در این پست از سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 + زمان و دفترچه و رشته های مورد نیاز را قرار دادیم . به جهت تامین نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی کشور از جمله وزارت خانه ها و سارمان ها و شرکت های دولتی دهمین آزمون استخدامی جذب نیور برای دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 در تاریخ معین شده برگزار خواهد شد . برای ثبت نام و دانلود دفترچه آزمون استخدامی و شرایط و تاریخ و رشته های مورد نیاز و مشاوره و راهنمایی در خصوص نحوه ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه کنید . سایت استار بورس …

طبق گزارش ایسنا، دفترچه راهنمای ثبت‌نام دهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی کشور از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد.

این آزمون به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار می‌شود.

فرایند ثبت نام برای شرکت در دهمین آزمون استخدامی کشور برای جذب نیرو در بیش از ۱۵ دستگاه اجرایی ۱۴۰۲ از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شد و روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی این آزمون شامل وزارت راه‌وشهرسازی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی، سازمان شیلات ایران، سازمان ملی‌ بهره‌وری، سازمان نقشه‌برداری، پژوهشکده علوم‌زمین و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و ثبت‌نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیرفعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محل‌های استخدام رشته‌ها مقاطع تحصیلی و سایر شرایط در هر یک از دستگاه‌ها مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت‌نام در بازه زمانی یاد شده اقدام کنند.

دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام می‌شود.

همچنین تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت‌نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir انجام می‌شود

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲

افرادی که تمایل به ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ ​ داشته باشند، باید به طور کامل از نحوه ثبت نام در این آزمون هم مطلع باشند. از آن جایی که این آزمون به دلیل در اختیار قرار دادن یک فرصت استخدامی مناسب، سال به سال از محبوبیت بالا تری برخوردار گشته، داوطلبان بیش تری هم برای ثبت نام در آن اقدام می کنند. برخی از داوطلبان ممکن است تا کنون با سامانه ثبت نام کار نکرده و روش انجام این کار را ندانند. به همین دلیل، ما در این قسمت نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1401 را به طور مفصل برای شما بیان خواهیم کرد. به این ترتیب، شما اطلاعات کاملی برای انجام ثبت نام داشته و از این نظر با مشکلی مواجه نخواهید بود. در ادامه ابتدا توضیحاتی در مورد مهلت این ثبت نام ارائه داده و سپس به روش انجام این کار از طریق سامانه سنجش کشور خواهیم پرداخت.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

بعد مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ ، باید هر چه سریع تر فرآیند ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور طی کنید. ما در این بخش نحوه انجام این کار را به طور تصویری و مرحله به مرحله برای شما توضیح خواهیم داد تا در هنگام اقدام برای ثبت نام با مشکلی مواجه نباشید. دقت داشته باشید که قبل از انجام ثبت نام بهتر است دفترچه ثبت نام نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی سال 1401 را دانلود کرده و به طور کامل مطالعه نمایید. اطلاعات گوناگونی از جمله منابع این آزمون و رشته های مورد نیاز در این دفترچه قرار گرفته که مطالعه آن ها می تواند کمک زیادی به شما انجام دهد. در ادامه توضیحات کاملی هم در مورد این دفترچه برای شما ارائه خواهیم داد. اکنون به روش انجام ثبت نام در آزمون استخدامی می پردازیم. برای این کار باید مراحل زیر را به طور پیوسته پشت سر بگذارید.

۱ابتدا لازم است به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 وارد شوید. با توجه به این که این سایت همان سامانه سازمان سنجش آموزش کشور می باشد، آدرس اینترنتی آن یعنی www.sanjesh.org را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. برای ثبت نام در این آزمون بهتر است از رایانه و لپ تاپ استفاده کنید. زیرا امکان وجود خطا و اشتباه در هنگام استفاده از گوشی های موبایل زیاد خواهد بود.
۲بعد از بالا آمدن نتایج جست و جوی خود، بر روی اولین سایت یعنی سامانه سنجش کلیک کرده و به آن وارد شوید.

ورود به سازمان سنجش
۳سپس وارد صفحه اول سامانه سنجش آموزش کشور خواهید شد. باید از منو موجود در قسمت سمت راست این صفحه، گزینه « استخدام متمرکز دستگاه اجرایی » را انتخاب کنید. این گزینه تقریبا در انتهای منو مذکور قرار گرفته است، بر روی آن کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 1401
۴در ادامه وارد صفحه جدیدی خواهید شد که لینک ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ در آن قرار می گیرد. در صورتی که در بازه زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش به این سامانه مراجعه کرده باشید، لینک ثبت نام با عنوان « ثبت نام نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 1400 » فعال خواهد بود و می توانید بر روی آن کلیک کرده و ادامه مراحل ثبت نام خود را انجام دهید.