیت از سربازی,شرایط جدید معافیت های سربازی 1402,فهرست معافیت از سربازی سال 1402,معافیت سربازان غایب,معافیت سربازی کفالت

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس