در این پست از سایت پشیمانی باشگاه النصر عربستان از امضای قرارداد و جذب رونالدو به این تیم ! را قرار دادیم . باشگاه النصر عربستان با جذب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی معروف جهان می خواست تا در لیگ این کشور نتایج خوب و حتی قهرمانی کسب کند ولی داستان برعکس شد و شکست های پیاپی این تیم مقابل حریفان حتی با وجود رونالدو کار دست این تیم داده . در تازه ترین اخبار رئیس باشگاه النصر اعلام کرده است که از جذب رونالدو و امضای قرارداد با او پشیمان است !!

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با خبر ابراز پشیمانی باشگاه النصر از جذب رونالدو …

پشیمانی باشگاه النصر عربستان از امضای قرارداد و جذب رونالدو به این تیم !

کانال تلگرام استار بورس

رئیس باشگاه النصر:

۲بار در عمرم فریب خوردم؛ بار اول وقتی بود که ۳ سیخ کباب خواسته بودم ولی به من ۲ سیخ دادند و دومین‌بار امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو بود

نشریه «عکاظ» عربستان خبر داد نتایج ضعیف النصر در ماه گذشته باعث شده تا مسلی آل معمر رئیس باشگاه فشار قرار بگیرد و در نهایت این مقام از سمتش استعفا کرد.

جذب کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در زمستان گذشته توسط این فرد انجام شد ولی نتایج ضعیف اخیر تیم باعث شده تا هواداران خواهان استعفایش شوند. عملکرد ضعیف رونالدو فشارها را روی این مقام سعودی دوچندان کرد.

رودی گارسیا سرمربی فرانسوی دو هفته پیش توسط رئیس باشگاه النصر برکنار شد و بعد از این برکناری، النصر در دو بازی اخیرش بدون مربی شکست خورده و این باعث شده تا رونالدو به شدت عصبانی شود و انتقادها از ابرستاره پرتغالی زیاد شود. در این شرایط رئیس باشگاه النصر قربانی عملکرد ضعیف رونالدو در تیم شده است.

النصر به همراه رونالدو در یک هفته گذشته مقابل الهلال در دربی ریاض شکست خورد و مقابل الوحده در جام حذفی ناکام ماند. ابرستاره پرتغالی تاکنون شانس قهرمانی در جام حذفی، سوپر کاپ و جام ریاض را از دست داده است و تنها امیدش برای قهرمانی در لیگ هم با شکست مقابل الهلال کمرنگ شد.

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی زمستان گذشته در اقدامی غافلگیرکننده راهی لیگ برتر فوتبال عربستان شد و به تیم النصر پیوست.

نکته جالب در این انتقال رقم باورنکردنی سعودی ها برای رونالدو است. ابرستاره پرتغالی در سن 38 سالگی دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو به جیب می‌زند و این رقم گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد.

رونالدو این روزها شرایط بدی در عربستان دارد و زمزمه هایی از ترک ریاض شنیده می شود. النصر در جام ها یکی پس از دیگری با رونالدو ناکام می ماند و این شرایط بد ابرستاره پرتغالی را کلافه کرده است.

مسلی آل معمر رئیس باشگاه النصر شنیده می شود از سمتش استعفا کرده و در جدیدترین اظهاراتش علیه ابرستاره پرتغالی صحبت کرده و جذب رونالدو را یکی از فریب های بزرگ زندگی اش نامید.

این مسئول اصلی انتقال رونالدو به عربستان با ابراز پشیمانی، گفت: دوباره در عمرم فریب خوردم. بار اول وقتی بود که 3 سیخ کباب خواسته بودم ولی به من دو سیخ دادند. دومین بار امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو بود!

به نظر می رسد آینده رونالدو در فوتبال عربستان در هاله ای از ابهام قرار دارد. ابرستاره پرتغالی رقم باورنکردنی از سعودی ها به جیب زده ولی تا الان نتوانسته موفقیتی برای تیم شهر ریاض داشته باشد و بعد از حذف از 3 جام تنها قهرمانی در لیگ مانده که در این رقابت ها هم با کسب نتایج ضعیف امیدشان کمرنگ شده است.

پیام اینستاگرامی رونالدو پس از شکست‌های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی – النصر با کریستیانو رونالدو روز های خوبی را سپری نمی کند چرا که این تیم از رقابت های جام حذفی عربستان با شکست مقابل الوحده حذف شد و از سوی دیگر در حال حاضر در رده دوم لیگ عربستان است و کار سختی برای رسیدن به قهرمانی دارد.

 روز جمعه هشتم اردیبهشت النصر با الرائد روبرو خواهد شد و باید دید که یاران کریستیانو رونالدو در این بازی که در چهارچوب رقابت های لیگ عربستان برگزار می شود به چه شکل عمل خواهند کرد.

تمرینات النصر برای بازی مقابل الرائد ادامه دارد و کریستیانو رونالدو در این تمرین ها با روحیه ای بالا حاضر شده است. ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام نوشته است:” ما به جنگیدن و کار کردن سخت ادامه می دهیم تا برای بازی های آینده آماده شویم.”

کمتر کسی فکرش را می کرد که اوضاع با رونالدو در النصر به این شکل پیش برود و تقریبا بحرانی شود چرا که اکنون هیچ جامی در دسترس النصر نیست و آن ها باید تلاش کنند که صدر جدول لیگ عربستان را از الاتحاد پس بگیرند. رونالدو با انتشار این پست نشان داده که همچنان در تلاش است تا ورق را در لیگ عربستان برگرداند.

پشیمانی باشگاه النصر عربستان از امضای قرارداد و جذب رونالدو به این تیم !,رونالدو النصر السعودي,رونالدو والنصر السعودي,رونالدو للنصر السعودي,كريستيانو رونالدو النصر السعودي,رونالدو مع النصر السعودي,قميص رونالدو النصر السعودي,صفقة رونالدو النصر السعودي,رونالدو ونادي النصر السعودي,رونالدو نادي النصر السعودي,رونالدو في النصر السعودية,رونالدو النصر عربستان,کریستیانو رونالدو النصر عربستان,کریستیانو رونالدو النصر عربستان قرارداد,کریس رونالدو النصر عربستان,خانه رونالدو در النصر عربستان,پیوستن رونالدو به النصر عربستان,قیمت رونالدو النصر عربستان,کریستیانو رونالدو النصر عربستان بازی,وضعیت رونالدو در النصر عربستان,کریستیانو رونالدو النصر عربستان اولین بازی,رونالدو النصر قرارداد,رونالدو با النصر قرارداد بست,رونالدو النصر گل,رونالدو در النصر گل,رونالدو اولین گل النصر,کریستیانو رونالدو النصر عربستان گل اول,آیا رونالدو در النصر گل زده,گل رونالدو النصر به ابها,رونالدو برای النصر گل زد,بازی رونالدو در النصر گل,رونالدو در النصر چند گل زد,گلزنی رونالدو النصر,رونالدو النصر راتب,كريستيانو رونالدو النصر راتب,راتب رونالدو النصر السعودي,رونالدو النصر رفت,رونالدو چرا به النصر رفت,رونالدو به النصر رفت,رونالدو رفته النصر,رونالدو به النصر رفته,رونالدو النصر تيشيرت,تيشيرت رونالدو النصر اطفال,تيشيرت رونالدو النصر للاطفال,تيشيرت رونالدو النصر السعودي,رونالدو النصر عقد,كريستيانو رونالدو النصر عقد,رونالدو النصر بازی,رونالدو در النصر بازی,رونالدو اولین بازی النصر,گل رونالدو بازی النصر,رونالدو در النصر اولین بازی,رونالدو برای النصر بازی کرد,رونالدو در النصر بازی کرده,رونالدو در النصر بازی کرد,رونالدو برای النصر بازی کرده,رونالدو کی برای النصر بازی میکنه,رونالدو النصر

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس