در این پست از سایت استار بورس متن پیامک حلالیت کربلا,پیامک حلالیت طلبیدن کربلا را قرار دادیم . متن اس ام اس و پیامک های زیبا و جدید برای خداحافظی و طلب حلالیت رفتن به سفر کربلا در سایت استار بورس . متن اس ام اس و پیامک های زیبلا و جدید برای حلالیت طلبیدن و طلب حلالیت قبل از رفتن به سفر کربلا …

فهرست دسترسی سریع

متن پیامک حلالیت کربلا

از همکاران و اقوام را در این نوشتار تهیه و تنظیم کرده ایم که شما می توانید از متن حلالیت رسمی برای سفر زیارتی کربلا استفاده کنید. حلالیت گرفتن از دیگران قبل از سفر معنوی به کربلای معلی و نجف اشرف امری ضروری است و از شما دعوت می کنیم با متن حلالیت برای سفر کربلا همراه ما باشید.

***********************

حلالیت طلبیدن برای سفرهای زیارتی را می توانید با ارسال یک متن انجام دهید و جملات بسیاری برای طلب حلالیت سفر در این مطلب آورده شده است که شما می توانید از انواع متن حلالیت رسمی استفاده کنید. برای خداحافظی قبل از سفر زیارتی کربلا و گرفتن حلالیت روش های زیادی وجود دارد که مرسوم ترین آنها ارسال متن رسمی حلالیت طلبیدن در قالب پیامک می باشد.

***********************

ای اهل وفـــــا به یادتان خواهم بود

هنگام دعــــــا به یادتان خواهم بود

حالا که مسـافــر دیــار عـــشــقـــم

در کرب و بلا به یادتان خواهم بودم

دوستان به زودی عازم سفر کربلا هستم . حلالم کنید . التماس دعا

***********************

انسان ممکن الخطاست و امکان دارد هر لحظه خطایی از وی سر بزند. حلالیت شما را به خاطر ممکن الخطا بودنم خواستارم! چرا که در شرف رفتن به کربلا و نزد امام سوم شیعیان امام حسین علیه السلام هستم. از همگی شما می خواهیم که مرا ببخشایید و اگر دینی بر گردن شما دارم، آن را به من بگویید. در پناه خداوند همواره زندگی ای پر از برکت و شادی داشته باشید.

***********************

امسال توفیق پیدا کردم که از زائرین حرم آقا امام حسین باشم. این سفر سرتاسر نورانی و زیباست و برای همه اون رو آرزو می کنم. از همه ی شما عزیزان خداحافظی و طلب حلالیت می کنم. اگر خوبی یا بدی از من دیدید حلال کنید.

***********************

من گدای توجه حسینم. گدای پذیرش این امامم. می خوام که یکی از محبان ایشان باشم و با سفر به حرم ایشان می خوام که رسم محب بودن حسین رو بدونم. از شما می خوام که تو این زمینه با حلالیت و بخشش من به من کمک کنید تا مبادا در پیش این حضرت خجالت زده بشم. به امید روزی که همه ی شما عزیزان توفیق رفتن به حرم امام حسین (ع) را داشته باشید.

***********************

سفر به کربلا اتفاقی خوشایند در زندگی من است که امثال به آن خواهم رسید. قطعا در این سفر قرار است که چیزهای زیادی بیاموزم. برای این سفر، حلالیت طلبیدن از دوستان، آشنایان و نزدیکان یکی از واجبات است و اگر انجام نشود، سفرم اجر آنچنانی نخواهد داشت. به همین واسطه از همه ی بزرگواران حلالیت می طلبم و اگر خوبی یا بدی در حقتان کردم، به بزرگواری خودتان امیدوارم که آن را ببخشید. خداحافظ تان باشد!

***********************

با گذشت‌ ترین مردم آن کسی است که با تکیه بر مسند قدرت، عفو و اغماض داشته باشد. (بحار، ج ٧٨، ص ١٢١)

مژده بده مژده بده ! یار پسندید مرا !

حال که پس از سال ها بی قراری سعادت سفر به کربلا یافتم، عاجزانه از شما دوست عزیزم تقاضا دارم از ظلم ناخواسته، کلامی که شما را رنجانده و هر کوتاهی و قصور اینجانب گذشته و از بار گناهان این بنده سراپا تقصیر در این سفر روحانی بکاهید. انشاالله نایب الزیاره و دعای گوی شما خواهم بود.

***********************

پیام کوتاه خداحافظی کربلا

از همه ی بزرگواران خواهشمندم که من رو به خاطر سفر به کربلا حلال کنید و هر چی خوبی و بدی در حق شان کردم ببخشند و با این بخشش خودشان باعث بشوند که من با آرامش بیشتری قدم در این سفر بزارم. موفق باشید خدانگهدارتان.

***********************

در نجف نائب الزیاره همه عزیزان هستم

از مولای متقیان امام علی علیه السلام خواستم که حالتان در هر وضعیتی می باشد به مرتبه احسن الحال برسد و خداوند مهربان با شفاعت این امام عزیز؛ تک تک شما را به حاجات خیرتان برساند و امیدوارم این سفر پر برکت نصیب شما شود.

***********************

سفر به کربلا برای من نوعی موفقیت حساب می شود. دوست دارم که این سفر رو به گونه ای انجام بدم که در بالاترین کیفیت ممکن باشد. به خاطر همین از همه ی شما بزرگواران طلب حلالیت می کنم و از شما می خواهم که من رو به خاطر گناهانی که در حق شما کردم و از اونها اطلاعی ندارم، ببخشید.

***********************

حال که به فضل و کرم خداوند سعادت زیارت امام حسین (ع) را یافته ام ضمن خداحافظی از شما دوست عزیزم استدعا دارم خطاها کوتاهی ها و قصور مرا درباره خود ببخشند و مرا حلال کنند. چرا که خود امام حسین (ع) امام خوبی ها می فرمایند:

چنانچه با گوش خود بشنوم که شخصى مرا دشنام مى دهد و سپس معذرت خواهى او را بفهمم، از او مى پذیرم و گذشت مى نمایم، چون که پدرم امیرالمؤمنین علىّ (علیه السلام) از جدّم رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) روایت نمود: کسى که پوزش و عذرخواهى دیگران را نپذیرد، بر حوض کوثر وارد نخواهد شد.

یا علی ، التماس دعا

***********************

سفر به کربلا برای دیدار حرم امام حسین علیه السلام توفیقی است که امسال نصیب من شد. خدا می داند که چقدر خوشحالم و چقدر در وجود من حس خوب نهفته است. از شما می خواهم که به خاطر این حس خوب هم که شده، هر خوبی یا بدی که در حقتان کردم را حلال کنید و بگذارید به پای ممکن الخطا بودنم. امیدوارم همگی این توفیق این سفر و زیارت را به دست آورید.

***********************

سلام بر همگی عزیزان. امسال لطف و مرحمت خداوند و امام حسین علیه السلام بر ما ارزانی داشته شد و ما مسافر راه کربلا هستیم. از همگی دوستان طلب حلالیت می کنیم و امیدواریم هر چه خوبی و بدی در حق ایشان روا داشته ایم، به بزرگواری خودش بخشیده و ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دهند.

***********************

پیامک طلب حلالیت برای سفر کربلا

تشنه ی آب فراتم ای اجل مهلت بده تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا

به امید خدا فردا راهی سفر عتبات عالیات هستم به یاد همه تون خواهم بود

هر گونه خطای عمدی یا سهوی که از بنده سر زده به بزرگواری خود ببخشید

***********************

سفر به کربلا برای شما چه معنایی دارد؟ بگذارید معنایی که برای من در بر دارد را برایتان بگویم. عشق، خوبی، خوشبختی، صفا، محبت، لذت و هر آنچه صفت خوب است، در این سفر نهفته شده و انسانی که قدم در این سفر بگذارد، قدم در مسیر رسیدن به همه ی این صفات نهاده است. از خداوند برای شما خیر و مغفرت را در این سفر می طلبم و از شما خواستار بخشش و حلالیت ام که این سفر کاملا برایم معنوی شود. در پناه حق تعالی موفق باشید.

***********************

امام على علیه السلام می فرمایند :

اَلعَفوُ تاجُ المَکارِمِ؛

گذشت، اُوج بزرگواریهاست.

تصنیف غررالحکم و دررالکلم

با تمسک به این حدیث زیبا از همه بزرگوارانی که حقی بر گردن این بنده حقیر دارند طلب عفو بخشش از کوتاهی ها در حق آن را دارم. امیدوارم در عمر باقیمانده بتوانم اگر قصوری در حق کسی انجام داده ام جبران کنم. آمین.

***********************

برای سفر به کربلا هیچ چیز نیاز نیست جز اینکه امام حسین شما را طلب کند. همین که امام سوم شیعیان خواستار دیدار شما شد، دیگر هیچ چیز نمی تواند جلودار شما شود که به دیدار این امام نروید مگر دو چیز که ابتدا خواست خداوند است و دوم عدم رضایت مردم از شخص. از شما عزیزان می خواهم که اگر بدی ای در حق شما کردم، به بزرگواری خودتان ببخشید.

***********************

سلام و درود بر همگی بزرگواران. سفر به کربلا و دیدن حرم امام حسین علیه السلام، توفیقی هست که خداوند در دامن من نهاده و به همین جهت اومدم که از همه ی شما طلب حلالیت کنم و این رو بگم که دعاگوی همه ی شما در این سفر زیارتی هستم. در پناه حق تعالی.

***********************

سفر به کربلا لیاقت می خواهد. هر کسی این لیاقت رو پیدا نمی کند! به لطف و مرحمت خداوند، امسال بنده لایق این سفر شدم و به همین جهت از همه ی شما عزیزان طلب حلالیت می کنم و امیدوارم که هر خوبی و بدی که بنده در حق شما کردم رو ببخشید و به پای تقصیرات بنده بگذارید.

***********************

متن حلالیت برای سفر کربلا

نسیمی جان فضا می آید بوی کرب و بلا می آید

بی تابی این نوکر در دیدار ارباب به سر آمد و این بنده گناهکار به حضور شاه خوبان طلبیده شد.

به یاد تک تک دوستان و آشنایان خواهم بود و سلامتان را به امام مظلومم خواهم رساند.