شما با شنیدن کلمه هوش مصنوعی یاد چی افتاید؟ آیا شما هم درباره هوش مصنوعی اطلاعاتی دارید می دانید هوش مصنوعی چطوری کار می کنه؟! حتما شما هم با شنیدن هوش مصنوعی یاد ربات های فلزی بی احساس می افتید،که برای راحتی کارهای انسان ساخته شده اند و ممکن است در آینده جای انسان ها را هم بگیرند.

هوش مصنوعی یک تکنولوژی است که قابلیت تفکر دارد و البته باید در نظر داشته باشیم که این قدرت تفکر با قدرت تفکر انسان تفاوت دارد و یکسان نیست.

تعریف هوش مصنوعی:

هوش مصنوعی همانند انسان فکر می کند، مثل انسان عمل می کند و منطقی عمل می کند.

هوش مصنوعی یکی از زیر شاخه های علوم رایانه می باشد،هوش مصنوعی یک نوع شبیه سازی شده از هوش انسانی می باشد و توانایی آن انجام کارهایی است که هوش انسان می تواند آن را انجام دهد.

پس از ثبت‌نام در ChatGPT، کاربران می‌توانند از سیستم هوش مصنوعی بخواهند تا مجموعه‌ای از سؤالات متنوع را جواب دهد، مانند رئیس‌جمهور ایالات متحده در سال 1955 چه کسی بود؟ معنی زندگی چیست؟ یا می تواند مفاهیم دشوار را طوری بیان کند که یک دانش‌آموز کلاس اول بتواند بفهمد.

ثبت نام قدم اول

برای ثبت نام در Chat GPT قبل از هر چیز باید وارد وب سایت https://chat.openai.com بشید. تو صفحه مورد نظر روی Sign Up کلیک کنید.

بعد از اون باید ایمیل خودتون رو وارد کنید و روی Continue کلیک کنید و یا اینکه از کادر پایین از حساب گوگل یا مایکروسافت خودتون اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید.

شماره مجازی برای chat GPT

ما برای این کار برای ثبت نام تو chat GPT نیاز به یه شماره مجازی داریم، شما باید یک شماره مجازی تهیه کنید، برای مثال من از خدمات سایت نامبرلند برای تهیه شماره مجازی استفاده میکنم .

این ابزار به سرعت وایرال شد. تنها پنج روز طول کشید تا به یک میلیون ثبت نام کاربر برسد. میلیون‌ها نفر در طول ماه گذشته با آن کار کرده‌اند و از آن برای نوشتن شعر یا آهنگ‌ استفاده کردند. برخی هم سعی در فریب دادن و به اشتباه انداختن آن کردند. برخی افراد هم برای اهداف کاربردی تر مانند نوشتن مقاله، ایمیل، داستان کوتاه یا حتی کدهای برنامه نویسی از آن بهره بردند. این ابزار تقریبا برای هر کاری که می توان با متن نوشتاری جواب داد، پاسخی ارائه می دهد. همه این سوال و پاسخ ها به هوشمندتر شدن آن کمک می کنند.