در این پست از سایت تعبیر خواب دعا,تعبیر خواب دعا خواندن در خانه و دسته جمعی را قرار دادیم .ما در این پست برای شما همراهان عزیز برخی از تعبیر خواب های معبران بزرگ جهان در مورد دیدن دعا و انواع مختلف آن در خواب که در ادامه اشاره کرده ایم ،  آماده کرده ایم. اگر شما هم از این نوع خواب ها ماننددعا کردن برای سلامتی،دعا کردن با صدای بلند،دعا کردن در مسجد،دعا کردن با صدای آرام،راز و نیاز با خدا،دعا کردن در خانه،دعا کردن دسته جمعی و… تا به حال دیده اید پیشنهاد می کنم این پست مفید را از دست ندهید.    سایت استار بورس …

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با  تعبیر خواب دعا و راز و نیاز از دیدگاه معربان بزرگ و مطرح جهان…

تعبیر خواب دعا,تعبیر خواب دعا خواندن در خانه و دسته جمعی

تعبیر خواب دعا کردن و طلب بخشش – تعبیر خواندن دعای قنوت در خواب

ابن سیرین می‌گوید:

تعبیر دعا کردن، برآورده شدن حاجت و خواسته می‌باشد.
اگر ببینی برای کسی دعا می‌کنی، یـعـنـی به انجام ظلم و فساد گرایش پیدا می‌کنی و امر به معروف نخواهی کرد.
اگر ببینی برای شخص مظلومی دعا می‌کنی، یـعـنـی خیر تو به همه مردم می‌رسد و بدخواه کسی نیستی و همه مردم را به خواسته‌هایشان می‌رسانی. اگر ببینی خودت را دعا می‌کنی و طلب بخشش می‌کنی، یـعـنـی عاقبت به خیر می‌شوی و خواسته و حاجت تو برآورده می‌شود.

کارل یونگ ، پروفسور سوئیسی می گوید:

 خواب دیدن اینکه دعا می کنید بیانگر احترام، خلوص و فروتنی است. شما به دنبال کمک از منبعی بالاتر هستید. شما نیاز دارید که نگرانی های خود را ول کنید و مشکلات قدیمی تان را رها کنید. به صورت مستقیم تر، خواب به این معنی است که نیاز دارید بیشتر دعا کنید.
 دیدن یا شنیدن اینکه خودتان یا کس دیگری در خواب تان دعا می کند بیانگر این است که به دنبال راهنمایی هستید. شما احساس می کنید گم شده اید.

آنلی بیتون می‌گوید :

 اگر خواب ببینید دعا می خوانید ، تعبیرش آن است که دشمنانی پنهانی شما را ترغیب می کنند . و شما در آن هنگام به حمایت و همبستگی دوستان نیازمند خواهید شد تا از شر دشمنان نجات پیدا کنید .

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی با التماس و زاری دعا می‌کنی، یـعـنـی اگر درستکار و پرهیزکار هستی، خداوند تو را مورد آمرزش قرار می‌دهد و به خواسته‌ات می‌رساند، یا اگر مفسد و گناهکار هستی، گناه تو را بخشیده و توفیق توبه کردن را به تو می‌دهد
اگر کافری این خواب را ببیند، تعبیرش این است که خداوند به او توفیق می‌دهد که مسلمان بشود.
اگر ببینی در تاریکی دعا می‌کنی، یـعـنـی از غم و غصه نجات پیدا می‌کنی.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی دعای قنوت را می‌خوانی، یـعـنـی حاجت و خواسته تو برآورده می‌شود و مردم تو را تحسین و ستایش می‌کنند، ‌‌‌‌‌ جابر نیز می‌گوید: تعبیرش برای مردم درستکار، برآورده شدن حاجت و خواسته و همچنین گشایش و رو به راه شدن امور دینی توسط بزرگان می‌باشد.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی دعا می‌نویسی، تعبیرش خیر و برکت و سود و منفعت می‌باشد

تعبیر خواب دعا کردن در مسجد

 تعبیر دعا کردن در مسجد به این معنی است که امید از دست رفته، به شما پس داده خواهد شد و در نهایت به آنچه که آرزو می کردید خواهید رسید. این خواسته ممکن است درباره مسائل کاری یا ازدواج باشد. بعد از دیدن این خواب منتظر اتفاقات خوب در زندگی باشید.

تعبیر خواب دعا خواندن با صدای بلند

 اگر در عالم خواب دیدید که با صدای بلند دعا می کردید تعبیرش این است که احساس نا امیدی می کنید و دوست دارید کسی صدای شما را بشنود و به شما کمک کند. به همین دلیل احساس تنهایی شدیدی می کنید.

 

تعبیر خواب دعا,تعبیر خواب دعا خواندن در خانه و دسته جمعی,تعبیر خواب دعا کردن,تعبیر خواب دعا کردن زیر باران,تعبیر خواب دعا نویس,تعبیر خواب دعا نویسی,تعبیر خواب دعا نویس زن,تعبیر خواب دعا نویسی چیست,تعبیر خواب دعا نویس نی نی سایت,تعبیر خواب دعا نویس سید,تعبیر خواب دعا نویس برای دختر مجرد,تعبیر خواب دیدن زن دعا نویس,تعبیر خواب رفتن نزد دعا نویس,تعبیر خواب دعا نویسی در خواب,تعبیر خواب دعا نوشته شده,تعبیر خواب کاغذ دعا نوشته شده,تعبیر خواب دیدن دعای نوشته شده,تعبیر خواب دعای نوشته شده روی کاغذ,تعبیر خواب دعا گرفتن از سید,تعبیر خواب دعا خواندن دسته جمعی,تعبیر خواب نماز خواندن دسته جمعی در خانه,تعبیر خواب نماز خواندن دسته جمعی,تعبیر خواب دعای مرده برای زنده,تعبیر خواب دعای مرده برای زنده نی نی سایت,تعبیر خواب دعای خیر مرده برای زنده,تعبیر خواب دعای كردن مرده برای زنده,تعبیر خواب دعا كردن مرده برای زنده,تعبير خواب دعا كردن مرده برای زنده,تعبیر خواب دعای مرده درحق زنده,تعبیر خواب دعا مرده برای زنده,تعبیر خواب دعا گرفتن از زن,تعبیر خواب دعا برای فرزند,تعبیر خواب دعا برای بچه دار شدن,تعبیر خواب دعای مادر برای فرزند,تعبیر خواب دعای پدر مرده برای فرزند,تعبیر خواب نماز خواندن فرزند پسر,تعبیر خواب نماز خواندن فرزند,تعبیر خواب دعای مادر مرده برای فرزند,تعبیر خواب نماز خواندن فرزند دختر,تعبیر خواب دعای ازدواج,تعبیر خواب دعا گرفتن برای ازدواج,تعبیر خواب دعا ازدواج,تعبیر خواب دعا برای ازدواج,تعبیر خواب دعا نوشتن برای ازدواج,تعبير خواب دعا كردن براي ديگران,تعبیر خواب راز و نیاز با خدا,تعبیر خواب راز و نیاز

********************************

قویترین سایت در زمینه آموزش بورس و تحلیل تکنیکال بورس