تعبیر خواب آبستنی و حامله بودن به همراه بیش از 12 تعبیر برای دیدن حاملگی در خواب با موضوعات مختلف برای دختر و پسر را در این مطلب میخوانید. معنی دیدن حامله بودن در خواب مال و ثروت است که بسته به اینکه بیننده خواب آقا باشد یا خانم تغییر می یابد. زمانی که خوابی میبینیم و به نظر میرسد که این خواب معنی و مفهومی میتواند برای ما داشته باشد حتما به سراغ تعبیر خواب آن بروید. ممکن است خوابی که دیده اید راهنما و یا هشدار دهنده برای ما باشند. در ادامه تعبیر حاملگی در خواب و تعبیر حاملگی دیگران را با توضیح کامل برای شما آورده ایم.

تعبیر حامله بودن در خواب

تعبیر خواب آبستنی و حامله بودن

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از لیلا برایت

اگر مردی در خواب ببیند که آبستن است، به پول و ثروت فراوانی می‌رسد .

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از كرمانى

اگر فرزند نابالغ خود را آبستن بيند، دليل كه اگر پسر بود، پدرش را نعمت و مال حاصل گردد و اگر بيننده‌ى خواب دختر بود، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از محمد بن سيرين

اگر بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، دليل كند كه او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بيند، مال دنيا بيشتر بود. اگر در خواب ببینی دختری زاییده و به دنیا آورده‌ای، تعبیرش این است که فرزند پسر به دنیا می‌آوری، اگر زنی در خواب ببیند که پسر زاییده است، یـعـنـی غمگین و نگران خواهد شد، و اگر مردی در خواب ببیند که زنش پسر زاییده است، یـعـنـی در مدت خیلی طولانی با رنج و سختی چیزی به دست می‌آورد.

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از آنلی بیتون

  • اگر زنی خواب ببیند حامله است ، علامت آن است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت و صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید.
  • اگر دختری باکره و پاکدامن خواب ببیند حامله شده است ، علامت آن است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد.
  • اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله است ، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن زن آبستن در خواب مواجه با گناه و بار غم است . اگر در خواب ببینید که همسرتان آبستن شده است تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرساست . اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان آبستن شده اید غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می‌گذرد خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.

تعبیر خواب آبستنی و حاملگی از تام چت ویندرا

تعبیر آبستنی زندگی پر بار تازه است . اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند ویا خواب بیننده زن خود را آبستن ببیند تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می‌برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد. خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می‌کند و چنین خوابی که خودش طالع است نیروی قوی پا نهادن و پیش رفتن در راهی را که آرزویش وجود دارد ایجاد می‌کند.

تعبیر خواب حاملگی از امام جعفر صادق (ع)

اگر زنی ببیند که پسر زایید و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود.

تعبیر خواب دیدن حاملگی نزدیکان

اگر در خواب‌تان دیدید که فرد دیگری حامله است، معنی‌اش این است که می‌خواهید به این فرد نزدیک‌تر شوید. اگر مردی خواب ببیند که نامزدش حامله است، معنی‌اش این است که رابطه‌شان در وضعیت بحرانی است. آن‌ها دیگر اهداف مشترکی ندارند و ممکن است در آینده‌ی نزدیک جدا شوند.

تعبیر خواب حاملگی مادر خود

اینکه خواب ببینید مادرتان باردار است هشداری جدی درباره‌ی یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که مادرتان ممکن است به شدت مریض شود یا حتی مرگ او را از پا در بیاورد

خواب حامله شدن بر اثر مورد تجاوز قرار گرفتن

هرچند خوابی از این دست به خاطر معنا و مفهوم مورد تجاوز قرار گرفتن به ظاهر منفی به نظر می‌رسد، اما منابع تعبیر خواب ما روشن می‌سازد که خواب باردار شدن بعد از تجاوز جنسی به معنی آن است که دوران سختی را در زندگی گذرانده‌اید، اما این وضعیت به شدت در شرف بهبود پیدا کردن است. چنین خوابی همچنین می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که دانشی مهم به دست آورده‌اید یا مهارتی جدید را آموخته‌اید که می‌تواند در رسیدن شما به وضعیتی با ثبات‌تر و رضایت‌بخش‌تر در زندگی کمک کند.

خواب دیدن آزمایش حاملگی

اگر خواب آزمایش حاملگی دیدید، معنی‌اش این است که فاز جدیدی در زندگی‌تان شروع شده‌است. ممکن است یک رابطه‌ی جدید یا شغل جدید باشد. یک امتحان نشان خواهدداد برای تغییراتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد آماده هستید یا نه. اگر خواب دیدید که در حال سونوگرافی بارداری هستید، این خواب به یک فاز جدید در زندگی‌تان اشاره دارد. شاید به زودی در زندگی واقعی باردار شوید یا شغل جدیدی پیدا کنید. هم‌چنین ممکن است پروژه‌ی جدیدی را شروع کنید که در دوره‌ی پیش رو موفقیت زیادی به همراه داشته‌باشد.