خبر داری ماه تولدت با کدام ماه تولد سازگار است؟؟ اگر قصد رابطه و دوستی بخصوص برای ازدواج داری اول ببین متولد چه ماهیه؛ بدون اینکه ماه ها و یا حتی سال ها وقتتو بهدر بدی از روی ماه تولدش خصوصیاتشو بررسی کن و ببین باهات سازگاری داره یا نه! ممتولدین بعضی ماه ها به شدت با هم ناسازگارند که در بخش های قبلی در مورد آنها صحبت کردیم حال میخواهیم ماه هایی که به شدت میتوانند با هم کنار بیایند و ازدواج و عشق آنها موفق تر است را به شما معرفی کنیم. در آخر توجه داشته باشید شما اگر در رابطه درک متقابل و ارتباط عاطفی دارید پس نگران ماه تولد نباشید میتوانید با عشق به یک رابطه و ازدواج موفق برسید.

بهترین ماه های تولد از نظر سازگاری

در ادامه ی مطلب بهترین ماه های تولد برای عشق و ازدواج را برایتان آورده ایم:

فروردین و مهر

متولد فروردین و مهر از سازگار ترین ماه هاست که همدیگر را تکمیل میکنند. خوش اخلاقی مهر ماهی ها به راحتی میتواند حس رهبری فروردینی ها را بپذیرد و رفتار جسور و بی عذر فروردینی ها را ذهن باز مهر ماهی به راحتی کنترل میکند.

اردیبهشت و تیر

بهترین زوج ازدواجی تعلق دارد به تیرماهی و اردیبهشتی؛ چرا که شوخ طبعی و آرامش تیرماهی ها با اشتیاق و قاطعیت یک اردیبهشت ماهی بهترین و موفق ترین ترکیب را ایجاد میکند.

خرداد و بهمن

متولدین خرداد و بهمن نیاز های خیلی مشابه به هم دارند و به همین دلیل درک کردن همدیگر، یک کار ساده برای آن هاست. این دو ماه یک روح در دو بدن هستند که انگار از بچگی با هم بزرگ شده اند و به همه اخلاق هم بلدند و به همین راحتی میتوانند با هم زندگی کنند.

فروردین و آذر

از آنجا که پرحرفی یک فروردینی را یک پرحرف آذر ماهی میتواند تحمل کند پس این دو، زوج عالی ای میشوند. فروردینی و آذر ماهی سرشار از انرژی و مانند آتش جرقه میزنند. هیچ مشکلی نمیتواند آنها را از پا در بیاورد چون به شدت از همدیگر حمایت می کنند.

آبان و اسفند

این دو متولد به همدیگر بسیار تمایل دارند و برخلاف تفاوت هایشان خوب بلدند به همدیگر احترام بگذارند. ظاهر خشن آبان ماهی را یک اسفندی با احساسات و مراقبتش به خوبی میتواند نرم کند. همچنین شخصیت قوی یک آبانی برای اسفند ماهی ها جذاب است و ترکیب عالی و جدانشدنی ای هستند.

دی و شهریور

متولد دی ماه تحت سلطه جاه طلبی ها، به دنبال کسی می گردد که رویاها و فداکاری‌هایش را به اشتراک بگذارد. متولد شهریور روشمند و منظم به دی ماهی در دستیابی به اهداف خود کمک می کند. بنابراین این یک جفت مناسب است که برای یکدیگر ساخته شده است. هنگامی که یک شهریوری و متولد دی ماه پیوندی را ایجاد می‌کنند، می تواند تا آخر عمر باقی بماند.

مرداد و فروردین

تطابق با ماهیت شدید و غیر عذرخواهی یک مردادی سخت است. تنها فردی که می تواند با شخصیت خودشیفتگی آنها همگام شود، متولد فروردین است. به همان اندازه پرشور و جسور، یک فروردینی از یک متولد مرداد تعریف می‌کند و هیجانی را که یک مردادی در یک رابطه می‌خواهد به ارمغان می‌آورد. یکی از بهترین زوج‌ها برای ازدواج، مرداد و فروردین می‌توانند یک زوج خشن باشند. مردادی‌ها همچنین بهترین شوهران را بر اساس طالع بینی ستاره شناسی می سازند. طبیعت پرشور آنها می تواند منجر به یک زندگی جنسی انفجاری و جالب شود، چیزی که متولد فروردین میل دارد.