تعبیر خواب آدامس ، تعبیر باد کردن آدامس ،تعبیر آدامس هدیه گرفتن ، تعبیر قورت دادن آدامس ، تعبیر آدامس دادن به کسی ، تعبیر آدامس داشتن در دهان و دیگر تعبیر های آدامس بر اساس موضوعات مختلف را در این بخش قرار داده ایم. معبران آدامس در خواب را کار بیهوده و یاوه گویی تعبیر کرده اند که البته میتواند با تغییر موضوع خواب ، تعبیرش نیز تغییر کند. اگر در خواب ببینید که آدامس میخرید شما از کاری پشیمان خواهید شد و مجبور به دروغ گویی میشوید. همچنین گرفتن آدامس از کسی و دادن آدامس به کسی و دیگر موضوعات خواب آدامس را در ادامه میخوانید. چنانچه تعبیر خواب خود را نیافتید میتوانید در انتهای این مطلب از ما سؤال کنید.

تعبیر خواب آدامس از منوچهر مطیعی تهرانی

  1. سقز و یا آدامس جويدن تقليد عمل جويدن است بی آنکه چيزی خورده باشيم و حتی از اين کار بيهوده سودی عايدمان گردد و چه بسا زيان بخش نيز باشد چرا که خستگي آرواره‌ها را موجب می‌گردد. ياوه سرايی و بيهوده گويی نيز همين حال را دارد. سودی عايد گوينده نمی‌کند و زيان نيز می‌آورد.
  2. چنانچه در خواب ببينيد سقز يا آدامس می‌جوید دروغ خواهيد گفت، لاف می‌زنید.
  3. اگر ديديد در حضور شما ديگری سقز يا آدامس می‌جود دروغ و ياوه خواهيد شنيد و چنانچه سقز و آدامس جويدن او صدا هم داشت دروغگویی او موجب زيان شما می‌شود.
  4. سقز در خواب یاوه سرایی و بیهوده گویی و لاف زدن و فحاشی و هرزه گویی است.
  5. چنانچه در خواب ببینید کسی به شما سقز یا آدامس می‌دهد موردی پیش می‌آید که شخصی شما را به گفتن دروغ و یاوه تحریک و تحریص می‌کند.
  6. اگر در خواب دیدید سقز و آدامس در دهان دارید و آن را فرو بردید و قورت دادید پشیمان و نادم خواهید شد و البته این ندامت به دنبال دروغ گفتن اتفاق می‌افتد. خریدن آدامس یا سقز و داشتن آن تعبیر یکسان دارد ولی گرفتن آن از دیگری متفاوت است.
  7. دادن آن نیز تحریک و دعوت به دروغ گویی و لاف زدن است

تعبیر خواب آدامس از ابن سیرین

  • آدامس در خواب نشانه بیهوده گویی و لاف زدن دروغ گفتن و فحاشی و هرزه گویی است.
  • چنانچه در خواب ببینید کسی به شما آدامس می دهدنشانه این است که موقعیتی پیش می آید که شخصی شما رابه گفتن دروغ و مسخره بازی مجبور میکند.

تعبیر خواب جویدن آدامس

جویدن آدامس و سقز در خواب نشانه این است که شما مال و اموال و نعمت خودتان را با دشمنی به دست خواهید آورد.

تعبیر خواب آدامس از یونگ

جویدن آدامس بادکنکی بیانگر نگرش بی خیال شماست و بایستی زندگی را کمی جدی‌تر بگیرید.

تعبیر خواب آدامس درکتاب سرزمین رویاها

  • شما آدامس دارید یعنی شخصی شما را مثل سایه دنبال می‌کند.
  • سقز و یا آدامس در خواب یاوه سرایی و بیهوده گویی و لاف زدن و فحاشی و هرزه گویی است.
  • چنانچه در خواب ببینید کسی به شما سقز یا آدامس می‌دهد موردی پیش می‌آید که شخصی شما را به گفتن دروغ و یاوه تحریک و تحریص می‌کند.

تعبیر جویدن آدامس در خواب

جویدن آدامس در خواب به این معنی است که مال نعمت را با دشمنی به دست خواهی آورد.

تعبیر خواب آدامس باد کردن در دهان

تعبیر خواب آدامس بدین‌ صورت‌ است که‌ بیننده‌ خواب‌ قادر نیست‌ از شر آدامس‌ جویدن‌ در خواب‌ رهایی‌ یابد. هر چه‌شخص‌ در خواب‌ بیشتر تلاش‌ می کند تا آدامس‌ را از دهانش‌ خارج‌ سازد، ناتوان‌تر و عاجزتر می شود، بنابر این‌ به‌ شدت‌ ناامید و دستپاچه‌ میگردد.

تعبیر خواب قورت دادن آدامس

 اگر خواب ببینید که در دهان سقز و آدامس دارید و آن را قورت می دهید این خواب نشانه پشیمانی و نادم بودن است و البته این پشیمانی به دروغ گفتن هم منجر خواهد شد.

تعبیر گذاشتن آدامس بر روی آتش

گذاشتن آدامس بر روی آتش در خواب نشانه کم شدن مال و اموال می باشد.

تعبیر خواب خریدن آدامس

خریدن آدامس در خواب نشانه این است که شما از انجام بعضی کارهای خود پشیمان خواهید شد و حتی مجبور به دروغ گفتن هم خواهید شد.

تعبیر خواب آدامس گرفتن از دیگران

اگر خواب ببینید که فردی به شما سقز و آدامس می دهد بدانید موردی برایتان پیش خواهد آمد که شما را به گفتن دروغ و یاوه تحریک خواهد کرد.

تعبیر آدامس مانده در دهان و چسبیده به دندان

اگر خواب ببینید که آدامسی در دهان دارد و نمی دانید چطوری از شر آدامس خود راحت شوید این خواب نشانه بلاتکلیفی و بی قدرتی است که شما در زندگی خود تجربه می کند.