در این پست از سایت تعبیر خواب قایق,تعبیر خواب قایق در خشکی و دریا + قایق کوچک و بزرگ را قرار دادیم. در این پست برای شما عزیزان ما  تعبیر خواب های معتبر از معبرین مشهور ایران و جهان را در مورد قایق و انواع و اقسام حالات آن را که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم، را آماده کرده ایم. اگر برای شما عزیزان هم از انواع مختلف خواب در مورد قایق مثل قایق کوچک ، کوچک بزرگ ، قایق در خشکی ، قایق در دریا ، قایق در اقیانوس ، قایق برای دختر مجرد ف قایق برای زن باردار و… پیش آمده  پیشنهاد می کنم تا از این پست بی بهره نمانید.

در ادامه از سایت استار بورس همراه ما باشید با تعبیر خواب در مورد قایق از دیدگاه معبرین بنام ایران، اسلام و جهان. . .

تعبیر خواب کشتی و غرق شدن کشتی – تعبیر دیدن کشتی در دریا

کشتی پایگاهی است که بر آن قرار می گیریم تا از آب بگذریم. آب خود آیت رحمت است و مصداق آیه شریفه ( و من الما کل شیئی حی) حیات طبیعت و انسان به وجود آب بستگی دارد اما همین آیه رحمت فاقد ترحم است و چنانچه بسیار باشد و به خروش آید هر جانداری را می بلعد و می میراند.

در این گیر و دار فقط کشتی است که می تواند انسان را به پایاب برساند و به ساحل رهبری کند. با این تعریف کشتی نشانی از برخورد ایمنی است در رو به روئی با غم ها و شدایدی که گرد ما را می گیرند.

چنانچه در خواب ببینید در ساحل ایستاده اید و می بینید یک کشتی در دریا حرکت می کند چه آن کشتی به جانب شما بیاید و چه نیاید خبری به شما می رسد.

بررسی تمامی حالات قایق و کشتی در خواب

سوار کشتی بودن تعبیر درگیر حوادث شدن را دارد و چنانچه در خواب ببینیم کشتی جائی متوقف شد و پیاده شویم از غم و رنج و اندوه رهائی می یابیم. وقتی درون کشتی هستیم از امواج و خروش دریا امنیت داریم ولی درگیر حادثه هستیم و چون پیاده شویم از غم و رنج هراس دریا رهائی حاصل می کنیم.

اگر در خواب ببینید جائی هستید که یک کشتی به طرف شما می آید نشان این است که امنیت برای شما نیست بل که برای آن هاست که در کشتی هستند. برای بیننده خواب حادثه ای پیش می آید و چون کشتی دور شد بیم درگیری با حادثه از بین می رود.

امام جعفر صادق (ع) می فرماید:

به نظر امام جعفر صادق (ع) تعبیر خواب قایق به هفت مورد دلالت دارد.

یکم: دیدن قایق به معنای فرزندی است که متولد می شود.

دوم: درخصوص رفتار و یا اتفاقی مربوط به پدرتان است.

سوم: اشاره به زنی دارد که در زندگی شماست و با وارد خواهد شد.

چهارم: به منزله مرکب و یا وسیله نقلیه ای است.

پنجم: به معنای وجود ثبات و امنیت در زندگی و شغل می باشد.

ششم: مفهومی از گذران زندگی و شغل و درآمد دارد.

هفتم: رسیدن به مال و ثروت فراوان

آنلی بیتون می گوید:

تعبیر مشاهده قایق به رنگ سفید در خواب که در میان آبهای آبی قرار دارد، به معنای احساس یاس و افسردگی شدیدی است که شما را در بر گرفته است.

چنانچه در خواب دیدید که با قایقی که در میان رودخانه ای آرام قرار دارد، در حال پارو زدن بودید، به این معناست که شما با تکیه بر مهارت و تخصص تان در اجرای کارها پروژه ای را با موفقیت به سرانجام می رسانید.

اگر دیدید که یکی از دوستانتان در کنار شما سوار بر قایق شده و در حال پارو زدن بودید، به مفهوم ازدواج و تشکیل خانواده است که شما در سنین پایین به آن مبادرت میکنید.

تعبیر خواب قایق بر‌ اساس موضوع آن

دیدن قایق

چنانچه در خواب قایق را دیدید، تعبیر به این معناست که احتمالاً شما در واقعیت نسبت به کیس احساسی خود بدگمان بوده و ظن بیجا دارید. بدون دلیل موجهی از نظر عاطفی، صداقت و تعهد او را باور نداشته و در هیچ زمینه ای به او اعتماد نمی کنید. در شرایط مختلف احساسی و پستی و بلندی های زندگی او را نادیده گرفته و یاری و حمایتی را از جانب او پذیرا نیستید. با چنین شرایطی علاقه ای به ایشان نداشته و نسبت به او رفتاری کاملا منفعلانه و بی تفاوت دارید.

تعبیر دیگری که برای این خواب متصور است، چنین بوده که شما در زندگی شروعی تازه از نظر عاطفی و احساسی خواهید داشت که با ورود شخص جدید آغاز می شود. در این ارتباط تمایلات جنسی نیز نقش زیادی ایفا می کند.

همچنین دیدن قایق در خواب به معنای بروز احساسات و عواطف است که در شما وجود دارد. این توانایی را دارید که به کنترل و مهار آنها پرداخته و سنجیده از آن استفاده کنید.

کارل گوستاو یونگ در این باره می گوید:

خوابی که در آن قایقی دیدید، احتمالا نشان می دهد موضوعی که برای آن تلاش می کنید از ابتدا با برنامه های اصولی و صحیحی پایه ریزی نشده است. لذا لازم است تا با اراده قوی به رفع نواقص پرداخته و به نتیجه مطلوب برسید.

قایق بزرگ

هنگامی که در خواب قایق بزرگی را مشاهده کنید، تعبیر به این معناست که سعی و تلاشی که مدتها جهت انجام کاری داشته‌اید به ثمر نشسته و نتیجه آن، رسیدن به مالی بزرگ یا مبلغ قابل توجهی وجه نقد می باشد که برای شما فراهم می شود. کیفیت زندگی تان به طرز چشمگیری بهبود یافته و به پیشرفت بسیاری در همه ابعاد زندگی می رسید. شما به انسانی موفق که دارای ثروت و شهرت فراوانی است تبدیل می شوید.