با توجه به اینکه جنگل فضایی می‌باشد که در آن اتفاقات زیادی رخ می‌دهد، این اتفاقات ممکن است از خطرات بزرگ و سهمگین باشد تا تماشاکردن زیبایی ها مناظر.پس با توجه به موقعیت خواب می تواند دارای تفاسیز متفاوتی باشد.
دیدن جنگل در خواب نشان از آن دارد که فرد بیننده خواب باید از خود مراقبت نماید که شما می‌بایست مهارت‌هایی را برای نجات خود یاد گرفته و از وسایلی که اطرافتان وجود دارد استفاده نمایید.
خواب جنگل دیدن چندان رایج نمی‌باشدو در اکثر مواقع خواب‌هایی که در مورد جنگل دیده می‌باشد ترسناک است.
این خواب‌ها می‌تواند ناشی از دیدن یک فیلم ترسناک و یا یک گردش طولانی در جنگل باشد و در این مواقع هیچ معنی خاصی هم نخواهد داشت.
برای تفسیر دقیق خواب جنگل می‌بایست مانند سایر خواب‌ها جزئیات بیشتری از خواب خود را به یاد آورد تا بتوان تفسیر درست تری از خواب به دست آورد.
پس شما کاربر گرامی اگر می‌خواهید تفسیر خواب جنگل را بدانید با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تعبیر خواب جنگل

ابن سیرین: تعبیر بیشه درختان (جنگل)، زنی بیابان‌نشین است.

امام صادق (ع): تعبیرهای بیشه عبارتند از:

  • زن بیابان‌نشین
  • کنیزک
  • سود و منفعت
  • غم و اندوه.

کتاب فرهنگ تفسیر رویا:

جنگل: فوران غرایز و احساسات ناخودآگاه که با توجه به به رویا می‌تواند مثبت یا منفی باشد، سردرگمی، ناحیه غیر متمدن یا ناخودآگاه، شاید احساسات و غرایزی که با جامعه سازگار نشده‌اند، بنابراین ممکن است اضطراب‌هایی در خود داشته باشد که به شکل شیر و مار و غیره به تصویر کشیده می‌شوند.

لیلا برایتاگر در خواب خود را در جنگلی دیدید و احساس کردید که صدایتان پخش می‌شود، بیانگر آن است که فرد تنهایی هستید.

معبرین غربی:

تعبیر خواب جنگل مکان های مرموزی است که باید آن را کشف کنید.

تعبیر دیدن خواب یک جنگل قدیمی با درختان کهنسال نشان دهنده مشکلات مهم در گذشته است که به شما تحمیل خواهد شد.

تعبیر خواب جنگل انبوه

لوک اویتنهاو

جنگل انبوه و تاریک: غم

آنلی بیتون:

  • اگر در خواب، خود را میان جنگلی انبوه ببینید، علامت آن است که در کار تجارت زیان خواهید دید، در خانواده‌تان مشاجره و اختلاف روی خواهد داد.
  • اگر در خواب میان جنگلی انبوه احساس سرما و گرسنگی کنید، نشانة آن است که برای پایان دادن به مسئله ای ناخوشایند مجبور می‌شوید مسافرت کنید.

تعبیر خواب جنگل سرسبز و بارانی

ابن سیرین:

اگر ببینی وارد بیشه‌ای شده که سرسبز بوده و اطراف آن درختان میوه‌دار وجود دارد (مخصوصا اینکه در بیداری نیز فصل آن میوه‌ها باشد) و ببینی که از آن میوه‌ها می‌خوری،با زنی ازدواج می‌کنی که اصل و نسب او به مردم بیابانشین برمی‌گردد، یا (کنیزکی) را به خدمت می‌گیری که افراد بیابان نشین او را بزرگ کرده‌اند و از آن زن خیر و منفعت می‌بینی.

لوک اویتنهاوسرسبز و خنک: زندگی طولانی همراه با آرامش

آنلی بیتوندیدن جنگلی از درختان باشکوه، علامت سعادت و خوشبختی است. این خواب برای کسانی که اهل ادبیات و مطالعه هستند، علامت آن است که در اجتماع به مقامی ارزشمند دست می‌یابید و شهرتمند می‌شوید.

معبرین غربی:

  • تعبیر جنگل سرسبز در خواب شور زندگی است و نشان دهنده خانواده ای آرام و ایده آل است.
  • تعبیر خواب جنگل بارانی نشان می دهد که به زودی به یک سفر عالی و پر بار خواهید رفت که در آن اتفاقات بسیار خوبی برای شما خواهد افتاد.

تعبیر خواب ساختن خانه در جنگل