در شمال کشور هند و در بعضی روستاها مثل دهرون، چند همسری رواج دارد، به این صورت است که فرزندان پسر در خانواده، با ازدواج اولین برادر، به خانه ی او می روند و بقیه زندگی شان را با او می گذرانند. اینکه چقدر این عمل وقیحانه هست شکی درش نیست ولی چیزی که این وسط افکار هر انسان پاک سرشتی را دچار تنش می کند، این هست که چطور ممکن است؟ در ادامه شرح ماجرایِ این اتفاق شنیع را با شما به ناچار به اشتراک گذاشتیم تا سراز کار این زن با 5 شوهرش در بیاورید!. با استاربورس همراه باشید تا ببینیم چطور اصلا این زن همسرِ 5 مرد به طور همزمان شده است.

چند همسری این زن

چند همسری این زن

? پسران خانواده به این علت این کار را می کنند که میراث پدری شان کمتر بین وراث تقسیم شود و شریک کمتری پیدا کنند!

در تصویر زیر زنی ۲۱ ساله را می‌بینید که عروس ۵ برادر است، برای اولین بار وی با یک برادر هم خانه شد و پس از آن ۴ برادر دیگر هم شوهر قانونی اش شدند.
درنتیجه طفلی بوجود آمد که او را جی نام گذاشتند.

رجا و خانواده اش

رجا و خانواده اش

رجا در ابتدا از چند همسری خود شرم داشته ولی الان به این موضوع عادت کرده است و زندگی خوبی دارد، پدر فرزندش مشخص نیست? و نمی داند که از کدام برادر است. در این روستا که رجا زندگی می کند نهایت زن ها سه شوهر دارند.

رجا اولین بار به همسری ویرمه ۲۱ ساله، بعد بیج ۳۲ ساله ، سان تر به سانتی رمه ۲۸ ساله، گاپل ۲۶ ساله و در نهایت به همسری دنیش ۱۸ ساله درآمد.

او نمی داند که پدر فرزند یک ونیم ساله اش کدام برادر است و همه همسرانش را دوست می دارند هر کدام از این ۵ برادر هم فکر می کنند که پدر بچه هستند و بچه و همسرشان رجا را دوست دارند.