محمدرضا گلزار این بار با انتشار عکس جدیدی در صفحه شخصی خود به همه پز داد. محمدرضا گلزار که متولد ۱ فروردین سال ۵۶ می‌باشد زاده تهران است و اصالت آذربایجانی دارد. او بازیگر و خواننده ایرانی است.

گلزار در سال ۸۵ در بین بازیگران ایرانی بیشترین دستمزد را دارا بود. محمدرضا گلزار یکی از گران‌ترین بازیگران ایرانی است که ازدواج خود را در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ با آیسان آقاخانی که در حوزه مدلینگ فعال می‌باشد علنی کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

این بازیگر معروف در زمینه موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری راه‌اندازی کرد سپس گروه ریزار که مخفف رضا گلزار می‌باشد را ثبت نمود که هم اکنون فعال است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از خوش چهره‌ترین بازیگران در ایران است که او خودش را خودشیفته خطاب می‌کند و بعضی هم برایش سر و دست می‌شکند. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که با ایفای نقش در فیلم سام و نرگس در سال ۷۹ پا به عرصه سینما نهاد.

علی دایی و محمدرضا گلزار

علی دایی و محمدرضا گلزار

مدت‌هاست که در ایران هرگاه نام سوپر استار به گوش می‌رسد اولین فردی که به ذهن می‌آید ناخودآگاه محمدرضا گلزار می‌باشد.

گلزار بازیگر، خواننده، نوازنده و مدل موفق ایرانی است. او در بین بازیگران مرد در کنار امین حیایی و در بین آرتیست‌های خانم بیش از همه با الناز شاکردوست و مهناز افشار همبازی بوده.

پدر محمدرضا گلزار از ثروتمندان شناخته شده تبریزی است و محمدرضا گلزار فرزند سوم خانواده می‌باشد. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچکترش می‌باشد. پدر و برادر بزرگ او هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچکش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی می‌باشند.

محمدرضا گلزار با مادر زنش

محمدرضا گلزار با مادر زن

سوپراستار خوشتیپ سینمای ایران والیبالیست حرفه‌ایست که والیبال را از سن ۶ سالگی شروع کرده و سابقه بازی در گروه‌هایی از جمله پارس اتومبیل شیشه و گازو … را دارد. محمدرضا گلزار مدتی هم کاپیتان گروه والیبال هنرمندان بود که به علت زیاد شدن مشغله کارش آن را رها کرد.

او همچنین در اسکی و بدنسازی حرفی برای گفتن دارد.بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های مورد علاقه محمدرضا گلزار می‌باشد. محمدرضا گلزار امین حیایی را به عنوان صمیمی‌ترین دوست خود اعلام کرد و از دوستان ورزشی او می‌توان به علی دایی اشاره کرد.

محمدرضا گلزار که در هفته‌های اخیر حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است فعالیت خود را در اینستاگرام افزایش داده است.

بر اساس گزارشات این بار با وزنه و کفش‌های جدیدش در صفحه شخصی خود به هوادارنش پز داده است. ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

گفته شده است آقای سوپر استار مدتیست ساکن شهر دبی امارات شده و آخرین تصاویر نشان می دهند وی از قبل اتفاقات مهسا امینی در امارات سکونت داشته است.